Asistente de Voz de Google

O Asistente de Voz de Google co teu SDK permitirá aos clientes da súa empresa canalizar as súas necesidades e requisitos con sinxelos comandos de voz.

En España marcas como La Caixa, DHL Express e outras crearon accións para Asistente de Voz de Google coa intención de abrir unha nova canle de comunicación cos seus usuarios.

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 910 05 39 37

Compartir:

Que é o Asistente de Voz de Google?

Asistente de Voz de Google: unha revolución

O Asistente de Voz de Google é un software de intelixencia artificial de Google que permite ás persoas buscar ou buscar por voz. Actualmente está integrado con case todos os dispositivos que usamos diariamente.

Para as empresas, o “Google Assistant” pode, grazas á súa comprensión da linguaxe natural, atender a todas as consultas que teñan os seus clientes. Basta con que a persoa faga unha consulta e a persoa recibirá unha resposta de audio.

O Asistente tamén ten a capacidade de recoller información das consultas que recibe a través del; Deste xeito “podes aprender” sobre o comportamento, os teus gustos e preferencias dos seus usuarios e mellorar así a complexidade das consultas.

Beneficios Comerciais

O Asistente de Voz de Google serve aos clientes

Co Google Assistant, as marcas teñen a oportunidade de xerar experiencias innovadoras de interacción cos seus clientes, desde consultas diarias, ata substituír servizos dun centro de chamadas.

Compatible con todos os dispositivos que nos rodean

O Google Assistant está dispoñible e é compatible cos teléfonos Android, IOS; en altofalantes Google Home e Google Mini; en pantallas ou tabletas intelixentes de Google; en televisores LG, Sony, NVIDIA e calquera dispositivo Android TV; e Smartwatches ou Smartwatches

Beneficios de Posicionamento de SEO

A busca por voz e o seu impacto no posicionamento orgánico (SEO)

O uso de Google Assistant e as buscas por voz están a aumentar e isto xa está a influír no tráfico web dos sitios web das empresas. Segundo as cifras de Google España, polo menos o 20% das procuras no país realízanse por voz, sendo a maioría destas preguntas casuais como: ¿Onde está unha oficina dese banco ?; A que hora pecha esta tenda?

Priorización das buscas longas de Google

Google está priorizando nos resultados da busca de Google o uso de palabras clave longtail ou palabras clave de cola longa, aquelas que non necesariamente inclúen palabras clave directas, se non parecen máis naturais, como unha frase. Ademais, nas buscas por voz Google posiciona mellor aquelas páxinas web que dan respostas ás preguntas que fan os usuarios.

Por exemplo, a frase “Cando abre as oficinas de La Caixa pola tarde?”, Pode ser moi relevante incorporar La Caixa no seu sitio web, xa que é totalmente coherente cunha busca por voz.

Google Maps e Waze con Google Assistant

Outro aspecto importante polo que Google consegue situar mellor os sitios web nas procuras por voz é se teñen unha ubicación en Google Maps, porque esta aplicación está integrada con Google Assistant e é moi utilizada para enviar comandos como o GPS. .

Os usuarios empregarán para preguntar: “Onde está o restaurante máis próximo?” Ou “Como podo chegar a unha fonda en Málaga?”, Etc. E terán prioridade na busca aqueles sitios web que inclúan a súa situación ou enderezo (por exemplo, desde unha avenida principal ou dende o aeroporto).

Extensión en España

Asistente de Voz de Google e a súa Penetración en España

Actualmente, Google Assistant está dispoñible en máis de mil millóns de dispositivos en toda Europa e en España. Ante este escenario, as conversas maximizan o seu valor como canle de comunicación e representan unha gran oportunidade para as marcas, xa que amplían as posibilidades de estar presentes e axudan aos consumidores con experiencias útiles e fiables.

Casos de Éxito en España

Casos en España: Caixabank, DHL, Mercado Libre, El Mundo, Prosegur

Coa aplicación de Google Assistant, Mercado Libre España permite aos seus usuarios coñecer os prezos dos seus produtos. Ademais, nun futuro próximo, os consumidores poderán mercar ao asistente.

Caixabank coa incorporación de Google Assistant permite aos seus usuarios responder preguntas sobre produtos e servizos de CaixaBank e facer consultas sobre as aplicacións de CaixaBank.

DHL Express permite rastrexar os envíos de DHL Express, incluíndo todo tipo de información.

Bankia permítelle saber onde están os caixeiros automáticos e oficinas máis próximas á persoa ou no enderezo indicado.

Con Google Assistant, El Mundo permítelle escoitar todas as novas de El Mundo, de noticias locais, internacionais, deportes, economía, opinión, cultura, ciencia, saúde, tecnoloxía, novas, etc.

El País, como El Mundo, permite acceder ás últimas novas publicadas polo xornal EL PAÍS, así como a novas sobre calquera tema que poida interesar á persoa.

