GTM España | Google Tag Manager

Un sitio web intelixente. Con Google Tag Manager programamos o teu sitio web para que, dadas certas accións dos teus visitantes, se accionen determinadas a

GTM España para as empresas é a mellor ferramenta de Google para que as empresas xestionen os seus scripts e fragmentos web e axilizen así todos os cambios na web de xeito máis rápido e eficiente.

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 603 813 875

Compartir:

Que é o Xestor de etiquetas de Google?

Google Tag Manager (GTM España) é unha ferramenta de Google implementada por Marketing Branding para a xestión de etiquetas ou fragmentos de código (scripts) e, así, realizar un seguimento e medir calquera fito que se produza no sitio web dunha empresa.

Con GTM podemos activar scripts en Marketing Branding, implementar un código e facer cambios dinámicos nas páxinas da empresa e facer a xestión web máis eficiente.

Xunto con Google Analytics, en Marketing Branding podemos construír varias plataformas para atraer clientes para a súa empresa.

Vantaxes

Unha xestión web dinámica

Con GTM España a xestión de guións, códigos ou cambios dun sitio web, podemos xestionalo dun xeito máis rápido, o que pode ser especialmente importante se se trata de cambios que afectan á consecución de clientes potenciais ou potenciais.

Con GTM todo este proceso é visto en poucas palabras “simplificado”; Así, calquera operación que requira certa inmediatez, en Marketing Branding podemos implementala de xeito eficiente e dinámico. Deste xeito, GTM permitiranos ter unha mellor administración do sitio web dunha empresa, en todos os seus puntos.

Guións, etiquetas e activadores: todos os máis eficientes

Co traballo de GTM, en Marketing Branding podemos facer moito máis eficiente a xestión de etiquetas (fragmentos de código para a medición e seguimento), activadores (regras) e guións e variables (valores do logaritmo lóxico).

Funcionalidades

Entre as solucións que máis nos consultan os nosos clientes están:

  • Seguimento de eventos na páxina web (chamada a accións, formularios, mensaxes, vídeos, etc.)
  • Etiquetado especializado
  • Coherencia de etiquetado
  • Xestión de etiquetas en varias propiedades web
  • Informes de software de mercadotecnia personalizados

Entre as solucións “máis técnicas” consultámonos por:

  • Aplicación de etiqueta ou execución de variables personalizadas de JavaScript a través da función de devolución de chamada
  • Funciona correctamente con cookies.
  • Uso de mecanismos personalizados de transporte de datos.
  • O uso de customTask para personalizar como analytics.js valida, constrúe e envía solicitudes de protocolo de medición.

Coñece o Xestor de etiquetas de Google

En Marketing Branding cremos que o éxito dunha campaña en liña debe ser medible. O Administrador de etiquetas de Google é a ferramenta perfecta para facer medicións “ao seguinte nivel”. Cunha correcta implementación de GTM a súa empresa pode mellorar a revisión de Big Data na internet da súa marca nun 100%.

O mellor de todo, cando se trata de recollida de datos e de xestión de etiquetas, Google Analytics e Google Tag Manager son definitivamente a combinación perfecta.

Implementación noutros países

Implementación do Administrador de etiquetas de Google noutros países

Para un desenvolvemento e implementación da ferramenta noutros países, póñase en contacto connosco así:

  • Chile: En Chile estamos no seguinte enlace.
  • Perú: En Perú estamos no seguinte enlace.
  • Colombia: En Colombia, póñase en contacto connosco a través do seguinte enlace.
  • Que é o Xestor de etiquetas de Google?

    Google Tag Manager (GTM España) é unha ferramenta de Google implementada por Marketing Branding para a xestión de etiquetas ou fragmentos de código (scripts) e, así, realizar un seguimento e medir calquera fito que se produza no sitio web dunha empresa.

    Con GTM podemos activar scripts en Marketing Branding, implementar un código e facer cambios dinámicos nas páxinas da empresa e facer a xestión web máis eficiente.

    Xunto con Google Analytics, en Marketing Branding podemos construír varias plataformas para atraer clientes para a súa empresa.

  • Vantaxes

    Unha xestión web dinámica

    Con GTM España a xestión de guións, códigos ou cambios dun sitio web, podemos xestionalo dun xeito máis rápido, o que pode ser especialmente importante se se trata de cambios que afectan á consecución de clientes potenciais ou potenciais.

    Con GTM todo este proceso é visto en poucas palabras “simplificado”; Así, calquera operación que requira certa inmediatez, en Marketing Branding podemos implementala de xeito eficiente e dinámico. Deste xeito, GTM permitiranos ter unha mellor administración do sitio web dunha empresa, en todos os seus puntos.

    Guións, etiquetas e activadores: todos os máis eficientes

    Co traballo de GTM, en Marketing Branding podemos facer moito máis eficiente a xestión de etiquetas (fragmentos de código para a medición e seguimento), activadores (regras) e guións e variables (valores do logaritmo lóxico).

  • Funcionalidades

    Entre as solucións que máis nos consultan os nosos clientes están:

    • Seguimento de eventos na páxina web (chamada a accións, formularios, mensaxes, vídeos, etc.)
    • Etiquetado especializado
    • Coherencia de etiquetado
    • Xestión de etiquetas en varias propiedades web
    • Informes de software de mercadotecnia personalizados

    Entre as solucións “máis técnicas” consultámonos por:

    • Aplicación de etiqueta ou execución de variables personalizadas de JavaScript a través da función de devolución de chamada
    • Funciona correctamente con cookies.
    • Uso de mecanismos personalizados de transporte de datos.
    • O uso de customTask para personalizar como analytics.js valida, constrúe e envía solicitudes de protocolo de medición.
  • Coñece o Xestor de etiquetas de Google

    En Marketing Branding cremos que o éxito dunha campaña en liña debe ser medible. O Administrador de etiquetas de Google é a ferramenta perfecta para facer medicións “ao seguinte nivel”. Cunha correcta implementación de GTM a súa empresa pode mellorar a revisión de Big Data na internet da súa marca nun 100%.

    O mellor de todo, cando se trata de recollida de datos e de xestión de etiquetas, Google Analytics e Google Tag Manager son definitivamente a combinación perfecta.

  • Implementación noutros países

    Implementación do Administrador de etiquetas de Google noutros países

    Para un desenvolvemento e implementación da ferramenta noutros países, póñase en contacto connosco así:

    • Chile: En Chile estamos no seguinte enlace.
    • Perú: En Perú estamos no seguinte enlace.
    • Colombia: En Colombia, póñase en contacto connosco a través do seguinte enlace.