Google Analytics - Informes e Estudos
Mantente ao día cos algoritmos de Google.
Atraer visitantes, ser máis visible, mellorar os seus índices empresariais e adiantar aos seus competidores.
Envíanos un whatsappAsistencia inmediata +34 910 05 39 37
Mantente ao día cos algoritmos de Google.
Atraer visitantes, ser máis visible, mellorar os seus índices empresariais e adiantar aos seus competidores.
Envíanos un whatsappAsistencia inmediata +34 910 05 39 37
Cos informes de Google Analytics Marketing Branding podes recoñecer aspectos clave do teu negocio, saber cal é o seu rendemento do investimento (ROI) e saber, por exemplo, que empresas o visitan, canto tempo son os usuarios no seu sitio web e en que páxinas
Coñece tamén de que países e cidades proceden, que envían un formulario ou descargan un catálogo, cales son as fontes de tráfico que máis clientes levan ao seu sitio web, etc … todo un mundo de información estratéxica.
Ademais, Google Analytics é esencial para medir o ROI en campañas publicitarias ou de mercadotecnia, como Google Ads.
Como cliente, pode solicitar a marca de marketing para un estudo estatístico de Google do seu sitio web, identificando así cales son os seus produtos ou servizos máis demandados.
Frases ou palabras introducidas nos motores de busca que provocaron unha visita ao sitio. Todo isto pode enviarse mediante Marketing Branding para coñecer que conceptos están marcando “unha necesidade” no seu mercado.
Os nosos informes de análise de Google poden enviar informes para entender como os usuarios interactúan co seu sitio. Con esta información podes saber en que zonas da túa páxina hai máis clics ou visitas e onde a taxa de rebotes é moi alta.
Podemos facer un estudo estatístico diario, mensual e anual se lle gusta a orixe das súas visitas, para que poida tomar a mellor decisión comercial.
Marketing Branding tamén pode darche unha conta das empresas que están a visitar o seu sitio web. Na maioría dos casos, as visitas de Google Analytics están ocultas, pero temos ferramentas innovadoras que nos permiten detectar a gran maioría.
En Marketing Branding podemos segmentar as visitas de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e tabletas. Esta información de Google Analytics indicaralle cal é o dispositivo máis empregado coa túa empresa e cara a onde orientar o seu investimento.
Cos nosos informes de Google Analytics, podes ver segmentariamente o número de visitantes para o teu sitio web, os dispositivos que usan e o sistema operativo móbil que teñen para que tome unha decisión.
Co desenvolvemento en Google Analytics podemos cuantificar o número de visitas e oportunidades que chegaron ao teu sitio web grazas a unha campaña específica.
Os servizos de Google Analytics Marketing Branding Informes están segmentados en plans básicos, avanzados e Premium, segundo os intereses e obxectivos que a empresa necesita.
Engadindo o poder de Google Tag Manager, ambas as ferramentas de análise de Google permiten revisar os datos empresariais dun xeito moito máis eficiente, facilitando o traballo da investigación de mercado dunha empresa para a toma de decisións.
Se desexa un estudo ou informe Google Analytics noutro país, póñase en contacto connosco do seguinte xeito:
Cos informes de Google Analytics Marketing Branding podes recoñecer aspectos clave do teu negocio, saber cal é o seu rendemento do investimento (ROI) e saber, por exemplo, que empresas o visitan, canto tempo son os usuarios no seu sitio web e en que páxinas
Coñece tamén de que países e cidades proceden, que envían un formulario ou descargan un catálogo, cales son as fontes de tráfico que máis clientes levan ao seu sitio web, etc … todo un mundo de información estratéxica.
Ademais, Google Analytics é esencial para medir o ROI en campañas publicitarias ou de mercadotecnia, como Google Ads.
Como cliente, pode solicitar a marca de marketing para un estudo estatístico de Google do seu sitio web, identificando así cales son os seus produtos ou servizos máis demandados.
Frases ou palabras introducidas nos motores de busca que provocaron unha visita ao sitio. Todo isto pode enviarse mediante Marketing Branding para coñecer que conceptos están marcando “unha necesidade” no seu mercado.
Os nosos informes de análise de Google poden enviar informes para entender como os usuarios interactúan co seu sitio. Con esta información podes saber en que zonas da túa páxina hai máis clics ou visitas e onde a taxa de rebotes é moi alta.
Podemos facer un estudo estatístico diario, mensual e anual se lle gusta a orixe das súas visitas, para que poida tomar a mellor decisión comercial.
Marketing Branding tamén pode darche unha conta das empresas que están a visitar o seu sitio web. Na maioría dos casos, as visitas de Google Analytics están ocultas, pero temos ferramentas innovadoras que nos permiten detectar a gran maioría.
En Marketing Branding podemos segmentar as visitas de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e tabletas. Esta información de Google Analytics indicaralle cal é o dispositivo máis empregado coa túa empresa e cara a onde orientar o seu investimento.
Cos nosos informes de Google Analytics, podes ver segmentariamente o número de visitantes para o teu sitio web, os dispositivos que usan e o sistema operativo móbil que teñen para que tome unha decisión.
Co desenvolvemento en Google Analytics podemos cuantificar o número de visitas e oportunidades que chegaron ao teu sitio web grazas a unha campaña específica.
Os servizos de Google Analytics Marketing Branding Informes están segmentados en plans básicos, avanzados e Premium, segundo os intereses e obxectivos que a empresa necesita.
Engadindo o poder de Google Tag Manager, ambas as ferramentas de análise de Google permiten revisar os datos empresariais dun xeito moito máis eficiente, facilitando o traballo da investigación de mercado dunha empresa para a toma de decisións.
Se desexa un estudo ou informe Google Analytics noutro país, póñase en contacto connosco do seguinte xeito: