Deseño Web - Creación de Páxinas Web

Deseño Web e Creación de páxinas web profesionais autoadministradas para reflectir a mellor imaxe corporativa.

Deseños desenvolvidos dun xeito especial para cada empresa, segundo os seus valores de marca e comunicación.

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 910 05 39 37

Compartir:

Páxinas Web Autoxestionadas

Deseño Web – Creación de páxinas web de autoadministración

O noso traballo de deseño web e creación de sitios web considera un desenvolvemento de páxinas web autoadministradas, que permiten á empresa autoxestionar os seus contidos de forma dinámica, de xeito que os membros da corporación poidan actualizalo ou xestionalo: incluíndo fotos, vídeos. , redes sociais, o menú, o contido das páxinas existentes, etc.

Páxinas web autoadministradas personalizadas

Non hai segunda oportunidade para unha boa primeira impresión. Desenvolva a túa idea de marca con Marketing Branding e faremos que o sitio web da túa marca falle por ti.

Tipos de páxinas web autoxestionadas

Páxinas web autoxestionadas

As páxinas web autoxestionadas Express son altamente profesionais, con máis alto nivel e contidos lixeiros. O contido pódese ver nunha soa páxina ou ter pouca profundidade. Inclúe todo o que busca unha empresa moderna e precisa. Ideal para startups e pequenas empresas.

Páxinas web estándar de autoadministración

As páxinas web estándar autoxestionadas cumpren e seguen todos os estándares dos Express, pero tamén aplican cambios na codificación para satisfacer o mellor requisito do cliente. Pola súa maior complexidade, implican maiores horas h / h na súa elaboración.

Páxinas web Premium de autoadministración

As páxinas web de autoadministración Premium cumpren e seguen todos os estándares do Express e Standard, pero tamén aplican cambios nos sistemas de codificación e seguridade e comercio electrónico de alta complexidade, como sitios web bancarios, venda polo miúdo masiva, etc. Ideal para empresas cun amplo e diverso segmento de clientes.

Páxinas web Estáticas "Hardcoded"

Páxinas web para maior seguridade

No canto de sitios web autoxestionados, os sitios web con codificación dura ou cifrados poden ser altamente eficientes no caso de que queiras protexer a privacidade da información (e evitar edicións) ou para sitios web sinxelos e estáticos con poucas páxinas de información e que non o sexan. Non quere ningunha responsabilidade para manter o contido.

Ademais, os sitios web con código duro non teñen tanta interacción coa base de datos como as páxinas web autoadministradas. Esta falta de actividade axuda e axuda moito a que o sitio web funcione máis rápido do normal.

Portais web

Deseño Web: Portal Web

A plataforma ideal para as empresas que precisan ter un único punto de acceso á información para empregados, clientes e provedores. A diferenza das clásicas páxinas web autoadministradas, os portais web son especialmente útiles para proporcionar ao usuario información personalizada, como a formación dos empregados, manuais de seguridade ou un perfil de cliente. Tamén pode usar un portal web para mellorar a colaboración da información e mellorar o xeito no que empregados, clientes e provedores interactúan coa súa empresa.

Puntos clave para identificar se é necesario un portal web

  • Empresas con oficinas multinacionais
  • Empresas que teñen empregados nunha Matriz e fóra dela
  • Empresas que precisan operar unha contribución externa de datos e procesos (por exemplo, xestionar provedores ou canles minoristas)
  • Empresas que precisan unha opción de licenza informática escalable
  • Empresas que precisan aumentar a visibilidade da súa información por departamentos
  • As empresas que teñen sistemas de xestión antigos e carecen xa dun importante módulo para unha produción eficiente

Intranet Empresas

Unha excelente ferramenta para o desenvolvemento da comunicación interna nunha empresa. As intranets son extremadamente útiles como ferramenta empresarial. Pódense combinar perfectamente co desenvolvemento de páxinas web autoadministradas. Algúns dos seus beneficios directos son:

  • Melloras comunicacións internas: as intranets permiten almacenar información corporativa como memorias, noticias e anuncios do persoal de forma centralizada e acceder en calquera momento.
  • Compartir recursos e mellores prácticas: podes crear un espazo de traballo virtual e unha comunidade para facilitar o almacenamento, o intercambio e o traballo colaborativo de información.
  • Mellor atención ao cliente: un mellor acceso á información precisa e coherente do teu persoal pode levar a niveis mellorados de atención ao cliente.

Landing Pages Empresas

A diferenza das páxinas web ou portais web autoadministradas, unha “landing page” céntrase só en levar a un visitante a “pousar” o que a compañía quere mostrar aos seus visitantes específicamente (o que quere “vender”, noutras palabras) .

As páxinas web autoadministradas, unha páxina con código duro e un portal web, mostran diferentes accións posibles dos visitantes. A “landing page” está centrada só en 1.