No caso de Prosegur España, ofrece un xeito cómodo de controlar o sistema de alarma a través do asistente de voz. É rápido, sinxelo e seguro.

  • Que é o Asistente de Voz de Google?

    Asistente de Voz de Google: unha revolución

    O Asistente de Voz de Google é un software de intelixencia artificial de Google que permite ás persoas buscar ou buscar por voz. Actualmente está integrado con case todos os dispositivos que usamos diariamente.

    Para as empresas, o “Google Assistant” pode, grazas á súa comprensión da linguaxe natural, atender a todas as consultas que teñan os seus clientes. Basta con que a persoa faga unha consulta e a persoa recibirá unha resposta de audio.

    O Asistente tamén ten a capacidade de recoller información das consultas que recibe a través del; Deste xeito “podes aprender” sobre o comportamento, os teus gustos e preferencias dos seus usuarios e mellorar así a complexidade das consultas.

  • Beneficios Comerciais

    O Asistente de Voz de Google serve aos clientes

    Co Google Assistant, as marcas teñen a oportunidade de xerar experiencias innovadoras de interacción cos seus clientes, desde consultas diarias, ata substituír servizos dun centro de chamadas.

    Compatible con todos os dispositivos que nos rodean

    O Google Assistant está dispoñible e é compatible cos teléfonos Android, IOS; en altofalantes Google Home e Google Mini; en pantallas ou tabletas intelixentes de Google; en televisores LG, Sony, NVIDIA e calquera dispositivo Android TV; e Smartwatches ou Smartwatches

  • Beneficios de Posicionamento de SEO

    A busca por voz e o seu impacto no posicionamento orgánico (SEO)

    O uso de Google Assistant e as buscas por voz están a aumentar e isto xa está a influír no tráfico web dos sitios web das empresas. Segundo as cifras de Google España, polo menos o 20% das procuras no país realízanse por voz, sendo a maioría destas preguntas casuais como: ¿Onde está unha oficina dese banco ?; A que hora pecha esta tenda?

    Priorización das buscas longas de Google

    Google está priorizando nos resultados da busca de Google o uso de palabras clave longtail ou palabras clave de cola longa, aquelas que non necesariamente inclúen palabras clave directas, se non parecen máis naturais, como unha frase. Ademais, nas buscas por voz Google posiciona mellor aquelas páxinas web que dan respostas ás preguntas que fan os usuarios.

    Por exemplo, a frase “Cando abre as oficinas de La Caixa pola tarde?”, Pode ser moi relevante incorporar La Caixa no seu sitio web, xa que é totalmente coherente cunha busca por voz.

    Google Maps e Waze con Google Assistant

    Outro aspecto importante polo que Google consegue situar mellor os sitios web nas procuras por voz é se teñen unha ubicación en Google Maps, porque esta aplicación está integrada con Google Assistant e é moi utilizada para enviar comandos como o GPS. .

    Os usuarios empregarán para preguntar: “Onde está o restaurante máis próximo?” Ou “Como podo chegar a unha fonda en Málaga?”, Etc. E terán prioridade na busca aqueles sitios web que inclúan a súa situación ou enderezo (por exemplo, desde unha avenida principal ou dende o aeroporto).

  • Extensión en España

    Asistente de Voz de Google e a súa Penetración en España

    Actualmente, Google Assistant está dispoñible en máis de mil millóns de dispositivos en toda Europa e en España. Ante este escenario, as conversas maximizan o seu valor como canle de comunicación e representan unha gran oportunidade para as marcas, xa que amplían as posibilidades de estar presentes e axudan aos consumidores con experiencias útiles e fiables.

  • Casos de Éxito en España

    Casos en España: Caixabank, DHL, Mercado Libre, El Mundo, Prosegur

    Coa aplicación de Google Assistant, Mercado Libre España permite aos seus usuarios coñecer os prezos dos seus produtos. Ademais, nun futuro próximo, os consumidores poderán mercar ao asistente.

    Caixabank coa incorporación de Google Assistant permite aos seus usuarios responder preguntas sobre produtos e servizos de CaixaBank e facer consultas sobre as aplicacións de CaixaBank.

    DHL Express permite rastrexar os envíos de DHL Express, incluíndo todo tipo de información.

    Bankia permítelle saber onde están os caixeiros automáticos e oficinas máis próximas á persoa ou no enderezo indicado.

    Con Google Assistant, El Mundo permítelle escoitar todas as novas de El Mundo, de noticias locais, internacionais, deportes, economía, opinión, cultura, ciencia, saúde, tecnoloxía, novas, etc.

    El País, como El Mundo, permite acceder ás últimas novas publicadas polo xornal EL PAÍS, así como a novas sobre calquera tema que poida interesar á persoa.

    No caso de Prosegur España, ofrece un xeito cómodo de controlar o sistema de alarma a través do asistente de voz. É rápido, sinxelo e seguro.