Google Tag Manager Espanya

Una web Intel·ligent. Amb Google Tag Manager programem la seva pàgina web perquè davant determinades accions dels seus visitants, es disparin determinades

Google Tag Manager per a empreses és la millor eina de Google perquè les empreses puguin gestionar els seus scripts i snippets web i així dinamitzar de forma més ràpida i eficient qualsevol canvi a la web.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 603 813 875

Compartir:

Què és el Google Tag Manager?

Google Tag Manager (GTM Espanya) és una eina de Google implementada per Marketing Branding per a la gestió d’etiquetes o fragments de codi (scripts) i així fer el seguiment i mesurament de qualsevol fita que esdevé en la pàgina web d’una empresa.

Amb GTM podem en Marketing Branding activar scripts, implementar un codi i fer canvis dinàmics a les pàgines de les empreses i fer més eficient la gestió web.

En conjunt amb Google Analytics, en Marketing Branding podem construir múltiples plataformes per captar clients per la seva empresa.

Avantatges

Una Gestió Dinàmica del web

Amb Google Tag Manager la gestió de scripts, codis o canvis d’una web, podem gestionar-la d’una forma més expedita, el que pot ser especialment important si es tracta de canvis que afectin la consecució de leads o possibles clients.

Amb GTM tot aquest procés es veu en poques paraules “simplificat”; així, qualsevol operació que requereixi certa immediatesa, en Marketing Branding podrem implementar-la de forma eficient i dinàmica. D’aquesta manera, GTM ens permetrà tenir una millor administració de la web d’una empreses, en tots els seus punts.

Scripts, etiquetes i Activadors: Tot Més Eficient

Amb el treball de GTM, en Marketing Branding podrem fer molt més eficient la gestió d’etiquetes (fragments de codi per realitzar el mesurament i seguiment), activadors (regles) i scripts i variables (valors de logaritmes lògics).

Funcionalitats

Entre les solucions que més ens consulten els nostres clients estan:

  • Seguiment d’esdeveniments a la pàgina web (call to actions, formularis, missatges, vídeos, etc.)
  • etiquetatge especialitzat
  • Consistència d’etiquetatge
  • Gestió d’etiquetes en múltiples propietats web
  • Informes personalitzats de programaris de màrqueting

Entre les solucions “més tècniques” ens consulten per:

  • Aplicació d’etiqueta o execució de variables de JavaScript personalitzat, a través de la funció de devolució de trucada (callback)
  • Treballar correctament amb Galetes.
  • Utilització de mecanismes personalitzats de transport de dades.
  • L’ús d’customTask per personalitzar com analytics.js valida, construeix i envia sol·licituds de protocol de mesurament.

Conegui Google Tag Manager

En Marketing Branding creiem que l’èxit d’una campanya en línia ha de ser mesurable. GTM és l’eina perfecta per fer mesuraments “al següent nivell”. Amb una correcta implementació d’GTM la seva empresa pot millorar en un 100% la revisió del Big Data a internet de la seva marca.

El millor de tot és que quan es tracta de la recopilació de dades i la gestió d’etiquetes, Google Analytics i Google Tag Manager en conjunt definitivament la combinació perfecta.

Implementació en altres Països

Implementació de Google Tag Manager a Altres Països

Per a un desenvolupament i implementació de l’eina en altres països, contacteu-nos així:

  • Xile: A Xile estem en el següent enllaç.
  • Perú: A Perú estem en el següent link.
  • Colòmbia: A Colòmbia, contacti’ns a través del següent link.
  • Què és el Google Tag Manager?

    Google Tag Manager (GTM Espanya) és una eina de Google implementada per Marketing Branding per a la gestió d’etiquetes o fragments de codi (scripts) i així fer el seguiment i mesurament de qualsevol fita que esdevé en la pàgina web d’una empresa.

    Amb GTM podem en Marketing Branding activar scripts, implementar un codi i fer canvis dinàmics a les pàgines de les empreses i fer més eficient la gestió web.

    En conjunt amb Google Analytics, en Marketing Branding podem construir múltiples plataformes per captar clients per la seva empresa.

  • Avantatges

    Una Gestió Dinàmica del web

    Amb Google Tag Manager la gestió de scripts, codis o canvis d’una web, podem gestionar-la d’una forma més expedita, el que pot ser especialment important si es tracta de canvis que afectin la consecució de leads o possibles clients.

    Amb GTM tot aquest procés es veu en poques paraules “simplificat”; així, qualsevol operació que requereixi certa immediatesa, en Marketing Branding podrem implementar-la de forma eficient i dinàmica. D’aquesta manera, GTM ens permetrà tenir una millor administració de la web d’una empreses, en tots els seus punts.

    Scripts, etiquetes i Activadors: Tot Més Eficient

    Amb el treball de GTM, en Marketing Branding podrem fer molt més eficient la gestió d’etiquetes (fragments de codi per realitzar el mesurament i seguiment), activadors (regles) i scripts i variables (valors de logaritmes lògics).

  • Funcionalitats

    Entre les solucions que més ens consulten els nostres clients estan:

    • Seguiment d’esdeveniments a la pàgina web (call to actions, formularis, missatges, vídeos, etc.)
    • etiquetatge especialitzat
    • Consistència d’etiquetatge
    • Gestió d’etiquetes en múltiples propietats web
    • Informes personalitzats de programaris de màrqueting

    Entre les solucions “més tècniques” ens consulten per:

    • Aplicació d’etiqueta o execució de variables de JavaScript personalitzat, a través de la funció de devolució de trucada (callback)
    • Treballar correctament amb Galetes.
    • Utilització de mecanismes personalitzats de transport de dades.
    • L’ús d’customTask per personalitzar com analytics.js valida, construeix i envia sol·licituds de protocol de mesurament.
  • Conegui Google Tag Manager

    En Marketing Branding creiem que l’èxit d’una campanya en línia ha de ser mesurable. GTM és l’eina perfecta per fer mesuraments “al següent nivell”. Amb una correcta implementació d’GTM la seva empresa pot millorar en un 100% la revisió del Big Data a internet de la seva marca.

    El millor de tot és que quan es tracta de la recopilació de dades i la gestió d’etiquetes, Google Analytics i Google Tag Manager en conjunt definitivament la combinació perfecta.

  • Implementació en altres Països

    Implementació de Google Tag Manager a Altres Països

    Per a un desenvolupament i implementació de l’eina en altres països, contacteu-nos així:

    • Xile: A Xile estem en el següent enllaç.
    • Perú: A Perú estem en el següent link.
    • Colòmbia: A Colòmbia, contacti’ns a través del següent link.