Google Tag Manager Espainia

Webgune adimentsua. GTMekin zure webgunea programatzen dugu, bisitarien ekintza jakin batzuen aurrean ekintza komertzial jakin batzuk eginez.

Enpresentzako GTM Espainia da Google-ren tresnarik onena enpresek beren web-scriptak eta zatiak kudeatzeko eta, horrela, sarean dauden aldaketak arinago eta modu eraginkorrean dinamizatzeko.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Zer da Google Tag Manager?

Google Tag Manager Espainia (GTM Espainia) Marketing Branding enpresak martxan jarritako Google tresna da, etiketak edo kode zatiak (scriptak) kudeatzeko eta, horrela, konpainiaren webgunean gertatzen den edozein mugarri jarrai eta neurtzeko.

GTM-ekin marketing-eko gidoiak aktibatu ditzazkegu, kode bat inplementatu eta enpresako orrialdeetan aldaketa dinamikoak egin, web kudeaketa eraginkorragoa izan dadin.

Google Analytics-ekin batera, Marketing Branding-ean plataforma ugari eraiki ditzazkegu zure enpresarentzako bezeroak erakarri ahal izateko.

Onurak

Google Tag Manager Espainia: Web kudeaketa dinamikoa

GTM Españarekin scripten, kodeen edo web baten aldaketen kudeaketa modu irekiagoan kudea dezakegu, eta hori bereziki garrantzitsua izan daiteke lead edo balizko bezeroen lorpenean eragina duten aldaketak badira..

GTMrekin, hitz gutxitan, prozesu hori guztia “sinplifikatuta” ikusten da; horrela, nolabaiteko berehalakotasuna eskatzen duen edozein eragiketa, Marketing Brandingen modu eraginkor eta dinamikoan inplementatu ahal izango dugu. Horrela, GTMk aukera emango digu enpresa baten webgunearen administrazio hobea izateko, puntu guztietan.

Scripts, etiketak eta aktibatzaileak: guztiak eraginkorragoa

GTMren lanarekin, Marketing Branding-en, etiketen kudeaketa (neurketa eta jarraipena egiteko kode zatiak), dinamizatzaileak (arauak) eta scripts eta aldagaiak (logaritmo balio logikoak) askoz ere eraginkorragoak izan daitezke.

Ezaugarriak

Gure bezeroek gehien kontsultatzen dizkiguten irtenbideen artean daude:

  • Gertaeren jarraipena webgunean (ekintzak, inprimakiak, mezuak, bideoak, CTAk…).
  • Etiketa espezializatua
  • Etiketaren koherentzia
  • Etiketen kudeaketa web-propietate anitzetan
  • Neurrira egindako marketin softwareen txostenak

Irtenbide “teknikoenen” artean, honako hauek ditugu kontsultagai:

  • JavaScript aldagai pertsonalizatuak etiketatzea edo exekutatzea, deia itzultzeko funtzioaren bidez (callback)
  • Cookieekin ondo lan egin.
  • Datuak garraiatzeko mekanismo pertsonalizatuak erabiltzea.
  • Analytics.js-ek neurketa-protokoloaren eskaerak nola baliozkotu, eraiki eta bidaltzen dituen pertsonalizatzeko customTask erabiltzea.

Ezagutu Google Tag Manager

Marketing Branding zerbitzuan lineako kanpaina baten arrakasta neurgarria izan behar dela uste dugu. GTM tresna egokia da “hurrengo mailan” neurketak egiteko. GTM behar bezala ezarrita, zure enpresak % 100 hobetu dezake zure markaren Interneteko big dataren berrikuspena.

Onena datuen bilketa eta etiketen kudeaketari dagokionez, Google Analytics eta GTM guztiz konbinazio ezin hobea da.

Beste herrialde batzuetan gauzatzea

Google Tag Manager beste herrialde batzuetan ezartzea

Tresna beste herrialde batzuetan garatu eta ezartzeko, jarri gurekin harremanetan honela:

  • Txile: Txilen hurrengo estekan gaude.
  • Peru: Perun honako estekan gaude.
  • Kolonbia: Kolonbian jar zaitez gurekin harremanetan ondorengo esteka honen bidez.
  • Zer da Google Tag Manager?

