Assistent de Google

L'Assistent de Google amb el seu SDK li permetrà als clients de la seva empresa canalitzar les seves necessitats i requeriments amb simples ordres de veu.

A Espanya marques com La Caixa, DHL Express i altres ja van crear accions per l'Auxiliar de Google amb la intenció d'obrir un nou canal de comunicació amb els seus usuaris.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Què és el Assistent de Google?

L’Assistent de Google i les Consultes per Veu

L’Assistent de Google és un programari d’intel·ligència artificial de Google que permet que les persones facin recerques o consultes per veu. Actualment està integrat amb gairebé tots els dispositius que utilitzem diàriament.

Per a les empreses, l’assistent de Google pot, gràcies a la seva comprensió del llenguatge natural, el atendre totes les consultes que tinguin els seus clients. N’hi ha prou que la persona faci una consulta i la persona obtindrà una resposta d’àudio.

L’Assistent de Google té a més la capacitat de recopilar informació de les consultes que rebi a través d’ell; d’aquesta manera “pot anar aprenent” sobre el comportament, els teus gustos i preferències dels seus usuaris i així anar perfeccionant-se en la complexitat de les consultes.

Beneficis Comercials

L’Assistent de Google Atén Clients

Amb l’Auxiliar de Google, les marques tenen l’oportunitat de generar experiències innovadores d’interacció amb els seus clients, des de consultes quotidianes, fins el reemplaçant del serveis propis d’un centre d’atenció telefònica.

Compatible amb Tots Els Dispositius que ens Envolten

L’assistent de Google està disponible i és compatible en mòbils Android, IOS; en els altaveus Google Home i Google Mini; en les Pantalles Intel·ligents de Google o Tablets; en Televisors LG, Sony, NVIDIA i qualsevol dispositiu Android TV; i Rellotges Intel·ligents o Smartwatches.

Beneficis en Posicionament SEO

La Recerca per Veu i el seu Impacte en el Posicionament Orgànic (SEO)

La utilització de l’Assistent de Google i les recerques per veu van en important ascens i això ja està influint en el tràfic web dels llocs web de les empreses. D’acord a xifres de Google Espanya, almenys un 20% de les recerques al país es realitzen per veu, sent la majoria d’aquestes preguntes casuals com: On hi ha una oficina d’aquell banc ?; A quina hora tanca tal local?

Les Recerques Llargues a Google Es Prioritzen

Google està prioritzant en els resultats de recerca de Google l’ús de longtail keywords o paraules clau de cua llarga, les que no inclouen necessàriament paraules claus directes, sinó que semblen més naturals, com una oració. A més, en les recerques per veu Google posiciona millor aquelles pàgines web que donen respostes a les preguntes que fan els usuaris.

Per exemple, l’oració “Quan obren les oficines de la Caixa a la tarda?”, Li pot ser molt rellevant d’incorporar a La Caixa al seu lloc web, ja que és totalment coherent amb una recerca per veu.

Google Maps i Waze Amb l’auxiliar de Google

Un altre dels aspectes importants pels quals Google aconsegueix posicionar millor als llocs web en les recerques per veu és si tenen ubicació a Google Maps, a causa que aquesta aplicació està integrada amb l’Auxiliar de Google i és molt utilitzada per enviar comandament com GPS .

Els usuaris la faran servir per preguntar: “On és el restaurant més proper?” O “Com puc arribar a l’hostal a Màlaga?”, Etc. I aquells llocs web que incloguin la vostra ubicació o adreça (per exemple, des d’una avinguda principal o des de l’aeroport) tindran prioritat en la recerca.

Extensió a Espanya

L’Assistent de Google i el seu Penetració a Espanya

Actualment, l’Auxiliar de Google està disponible en més de 1.000 milions de dispositius a tot Europa i a Espanya. Davant d’aquest escenari, les converses maximitzen el seu valor com a canal de comunicació i representen una gran oportunitat per a les marques, ja que amplien les possibilitats d’estar present i d’assistir als consumidors amb experiències útils i fiables.

Casos d'Èxit a Espanya

Casos a Espanya: Caixabank, DHL, Mercado Libre, El Mundo, Prosegur

Amb l’aplicació de l’Assistent de Google, Mercado Libre Espanya li permet als seus usuaris el conèixer els preus dels seus productes. A més, en un futur proper, els consumidors podran comprar des del Assistent.

Caixabank amb la incorporació de l’Assistent de Google permet als seus usuaris resoldre dubtes sobre productes i serveis CaixaBank i realitzar consultes sobre les app de CaixaBank.

DHL Express permet rastrejar els enviaments de DHL Express, incloent tot tipus d’informació.

Bankia et permet saber on són els caixers i oficines de Bankia més propers a la persona segons l’adreça que s’indiqui.

Amb l’Auxiliar de Google, El Mundo permet escoltar totes les notícies de “El Mundo”, des de notícies locals, internacionals, esports, economia, opinió, cultura, ciència, salut, tecnologia, actualitat, etc.

El País, permet accedir a les últimes notícies publicades pel diari El País, així com a les notícies de qualsevol tema que li pugui interessar a la persona.