Por conseguinte, este tipo de formato é ideal para campañas publicitarias, temporais ou específicas dun produto ou servizo.

As nosas Vantaxes

Deseño Web Google Friendly

Como somos desenvolvedores de Google Developers GDG, traballamos con Google Partners e Google para Startups, sabemos moi ben como construír un deseño web nun estilo Google Friendly. Totalmente coherente cos últimos algoritmos de posicionamento de Google.

Deseño Web Totalmente Eficiente para Campañas de Mercadotecnia e Publicidade

Todos os nosos traballos de deseño web inclúen elementos de chamada á acción ou de navegación que facilitan rapidamente a adquisición de oportunidades ou clientes potenciais. Están totalmente preparados e preparados para unha campaña exitosa en Google Ads e a súa medición en Google Analytics ou Google Tag Manager.

Traballos de Branding

O principal obxectivo de Marketing Branding é ofrecer solucións de deseño web e desenvolvemento completas e interactivas. A creación de sitios web, portais, páxinas de destino ou códigos duro autoadministrados traballan co obxectivo de proporcionar sitios web personalizados a clientes, que coincidan coa súa identidade de marca, nun marco de alto nivel e calidade.

Desenvolvedores de alta experiencia

En Marketing Branding, deseñadores de web altamente creativos traballan con máis de 10 anos de experiencia. Os nosos traballos anteriores son os que mellor falan de nós. Os traballos de creación de páxinas web autoadministradas, portais, páxinas de destino ou códigos duros sempre rematan ao gusto do cliente, xa que traballamos baixo criterios de revisión ilimitados, ata que se aprobe o deseño final.

Páxinas web baixo o estándar de Google

As páxinas web que están construídas en Marketing Branding implementáronse dende o principio baixo os estándares de calidade de Google, un aspecto vital para a optimización de motores de busca orgánica (SEO).

  • Deseño Web: Outras características do noso traballoç
  • Creación de páxinas web de autoadministración
  • Páxinas web amigables con auto-administración móbil
  • Inserción e ligazóns directas ás redes sociais
  • Google Maps da compañía
  • Creación e dispoñibilidade de diversos correos electrónicos corporativos
  • Deseños modernos e de vangarda

Experiencia

Deseño Web Noutros Mercados

Se queres contactar connosco doutros países, podes facelo do seguinte xeito:

  • Chile: Para contactar connosco en Chile, fai clic nesta ligazón.
  • Colombia: En Colombia estamos neste enlace.
  • México: En México podes contactar connosco premendo nesta ligazón.
  • Perú: En Perú podes localizarnos premendo aquí.
  • Páxinas Web Autoxestionadas

    Deseño Web – Creación de páxinas web de autoadministración

    O noso traballo de deseño web e creación de sitios web considera un desenvolvemento de páxinas web autoadministradas, que permiten á empresa autoxestionar os seus contidos de forma dinámica, de xeito que os membros da corporación poidan actualizalo ou xestionalo: incluíndo fotos, vídeos. , redes sociais, o menú, o contido das páxinas existentes, etc.

    Páxinas web autoadministradas personalizadas

    Non hai segunda oportunidade para unha boa primeira impresión. Desenvolva a túa idea de marca con Marketing Branding e faremos que o sitio web da túa marca falle por ti.

    Tipos de páxinas web autoxestionadas

    Páxinas web autoxestionadas

    As páxinas web autoxestionadas Express son altamente profesionais, con máis alto nivel e contidos lixeiros. O contido pódese ver nunha soa páxina ou ter pouca profundidade. Inclúe todo o que busca unha empresa moderna e precisa. Ideal para startups e pequenas empresas.

    Páxinas web estándar de autoadministración

    As páxinas web estándar autoxestionadas cumpren e seguen todos os estándares dos Express, pero tamén aplican cambios na codificación para satisfacer o mellor requisito do cliente. Pola súa maior complexidade, implican maiores horas h / h na súa elaboración.

    Páxinas web Premium de autoadministración

    As páxinas web de autoadministración Premium cumpren e seguen todos os estándares do Express e Standard, pero tamén aplican cambios nos sistemas de codificación e seguridade e comercio electrónico de alta complexidade, como sitios web bancarios, venda polo miúdo masiva, etc. Ideal para empresas cun amplo e diverso segmento de clientes.

  • Páxinas web Estáticas "Hardcoded"

    Páxinas web para maior seguridade

    No canto de sitios web autoxestionados, os sitios web con codificación dura ou cifrados poden ser altamente eficientes no caso de que queiras protexer a privacidade da información (e evitar edicións) ou para sitios web sinxelos e estáticos con poucas páxinas de información e que non o sexan. Non quere ningunha responsabilidade para manter o contido.

    Ademais, os sitios web con código duro non teñen tanta interacción coa base de datos como as páxinas web autoadministradas. Esta falta de actividade axuda e axuda moito a que o sitio web funcione máis rápido do normal.

