Google Firebase España

Google Firebase é a mellor ferramenta de Google para unha xestión perfecta de dispositivos en Android, iOS e páxinas web dunha empresa.

Con esta suite Google podemos integrar todos os servizos de Google da túa aplicación nun único punto de acceso. Contacte connosco!

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 910 05 39 37

Compartir:

Que é Google Firebase?

Consola de Google Firebase

Google Firebase é unha suite de ferramentas integradas cos servizos de Google. Proporciona unha plataforma de administración para aplicacións en Android, iOS e Web, sendo capaz de xestionar moitas aplicacións do mesmo proxecto ao mesmo tempo.

O SDK desta consola de Google ten unha documentación completa, que permite integrar moitos servizos e así facer máis eficiente a implementación e os protocolos entre diferentes dispositivos dunha empresa.

Servizos

Google Firebase Console Analytics

Coas analíticas deste software de Google podes analizar eventos, ver o rendemento da publicidade, facer notificacións e outros eventos para facer unha aplicación móbil máis eficiente. Tamén pode obter unha relación de estatísticas de usuarios como modelos, orixe de dispositivos ou datos demográficos.

A configuración remota

Co traballo desta ferramenta, en Marketing Branding podemos aportar un gran valor para a interactividade entre a aplicación móbil da compañía e os usuarios. Ademais, pódense obter multitude de parámetros na plataforma Firebase Console que se poden modificar en calquera momento e facer que todas as aplicacións actualicen a súa configuración, nunha xestión centralizada.

Tamén pode configurar os valores en función de varios factores, como a plataforma (Android / iOS), rexión, idioma …

Notificacións intelixentes

Coa Firebase Console activa podemos enviar información facilmente a todos os usuarios de Android ou iOS que teñan instalada a aplicación da compañía. Tamén podemos ver estatísticas do impacto das notificacións, grazas á integración con Google Analytics.

Almacenamento de ficheiros

Google Firebase permítenos almacenar os ficheiros das aplicacións móbiles e poder tratalos mediante referencias a eles nunha árbore de ficheiros, de xeito que as aplicacións poidan ser moito máis lixeiras e rápidas.

O intercambio de ficheiros redúcese a compartir unha simple referencia ao ficheiro. Tamén permite unha descarga de ficheiros moito máis segura e independente dos fallos de conexión.

Base de datos en tempo real

Firebase Console ofrécenos unha base de datos non SQL na que nos permite aloxar información e recuperalo en tempo real.

O truco é que é a propia Firebase Console a encargada de enviar eventos ás aplicacións sempre que os datos cambien. Polo tanto, ao implementar os oíntes correspondentes, podemos facer que as aplicacións dos nosos clientes “cobren vida”.

Autenticación

Coa implementación de Google Firebase Console en Marketing Branding podemos lograr facilmente rexistrar un usuario e entrar na aplicación cos seus datos. Teremos a opción de ter unha conta da aplicación e autenticar a través de provedores de identidade externos como Google, Facebook, Twitter ou GitHub.

Ligazóns dinámicas

Con Google Firebase Console podemos xerar ligazóns que redirixan a áreas específicas de aplicacións móbiles e personalizar estas ligazóns con diversos parámetros. Isto pode proporcionar unha gran vantaxe con fins publicitarios do noso cliente, ou centrar a nosa aplicación a distintos grupos de usuarios.

Informes de erros

Con Google Firebase Console podemos agrupar erros similares e ordenalos por “criticidade”. Todo isto para facer un seguimento de calquera tipo de erro ou excepción.

Firebase para Posicionamento e Vendas

En conxunto coa tecnoloxía Google AMP (a técnica de busca de Google Search Console para o desenvolvemento acelerado de páxinas móbiles), Google presenta esta suite Google Firebase como a mestura perfecta para o desenvolvemento de web e aplicacións.

A plataforma Google Firebase SaS (Software como servizo) permite e facilita o almacenamento e a sincronización de datos na nube para as aplicacións e facilita enormemente todo o servizo de análise e Big Data con Google Analytics, para medir o comportamento dos usuarios dentro dos produtos. desde o mesmo panel de métricas. O panel tamén ten unha ligazón con Google AdWords (Google Ads) para a adquisición de clientes.

Google Firebase para ROI en aplicacións

Hai unha ampla gama de desenvolvementos en Aplicacións móbiles no mercado. Non obstante, a vantaxe de Google Firebase é que axuda a melloralas e a integralas nas novas tecnoloxías e, sobre todo, medir os resultados.

Con Google Firebase pode, por exemplo, capitalizar directamente a enorme base de datos dunha aplicación e así medir a atribución e o comportamento dos usuarios nun único panel para tomar decisións informadas sobre a planificación do desenvolvemento de produtos.

Non só aumenta a lealdade, senón que obtén estatísticas en tempo real a partir de informes e / ou exportar datos de eventos para facer análises personalizadas e obter así un ingreso cuantificable e cuantificable.

Casos de Exito

Outros países

Construción en Firebase noutros países

Para contacto noutros países, escríbenos do seguinte xeito:

  • Chile: En Chile, a través do seguinte enlace.
  • Perú: En Perú, póñase en contacto connosco por este link.
  • Colombia: En Colombia, escríbenos por este medio.

