Google Analytics - Informes e Estudos

Mantente ao día cos algoritmos de Google.

Atraer visitantes, ser máis visible, mellorar os seus índices empresariais e adiantar aos seus competidores.

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 910 05 39 37

Compartir:

Que é Google Analytics?

Cos informes de Google Analytics Marketing Branding podes recoñecer aspectos clave do teu negocio, saber cal é o seu rendemento do investimento (ROI) e saber, por exemplo, que empresas o visitan, canto tempo son os usuarios no seu sitio web e en que páxinas

Coñece tamén de que países e cidades proceden, que envían un formulario ou descargan un catálogo, cales son as fontes de tráfico que máis clientes levan ao seu sitio web, etc … todo un mundo de información estratéxica.

Ademais, Google Analytics é esencial para medir o ROI en campañas publicitarias ou de mercadotecnia, como Google Ads.

Ventajas

Que produtos ou servizos son realmente atractivos da túa empresa?

Como cliente, pode solicitar a marca de marketing para un estudo estatístico de Google do seu sitio web, identificando así cales son os seus produtos ou servizos máis demandados.

Que conceptos da túa empresa son o gancho para atraer clientes?

Frases ou palabras introducidas nos motores de busca que provocaron unha visita ao sitio. Todo isto pode enviarse mediante Marketing Branding para coñecer que conceptos están marcando “unha necesidade” no seu mercado.

Como interactúan os teus visitantes?

Os nosos informes de análise de Google poden enviar informes para entender como os usuarios interactúan co seu sitio. Con esta información podes saber en que zonas da túa páxina hai máis clics ou visitas e onde a taxa de rebotes é moi alta.

De que país e cidade proceden os meus contactos?

Podemos facer un estudo estatístico diario, mensual e anual se lle gusta a orixe das súas visitas, para que poida tomar a mellor decisión comercial.

Que empresas a visitan? Google Analytics é o que precisa

Marketing Branding tamén pode darche unha conta das empresas que están a visitar o seu sitio web. Na maioría dos casos, as visitas de Google Analytics están ocultas, pero temos ferramentas innovadoras que nos permiten detectar a gran maioría.

Que repercusión ou importancia teñen as tabletas e teléfonos móbiles no meu negocio?

En Marketing Branding podemos segmentar as visitas de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e tabletas. Esta información de Google Analytics indicaralle cal é o dispositivo máis empregado coa túa empresa e cara a onde orientar o seu investimento.

Como saber se é hora de investir nunha aplicación móbil para a túa marca?

Cos nosos informes de Google Analytics, podes ver segmentariamente o número de visitantes para o teu sitio web, os dispositivos que usan e o sistema operativo móbil que teñen para que tome unha decisión.

Que tipo de campaña publicitaria tivo máis impacto?

Co desenvolvemento en Google Analytics podemos cuantificar o número de visitas e oportunidades que chegaron ao teu sitio web grazas a unha campaña específica.

Custos

Diferentes plans

Os servizos de Google Analytics Marketing Branding Informes están segmentados en plans básicos, avanzados e Premium, segundo os intereses e obxectivos que a empresa necesita.

Máis análise con Google Tag Manager

Google Analytics e Google Tag Manager United

Engadindo o poder de Google Tag Manager, ambas as ferramentas de análise de Google permiten revisar os datos empresariais dun xeito moito máis eficiente, facilitando o traballo da investigación de mercado dunha empresa para a toma de decisións.

Video Titorial

Casos de éxito e Certificacións

Caso da empresa de telecomunicacións

Caso da empresa TELCOM

Centro de estudo de casos

Caso universitario

Caso da empresa polo miúdo

Certificacións

Certificación de Google Analytics 2019

Certificación de Google Analytics 2017

Estudos de Google noutros países

Contacto noutros países

Se desexa un estudo ou informe Google Analytics noutro país, póñase en contacto connosco do seguinte xeito:

  • Chile: En Chile escriba a seguinte ligazón.
  • Perú: En Perú déixanos unha mensaxe a través desta ligazón.
  • Colombia: En Colombia, escríbenos aquí.
  • Que é Google Analytics?