    Google Tag Manager Espainia (GTM Espainia) Marketing Branding enpresak martxan jarritako Google tresna da, etiketak edo kode zatiak (scriptak) kudeatzeko eta, horrela, konpainiaren webgunean gertatzen den edozein mugarri jarrai eta neurtzeko.

    GTM-ekin marketing-eko gidoiak aktibatu ditzazkegu, kode bat inplementatu eta enpresako orrialdeetan aldaketa dinamikoak egin, web kudeaketa eraginkorragoa izan dadin.

    Google Analytics-ekin batera, Marketing Branding-ean plataforma ugari eraiki ditzazkegu zure enpresarentzako bezeroak erakarri ahal izateko.

  • Onurak

    Google Tag Manager Espainia: Web kudeaketa dinamikoa

    GTM Españarekin scripten, kodeen edo web baten aldaketen kudeaketa modu irekiagoan kudea dezakegu, eta hori bereziki garrantzitsua izan daiteke lead edo balizko bezeroen lorpenean eragina duten aldaketak badira..

    GTMrekin, hitz gutxitan, prozesu hori guztia “sinplifikatuta” ikusten da; horrela, nolabaiteko berehalakotasuna eskatzen duen edozein eragiketa, Marketing Brandingen modu eraginkor eta dinamikoan inplementatu ahal izango dugu. Horrela, GTMk aukera emango digu enpresa baten webgunearen administrazio hobea izateko, puntu guztietan.

    Scripts, etiketak eta aktibatzaileak: guztiak eraginkorragoa

    GTMren lanarekin, Marketing Branding-en, etiketen kudeaketa (neurketa eta jarraipena egiteko kode zatiak), dinamizatzaileak (arauak) eta scripts eta aldagaiak (logaritmo balio logikoak) askoz ere eraginkorragoak izan daitezke.

  • Ezaugarriak

    Gure bezeroek gehien kontsultatzen dizkiguten irtenbideen artean daude:

    • Gertaeren jarraipena webgunean (ekintzak, inprimakiak, mezuak, bideoak, CTAk…).
    • Etiketa espezializatua
    • Etiketaren koherentzia
    • Etiketen kudeaketa web-propietate anitzetan
    • Neurrira egindako marketin softwareen txostenak

    Irtenbide “teknikoenen” artean, honako hauek ditugu kontsultagai:

    • JavaScript aldagai pertsonalizatuak etiketatzea edo exekutatzea, deia itzultzeko funtzioaren bidez (callback)
    • Cookieekin ondo lan egin.
    • Datuak garraiatzeko mekanismo pertsonalizatuak erabiltzea.
    • Analytics.js-ek neurketa-protokoloaren eskaerak nola baliozkotu, eraiki eta bidaltzen dituen pertsonalizatzeko customTask erabiltzea.
  • Ezagutu Google Tag Manager

    Marketing Branding zerbitzuan lineako kanpaina baten arrakasta neurgarria izan behar dela uste dugu. GTM tresna egokia da “hurrengo mailan” neurketak egiteko. GTM behar bezala ezarrita, zure enpresak % 100 hobetu dezake zure markaren Interneteko big dataren berrikuspena.

    Onena datuen bilketa eta etiketen kudeaketari dagokionez, Google Analytics eta GTM guztiz konbinazio ezin hobea da.

  • Beste herrialde batzuetan gauzatzea

    Google Tag Manager beste herrialde batzuetan ezartzea

    Tresna beste herrialde batzuetan garatu eta ezartzeko, jarri gurekin harremanetan honela:

    • Txile: Txilen hurrengo estekan gaude.
    • Peru: Perun honako estekan gaude.
    • Kolonbia: Kolonbian jar zaitez gurekin harremanetan ondorengo esteka honen bidez.