 

  • Que é Google Firebase?

    Consola de Google Firebase

    Google Firebase é unha suite de ferramentas integradas cos servizos de Google. Proporciona unha plataforma de administración para aplicacións en Android, iOS e Web, sendo capaz de xestionar moitas aplicacións do mesmo proxecto ao mesmo tempo.

    O SDK desta consola de Google ten unha documentación completa, que permite integrar moitos servizos e así facer máis eficiente a implementación e os protocolos entre diferentes dispositivos dunha empresa.

  • Servizos

    Google Firebase Console Analytics

    Coas analíticas deste software de Google podes analizar eventos, ver o rendemento da publicidade, facer notificacións e outros eventos para facer unha aplicación móbil máis eficiente. Tamén pode obter unha relación de estatísticas de usuarios como modelos, orixe de dispositivos ou datos demográficos.

    A configuración remota

    Co traballo desta ferramenta, en Marketing Branding podemos aportar un gran valor para a interactividade entre a aplicación móbil da compañía e os usuarios. Ademais, pódense obter multitude de parámetros na plataforma Firebase Console que se poden modificar en calquera momento e facer que todas as aplicacións actualicen a súa configuración, nunha xestión centralizada.

    Tamén pode configurar os valores en función de varios factores, como a plataforma (Android / iOS), rexión, idioma …

    Notificacións intelixentes

    Coa Firebase Console activa podemos enviar información facilmente a todos os usuarios de Android ou iOS que teñan instalada a aplicación da compañía. Tamén podemos ver estatísticas do impacto das notificacións, grazas á integración con Google Analytics.

    Almacenamento de ficheiros

    Google Firebase permítenos almacenar os ficheiros das aplicacións móbiles e poder tratalos mediante referencias a eles nunha árbore de ficheiros, de xeito que as aplicacións poidan ser moito máis lixeiras e rápidas.

    O intercambio de ficheiros redúcese a compartir unha simple referencia ao ficheiro. Tamén permite unha descarga de ficheiros moito máis segura e independente dos fallos de conexión.

    Base de datos en tempo real

    Firebase Console ofrécenos unha base de datos non SQL na que nos permite aloxar información e recuperalo en tempo real.

    O truco é que é a propia Firebase Console a encargada de enviar eventos ás aplicacións sempre que os datos cambien. Polo tanto, ao implementar os oíntes correspondentes, podemos facer que as aplicacións dos nosos clientes “cobren vida”.

    Autenticación

    Coa implementación de Google Firebase Console en Marketing Branding podemos lograr facilmente rexistrar un usuario e entrar na aplicación cos seus datos. Teremos a opción de ter unha conta da aplicación e autenticar a través de provedores de identidade externos como Google, Facebook, Twitter ou GitHub.

    Ligazóns dinámicas

    Con Google Firebase Console podemos xerar ligazóns que redirixan a áreas específicas de aplicacións móbiles e personalizar estas ligazóns con diversos parámetros. Isto pode proporcionar unha gran vantaxe con fins publicitarios do noso cliente, ou centrar a nosa aplicación a distintos grupos de usuarios.

    Informes de erros

    Con Google Firebase Console podemos agrupar erros similares e ordenalos por “criticidade”. Todo isto para facer un seguimento de calquera tipo de erro ou excepción.

  • Firebase para Posicionamento e Vendas

    En conxunto coa tecnoloxía Google AMP (a técnica de busca de Google Search Console para o desenvolvemento acelerado de páxinas móbiles), Google presenta esta suite Google Firebase como a mestura perfecta para o desenvolvemento de web e aplicacións.

    A plataforma Google Firebase SaS (Software como servizo) permite e facilita o almacenamento e a sincronización de datos na nube para as aplicacións e facilita enormemente todo o servizo de análise e Big Data con Google Analytics, para medir o comportamento dos usuarios dentro dos produtos. desde o mesmo panel de métricas. O panel tamén ten unha ligazón con Google AdWords (Google Ads) para a adquisición de clientes.

  • Google Firebase para ROI en aplicacións

    Hai unha ampla gama de desenvolvementos en Aplicacións móbiles no mercado. Non obstante, a vantaxe de Google Firebase é que axuda a melloralas e a integralas nas novas tecnoloxías e, sobre todo, medir os resultados.

    Con Google Firebase pode, por exemplo, capitalizar directamente a enorme base de datos dunha aplicación e así medir a atribución e o comportamento dos usuarios nun único panel para tomar decisións informadas sobre a planificación do desenvolvemento de produtos.

    Non só aumenta a lealdade, senón que obtén estatísticas en tempo real a partir de informes e / ou exportar datos de eventos para facer análises personalizadas e obter así un ingreso cuantificable e cuantificable.

  • Casos de Exito
  • Outros países

    Construción en Firebase noutros países

    Para contacto noutros países, escríbenos do seguinte xeito:

    • Chile: En Chile, a través do seguinte enlace.
    • Perú: En Perú, póñase en contacto connosco por este link.
    • Colombia: En Colombia, escríbenos por este medio.