    Cos informes de Google Analytics Marketing Branding podes recoñecer aspectos clave do teu negocio, saber cal é o seu rendemento do investimento (ROI) e saber, por exemplo, que empresas o visitan, canto tempo son os usuarios no seu sitio web e en que páxinas

    Coñece tamén de que países e cidades proceden, que envían un formulario ou descargan un catálogo, cales son as fontes de tráfico que máis clientes levan ao seu sitio web, etc … todo un mundo de información estratéxica.

    Ademais, Google Analytics é esencial para medir o ROI en campañas publicitarias ou de mercadotecnia, como Google Ads.

  • Ventajas

    Que produtos ou servizos son realmente atractivos da túa empresa?

    Como cliente, pode solicitar a marca de marketing para un estudo estatístico de Google do seu sitio web, identificando así cales son os seus produtos ou servizos máis demandados.

    Que conceptos da túa empresa son o gancho para atraer clientes?

    Frases ou palabras introducidas nos motores de busca que provocaron unha visita ao sitio. Todo isto pode enviarse mediante Marketing Branding para coñecer que conceptos están marcando “unha necesidade” no seu mercado.

    Como interactúan os teus visitantes?

    Os nosos informes de análise de Google poden enviar informes para entender como os usuarios interactúan co seu sitio. Con esta información podes saber en que zonas da túa páxina hai máis clics ou visitas e onde a taxa de rebotes é moi alta.

    De que país e cidade proceden os meus contactos?

    Podemos facer un estudo estatístico diario, mensual e anual se lle gusta a orixe das súas visitas, para que poida tomar a mellor decisión comercial.

    Que empresas a visitan? Google Analytics é o que precisa

    Marketing Branding tamén pode darche unha conta das empresas que están a visitar o seu sitio web. Na maioría dos casos, as visitas de Google Analytics están ocultas, pero temos ferramentas innovadoras que nos permiten detectar a gran maioría.

    Que repercusión ou importancia teñen as tabletas e teléfonos móbiles no meu negocio?

    En Marketing Branding podemos segmentar as visitas de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e tabletas. Esta información de Google Analytics indicaralle cal é o dispositivo máis empregado coa túa empresa e cara a onde orientar o seu investimento.

    Como saber se é hora de investir nunha aplicación móbil para a túa marca?

    Cos nosos informes de Google Analytics, podes ver segmentariamente o número de visitantes para o teu sitio web, os dispositivos que usan e o sistema operativo móbil que teñen para que tome unha decisión.

    Que tipo de campaña publicitaria tivo máis impacto?

    Co desenvolvemento en Google Analytics podemos cuantificar o número de visitas e oportunidades que chegaron ao teu sitio web grazas a unha campaña específica.

  • Custos

    Diferentes plans

    Os servizos de Google Analytics Marketing Branding Informes están segmentados en plans básicos, avanzados e Premium, segundo os intereses e obxectivos que a empresa necesita.

  • Máis análise con Google Tag Manager

    Google Analytics e Google Tag Manager United

    Engadindo o poder de Google Tag Manager, ambas as ferramentas de análise de Google permiten revisar os datos empresariais dun xeito moito máis eficiente, facilitando o traballo da investigación de mercado dunha empresa para a toma de decisións.

  • Video Titorial
  • Casos de éxito e Certificacións

    Caso da empresa de telecomunicacións

    Caso da empresa TELCOM

    Centro de estudo de casos

    Caso universitario

    Caso da empresa polo miúdo

    Certificacións

    Certificación de Google Analytics 2019

    Certificación de Google Analytics 2017

  • Estudos de Google noutros países

    Contacto noutros países

    Se desexa un estudo ou informe Google Analytics noutro país, póñase en contacto connosco do seguinte xeito:

    • Chile: En Chile escriba a seguinte ligazón.
    • Perú: En Perú déixanos unha mensaxe a través desta ligazón.
    • Colombia: En Colombia, escríbenos aquí.