En el cas de Prosegur Espanya, aquest ofereix una còmoda manera de controlar el Sistema d’Alarma, a través de l’assistent per veu. És ràpid, senzill i segur.

  • Què és el Assistent de Google?

    L’Assistent de Google i les Consultes per Veu

    L’Assistent de Google és un programari d’intel·ligència artificial de Google que permet que les persones facin recerques o consultes per veu. Actualment està integrat amb gairebé tots els dispositius que utilitzem diàriament.

    Per a les empreses, l’assistent de Google pot, gràcies a la seva comprensió del llenguatge natural, el atendre totes les consultes que tinguin els seus clients. N’hi ha prou que la persona faci una consulta i la persona obtindrà una resposta d’àudio.

    L’Assistent de Google té a més la capacitat de recopilar informació de les consultes que rebi a través d’ell; d’aquesta manera “pot anar aprenent” sobre el comportament, els teus gustos i preferències dels seus usuaris i així anar perfeccionant-se en la complexitat de les consultes.

  • Beneficis Comercials

    L’Assistent de Google Atén Clients

    Amb l’Auxiliar de Google, les marques tenen l’oportunitat de generar experiències innovadores d’interacció amb els seus clients, des de consultes quotidianes, fins el reemplaçant del serveis propis d’un centre d’atenció telefònica.

    Compatible amb Tots Els Dispositius que ens Envolten

    L’assistent de Google està disponible i és compatible en mòbils Android, IOS; en els altaveus Google Home i Google Mini; en les Pantalles Intel·ligents de Google o Tablets; en Televisors LG, Sony, NVIDIA i qualsevol dispositiu Android TV; i Rellotges Intel·ligents o Smartwatches.

  • Beneficis en Posicionament SEO

    La Recerca per Veu i el seu Impacte en el Posicionament Orgànic (SEO)

    La utilització de l’Assistent de Google i les recerques per veu van en important ascens i això ja està influint en el tràfic web dels llocs web de les empreses. D’acord a xifres de Google Espanya, almenys un 20% de les recerques al país es realitzen per veu, sent la majoria d’aquestes preguntes casuals com: On hi ha una oficina d’aquell banc ?; A quina hora tanca tal local?

    Les Recerques Llargues a Google Es Prioritzen

    Google està prioritzant en els resultats de recerca de Google l’ús de longtail keywords o paraules clau de cua llarga, les que no inclouen necessàriament paraules claus directes, sinó que semblen més naturals, com una oració. A més, en les recerques per veu Google posiciona millor aquelles pàgines web que donen respostes a les preguntes que fan els usuaris.

    Per exemple, l’oració “Quan obren les oficines de la Caixa a la tarda?”, Li pot ser molt rellevant d’incorporar a La Caixa al seu lloc web, ja que és totalment coherent amb una recerca per veu.

    Google Maps i Waze Amb l’auxiliar de Google

    Un altre dels aspectes importants pels quals Google aconsegueix posicionar millor als llocs web en les recerques per veu és si tenen ubicació a Google Maps, a causa que aquesta aplicació està integrada amb l’Auxiliar de Google i és molt utilitzada per enviar comandament com GPS .

    Els usuaris la faran servir per preguntar: “On és el restaurant més proper?” O “Com puc arribar a l’hostal a Màlaga?”, Etc. I aquells llocs web que incloguin la vostra ubicació o adreça (per exemple, des d’una avinguda principal o des de l’aeroport) tindran prioritat en la recerca.

  • Extensió a Espanya

    L’Assistent de Google i el seu Penetració a Espanya

    Actualment, l’Auxiliar de Google està disponible en més de 1.000 milions de dispositius a tot Europa i a Espanya. Davant d’aquest escenari, les converses maximitzen el seu valor com a canal de comunicació i representen una gran oportunitat per a les marques, ja que amplien les possibilitats d’estar present i d’assistir als consumidors amb experiències útils i fiables.

  • Casos d'Èxit a Espanya

    Casos a Espanya: Caixabank, DHL, Mercado Libre, El Mundo, Prosegur

    Amb l’aplicació de l’Assistent de Google, Mercado Libre Espanya li permet als seus usuaris el conèixer els preus dels seus productes. A més, en un futur proper, els consumidors podran comprar des del Assistent.

    Caixabank amb la incorporació de l’Assistent de Google permet als seus usuaris resoldre dubtes sobre productes i serveis CaixaBank i realitzar consultes sobre les app de CaixaBank.

    DHL Express permet rastrejar els enviaments de DHL Express, incloent tot tipus d’informació.

    Bankia et permet saber on són els caixers i oficines de Bankia més propers a la persona segons l’adreça que s’indiqui.

    Amb l’Auxiliar de Google, El Mundo permet escoltar totes les notícies de “El Mundo”, des de notícies locals, internacionals, esports, economia, opinió, cultura, ciència, salut, tecnologia, actualitat, etc.

    El País, permet accedir a les últimes notícies publicades pel diari El País, així com a les notícies de qualsevol tema que li pugui interessar a la persona.

    En el cas de Prosegur Espanya, aquest ofereix una còmoda manera de controlar el Sistema d’Alarma, a través de l’assistent per veu. És ràpid, senzill i segur.