  • Portais web

    Deseño Web: Portal Web

    A plataforma ideal para as empresas que precisan ter un único punto de acceso á información para empregados, clientes e provedores. A diferenza das clásicas páxinas web autoadministradas, os portais web son especialmente útiles para proporcionar ao usuario información personalizada, como a formación dos empregados, manuais de seguridade ou un perfil de cliente. Tamén pode usar un portal web para mellorar a colaboración da información e mellorar o xeito no que empregados, clientes e provedores interactúan coa súa empresa.

    Puntos clave para identificar se é necesario un portal web

    • Empresas con oficinas multinacionais
    • Empresas que teñen empregados nunha Matriz e fóra dela
    • Empresas que precisan operar unha contribución externa de datos e procesos (por exemplo, xestionar provedores ou canles minoristas)
    • Empresas que precisan unha opción de licenza informática escalable
    • Empresas que precisan aumentar a visibilidade da súa información por departamentos
    • As empresas que teñen sistemas de xestión antigos e carecen xa dun importante módulo para unha produción eficiente
  • Intranet Empresas

    Unha excelente ferramenta para o desenvolvemento da comunicación interna nunha empresa. As intranets son extremadamente útiles como ferramenta empresarial. Pódense combinar perfectamente co desenvolvemento de páxinas web autoadministradas. Algúns dos seus beneficios directos son:

    • Melloras comunicacións internas: as intranets permiten almacenar información corporativa como memorias, noticias e anuncios do persoal de forma centralizada e acceder en calquera momento.
    • Compartir recursos e mellores prácticas: podes crear un espazo de traballo virtual e unha comunidade para facilitar o almacenamento, o intercambio e o traballo colaborativo de información.
    • Mellor atención ao cliente: un mellor acceso á información precisa e coherente do teu persoal pode levar a niveis mellorados de atención ao cliente.
  • Landing Pages Empresas

    A diferenza das páxinas web ou portais web autoadministradas, unha “landing page” céntrase só en levar a un visitante a “pousar” o que a compañía quere mostrar aos seus visitantes específicamente (o que quere “vender”, noutras palabras) .

    As páxinas web autoadministradas, unha páxina con código duro e un portal web, mostran diferentes accións posibles dos visitantes. A “landing page” está centrada só en 1.

    Por conseguinte, este tipo de formato é ideal para campañas publicitarias, temporais ou específicas dun produto ou servizo.

  • As nosas Vantaxes

    Deseño Web Google Friendly

    Como somos desenvolvedores de Google Developers GDG, traballamos con Google Partners e Google para Startups, sabemos moi ben como construír un deseño web nun estilo Google Friendly. Totalmente coherente cos últimos algoritmos de posicionamento de Google.

    Deseño Web Totalmente Eficiente para Campañas de Mercadotecnia e Publicidade

    Todos os nosos traballos de deseño web inclúen elementos de chamada á acción ou de navegación que facilitan rapidamente a adquisición de oportunidades ou clientes potenciais. Están totalmente preparados e preparados para unha campaña exitosa en Google Ads e a súa medición en Google Analytics ou Google Tag Manager.

    Traballos de Branding

    O principal obxectivo de Marketing Branding é ofrecer solucións de deseño web e desenvolvemento completas e interactivas. A creación de sitios web, portais, páxinas de destino ou códigos duro autoadministrados traballan co obxectivo de proporcionar sitios web personalizados a clientes, que coincidan coa súa identidade de marca, nun marco de alto nivel e calidade.

    Desenvolvedores de alta experiencia

    En Marketing Branding, deseñadores de web altamente creativos traballan con máis de 10 anos de experiencia. Os nosos traballos anteriores son os que mellor falan de nós. Os traballos de creación de páxinas web autoadministradas, portais, páxinas de destino ou códigos duros sempre rematan ao gusto do cliente, xa que traballamos baixo criterios de revisión ilimitados, ata que se aprobe o deseño final.

    Páxinas web baixo o estándar de Google

    As páxinas web que están construídas en Marketing Branding implementáronse dende o principio baixo os estándares de calidade de Google, un aspecto vital para a optimización de motores de busca orgánica (SEO).

    • Deseño Web: Outras características do noso traballoç
    • Creación de páxinas web de autoadministración
    • Páxinas web amigables con auto-administración móbil
    • Inserción e ligazóns directas ás redes sociais
    • Google Maps da compañía
    • Creación e dispoñibilidade de diversos correos electrónicos corporativos
    • Deseños modernos e de vangarda
  • Experiencia

    Deseño Web Noutros Mercados

    Se queres contactar connosco doutros países, podes facelo do seguinte xeito:

    • Chile: Para contactar connosco en Chile, fai clic nesta ligazón.
    • Colombia: En Colombia estamos neste enlace.
    • México: En México podes contactar connosco premendo nesta ligazón.
    • Perú: En Perú podes localizarnos premendo aquí.