Servizos
Google Firebase Console Analytics
Coas analíticas deste software de Google podes analizar eventos, ver o rendemento da publicidade, facer notificacións e outros eventos para facer unha aplicación móbil máis eficiente. Tamén pode obter unha relación de estatísticas de usuarios como modelos, orixe de dispositivos ou datos demográficos.
A configuración remota
Co traballo desta ferramenta, en Marketing Branding podemos aportar un gran valor para a interactividade entre a aplicación móbil da compañía e os usuarios. Ademais, pódense obter multitude de parámetros na plataforma Firebase Console que se poden modificar en calquera momento e facer que todas as aplicacións actualicen a súa configuración, nunha xestión centralizada.
Tamén pode configurar os valores en función de varios factores, como a plataforma (Android / iOS), rexión, idioma …
Notificacións intelixentes
Coa Firebase Console activa podemos enviar información facilmente a todos os usuarios de Android ou iOS que teñan instalada a aplicación da compañía. Tamén podemos ver estatísticas do impacto das notificacións, grazas á integración con Google Analytics.
Almacenamento de ficheiros
Google Firebase permítenos almacenar os ficheiros das aplicacións móbiles e poder tratalos mediante referencias a eles nunha árbore de ficheiros, de xeito que as aplicacións poidan ser moito máis lixeiras e rápidas.
O intercambio de ficheiros redúcese a compartir unha simple referencia ao ficheiro. Tamén permite unha descarga de ficheiros moito máis segura e independente dos fallos de conexión.
Base de datos en tempo real
Firebase Console ofrécenos unha base de datos non SQL na que nos permite aloxar información e recuperalo en tempo real.
O truco é que é a propia Firebase Console a encargada de enviar eventos ás aplicacións sempre que os datos cambien. Polo tanto, ao implementar os oíntes correspondentes, podemos facer que as aplicacións dos nosos clientes “cobren vida”.
Autenticación
Coa implementación de Google Firebase Console en Marketing Branding podemos lograr facilmente rexistrar un usuario e entrar na aplicación cos seus datos. Teremos a opción de ter unha conta da aplicación e autenticar a través de provedores de identidade externos como Google, Facebook, Twitter ou GitHub.
Ligazóns dinámicas
Con Google Firebase Console podemos xerar ligazóns que redirixan a áreas específicas de aplicacións móbiles e personalizar estas ligazóns con diversos parámetros. Isto pode proporcionar unha gran vantaxe con fins publicitarios do noso cliente, ou centrar a nosa aplicación a distintos grupos de usuarios.
Informes de erros
Con Google Firebase Console podemos agrupar erros similares e ordenalos por “criticidade”. Todo isto para facer un seguimento de calquera tipo de erro ou excepción.