Vantaxes
Unha xestión web dinámica
Con GTM España a xestión de guións, códigos ou cambios dun sitio web, podemos xestionalo dun xeito máis rápido, o que pode ser especialmente importante se se trata de cambios que afectan á consecución de clientes potenciais ou potenciais.
Con GTM todo este proceso é visto en poucas palabras “simplificado”; Así, calquera operación que requira certa inmediatez, en Marketing Branding podemos implementala de xeito eficiente e dinámico. Deste xeito, GTM permitiranos ter unha mellor administración do sitio web dunha empresa, en todos os seus puntos.
Guións, etiquetas e activadores: todos os máis eficientes
Co traballo de GTM, en Marketing Branding podemos facer moito máis eficiente a xestión de etiquetas (fragmentos de código para a medición e seguimento), activadores (regras) e guións e variables (valores do logaritmo lóxico).
Funcionalidades
Entre as solucións que máis nos consultan os nosos clientes están:
- Seguimento de eventos na páxina web (chamada a accións, formularios, mensaxes, vídeos, etc.)
- Etiquetado especializado
- Coherencia de etiquetado
- Xestión de etiquetas en varias propiedades web
- Informes de software de mercadotecnia personalizados
Entre as solucións “máis técnicas” consultámonos por:
- Aplicación de etiqueta ou execución de variables personalizadas de JavaScript a través da función de devolución de chamada
- Funciona correctamente con cookies.
- Uso de mecanismos personalizados de transporte de datos.
- O uso de customTask para personalizar como analytics.js valida, constrúe e envía solicitudes de protocolo de medición.
Coñece o Xestor de etiquetas de Google
En Marketing Branding cremos que o éxito dunha campaña en liña debe ser medible. O Administrador de etiquetas de Google é a ferramenta perfecta para facer medicións “ao seguinte nivel”. Cunha correcta implementación de GTM a súa empresa pode mellorar a revisión de Big Data na internet da súa marca nun 100%.
O mellor de todo, cando se trata de recollida de datos e de xestión de etiquetas, Google Analytics e Google Tag Manager son definitivamente a combinación perfecta.
Implementación noutros países
Implementación do Administrador de etiquetas de Google noutros países
Para un desenvolvemento e implementación da ferramenta noutros países, póñase en contacto connosco así:
- Chile: En Chile estamos no seguinte enlace.
- Perú: En Perú estamos no seguinte enlace.
- Colombia: En Colombia, póñase en contacto connosco a través do seguinte enlace.