Google Firebase

Google Firebase és la millor eina de Google per a una perfecta administració dels dispositius en Android, iOS i pàgines web d'una empresa.

Amb aquesta suite de Google podem integrar tots els serveis de Google del seu aplicatiu en un sol punt d'accés. Contacti'ns!

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 603 813 875

Compartir:

Què és Google Firebase?

Google Firebase Console

Google Firebase és una suite d’eines integrada amb serveis de Google. Proporciona una plataforma d’administració per apps Android, iOS i Web, podent gestionar alhora moltes apps d’un mateix projecte.

El SDK de aquesta eina de Google té una completa documentació, que permet integrar molts serveis i així fer més eficient la implementació i protocols entre diferents dispositius d’una empresa.

Serveis

Les Analítiques del Firebase Console del Google

Amb les analítiques del Firebase Console de Google es poden analitzar esdeveniments, veure el rendiment de la publicitat, realitzar notificacions i altres esdeveniments perquè torni més eficient una aplicació mòbil. També es pot obtenir un rapport d’estadístiques dels usuaris com a models, procedència de dispositius o dades demogràfiques.

Un Configuració Remota

Amb el treball de Firebase Console de Google, en Marketing Branding podem aportar un gran valor a la interactivitat entre l’aplicació mòbil de l’empresa i els usuaris. És més, es pot obtenir una multitud de paràmetres a la plataforma de Firebase Console que es podran modificar en qualsevol moment, i fer que totes les aplicacions actualitzen la seva configuració, en un gestió centralitzada.

També es poden configurar els valors depenent diversos factors, com la plataforma (Android / iOS), regió, idioma …

Notificacions Intel·ligents

Amb el Firebase Console actiu podem enviar fàcilment informació a tots els usuaris d’Android o iOS que tinguin instal·lada l’aplicació de l’empresa. També podrem visualitzar estadístiques de l’impacte de les notificacions, gràcies a la integració amb Google Analytics.

Emmagatzematge de fitxers

Google Firebase ens permet emmagatzemar els fitxers de les aplicacions mòbils i poder tractar-los mitjançant referències a aquests en un arbre de fitxers, de forma que les aplicacions puguin ser molt més lleugeres i ràpides.

La compartició de fitxers es redueix a compartir una simple referència al fitxer. També permet una descàrrega de fitxers molt més segura, i independent de fallades de connexió.

Base de dades en temps real

Firebase Console ens proporciona una base de dades No SQL en la qual ens deixa allotjar informació i recuperar-la en temps real.

El truc està en què és el propi Firebase Console és el que s’encarrega d’enviar esdeveniments a les aplicacions cada vegada que les dades canviïn. Per tant, mitjançant la implementació dels corresponents listeners, podrem fer que les aplicacions dels nostres clients “cobrin vida pròpia”.

Autenticació

Amb la implementació de Google Firebase Console en Marketing Branding podrem fàcilment gestionar el registrar un usuari i de entrar a l’aplicació amb les seves dades. Tindrem l’opció tant de tenir un compte propi de l’aplicació com l’autenticació mitjançant proveïdors externs d’identitat com són Google, Facebook, Twitter o GitHub.

Vincles Dinàmics

Amb Google Firebase Console podrem generar links que redirigeixin a zones específiques de les aplicacions mòbils i personalitzar aquests links amb diversos paràmetres. Això pot aportar un gran avantatge per a fins publicitaris del nostre client, o per enfocar la nostra aplicació a diferents grups d’usuaris.

Informes d’error

Amb aquesta eina podem ser capaços d’agrupar els errors similars, i ordenar-los per “criticitat”. Tot això per fer un seguiment de qualsevol tipus d’error o excepció.

Google Firebase per a Posicionament i Vendes

En conjunt amb la tecnologia Google AMP (la tècnica SEO de Google motor Console per a desenvolupament de pàgines mòbils accelerades), Google presenta aquesta suite de Google com la barreja perfecta per entre el desenvolupament de webs i apps.

La plataforma SaS (Programari com a Servei) de Google Firebase permet i facilita l’emmagatzematge i sincronització de dades en el núvol per a aplicacions i facilita àmpliament tot el servei d’analítica i Big Data amb Google Analytics, per mesurar el comportament de l’usuari dins dels productes des d’un mateix panell de mètriques. Així mateix, el panell té una vinculació amb Google AdWords (Google Ads) per a la captació de clients.

Google Firebase per ROI en Apps

Existeix en el mercat un ampli ventall de desenvolupaments en Aplicacions Mòbils. No obstant això, l’avantatge de Google Firebase és que col·labora a millorar-les i integrar-les a les noves tecnologies i sobretot mesurar resultats.

Amb Google Firebase es pot, per exemple, capitalitzar d’una forma directa l’enorme base de dades d’una app i així mesurar l’atribució i el comportament dels usuaris en un únic panell per prendre decisions informades sobre la planificació del desenvolupament del producte.

No només augmentar la fidelització, sinó obtenir estadístiques en temps real a partir dels informes i / o exportar les dades d’esdeveniments per fer anàlisis personalitzats i així obtenir un revenue mesurable i quantificable.

Casos d'Èxit

Altres Països

Construcció en Firebase a Altres Països

Per al contacte en altres països, escriviu-nos de la següent manera:

  • Xile: A Xile, a través del següent enllaç.
  • Perú: A Perú, contacteu-nos per aquest link.
  • Colòmbia: A Colòmbia, escriviu-nos per aquest mitjà.
  • Què és Google Firebase?

    Google Firebase Console

    Google Firebase és una suite d’eines integrada amb serveis de Google. Proporciona una plataforma d’administració per apps Android, iOS i Web, podent gestionar alhora moltes apps d’un mateix projecte.

    El SDK de aquesta eina de Google té una completa documentació, que permet integrar molts serveis i així fer més eficient la implementació i protocols entre diferents dispositius d’una empresa.

  • Serveis

    Les Analítiques del Firebase Console del Google

    Amb les analítiques del Firebase Console de Google es poden analitzar esdeveniments, veure el rendiment de la publicitat, realitzar notificacions i altres esdeveniments perquè torni més eficient una aplicació mòbil. També es pot obtenir un rapport d’estadístiques dels usuaris com a models, procedència de dispositius o dades demogràfiques.

    Un Configuració Remota

    Amb el treball de Firebase Console de Google, en Marketing Branding podem aportar un gran valor a la interactivitat entre l’aplicació mòbil de l’empresa i els usuaris. És més, es pot obtenir una multitud de paràmetres a la plataforma de Firebase Console que es podran modificar en qualsevol moment, i fer que totes les aplicacions actualitzen la seva configuració, en un gestió centralitzada.

    També es poden configurar els valors depenent diversos factors, com la plataforma (Android / iOS), regió, idioma …

    Notificacions Intel·ligents

    Amb el Firebase Console actiu podem enviar fàcilment informació a tots els usuaris d’Android o iOS que tinguin instal·lada l’aplicació de l’empresa. També podrem visualitzar estadístiques de l’impacte de les notificacions, gràcies a la integració amb Google Analytics.

    Emmagatzematge de fitxers

    Google Firebase ens permet emmagatzemar els fitxers de les aplicacions mòbils i poder tractar-los mitjançant referències a aquests en un arbre de fitxers, de forma que les aplicacions puguin ser molt més lleugeres i ràpides.

    La compartició de fitxers es redueix a compartir una simple referència al fitxer. També permet una descàrrega de fitxers molt més segura, i independent de fallades de connexió.

    Base de dades en temps real

    Firebase Console ens proporciona una base de dades No SQL en la qual ens deixa allotjar informació i recuperar-la en temps real.

    El truc està en què és el propi Firebase Console és el que s’encarrega d’enviar esdeveniments a les aplicacions cada vegada que les dades canviïn. Per tant, mitjançant la implementació dels corresponents listeners, podrem fer que les aplicacions dels nostres clients “cobrin vida pròpia”.

    Autenticació

    Amb la implementació de Google Firebase Console en Marketing Branding podrem fàcilment gestionar el registrar un usuari i de entrar a l’aplicació amb les seves dades. Tindrem l’opció tant de tenir un compte propi de l’aplicació com l’autenticació mitjançant proveïdors externs d’identitat com són Google, Facebook, Twitter o GitHub.

    Vincles Dinàmics

    Amb Google Firebase Console podrem generar links que redirigeixin a zones específiques de les aplicacions mòbils i personalitzar aquests links amb diversos paràmetres. Això pot aportar un gran avantatge per a fins publicitaris del nostre client, o per enfocar la nostra aplicació a diferents grups d’usuaris.

    Informes d’error

    Amb aquesta eina podem ser capaços d’agrupar els errors similars, i ordenar-los per “criticitat”. Tot això per fer un seguiment de qualsevol tipus d’error o excepció.

  • Google Firebase per a Posicionament i Vendes

    En conjunt amb la tecnologia Google AMP (la tècnica SEO de Google motor Console per a desenvolupament de pàgines mòbils accelerades), Google presenta aquesta suite de Google com la barreja perfecta per entre el desenvolupament de webs i apps.

    La plataforma SaS (Programari com a Servei) de Google Firebase permet i facilita l’emmagatzematge i sincronització de dades en el núvol per a aplicacions i facilita àmpliament tot el servei d’analítica i Big Data amb Google Analytics, per mesurar el comportament de l’usuari dins dels productes des d’un mateix panell de mètriques. Així mateix, el panell té una vinculació amb Google AdWords (Google Ads) per a la captació de clients.

  • Google Firebase per ROI en Apps

    Existeix en el mercat un ampli ventall de desenvolupaments en Aplicacions Mòbils. No obstant això, l’avantatge de Google Firebase és que col·labora a millorar-les i integrar-les a les noves tecnologies i sobretot mesurar resultats.

    Amb Google Firebase es pot, per exemple, capitalitzar d’una forma directa l’enorme base de dades d’una app i així mesurar l’atribució i el comportament dels usuaris en un únic panell per prendre decisions informades sobre la planificació del desenvolupament del producte.

    No només augmentar la fidelització, sinó obtenir estadístiques en temps real a partir dels informes i / o exportar les dades d’esdeveniments per fer anàlisis personalitzats i així obtenir un revenue mesurable i quantificable.

  • Casos d'Èxit

  • Altres Països

    Construcció en Firebase a Altres Països

    Per al contacte en altres països, escriviu-nos de la següent manera:

    • Xile: A Xile, a través del següent enllaç.
    • Perú: A Perú, contacteu-nos per aquest link.
    • Colòmbia: A Colòmbia, escriviu-nos per aquest mitjà.