Google laguntzailea

Googleren laguntzaileak, SDKrekin, zure enpresako bezeroei beren beharrak eta eskakizunak ahots-komando sinpleekin bideratzen utziko die.

Espainian La Caixa, DHL Express eta beste marka batzuek Googleren laguntzailearentzako akzioak sortu zituzten erabiltzaileekin komunikatzeko kanal berri bat irekitzeko asmoz.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Zer da Google Laguntzailea?

Google Laguntzailea eta Ahots kontsultak

Googleren laguntzailea Googleren adimen artifizialeko software bat da, pertsonek bilaketak edo kontsultak ahotsez egitea ahalbidetzen duena, Google Clouden sistemak lagunduta. Gaur egun, egunero erabiltzen ditugun ia gailu guztiekin integratuta dago.

Enpresentzat, “Google Assistant” delakoak, hizkuntza naturalaz duen ulermenari esker, bezeroen kontsulta guztiei erantzun diezaieke. Nahikoa da pertsonak kontsulta bat egitea eta pertsonak audio-erantzuna jasoko du.

Laguntzaileak, gainera, haren bidez jasotzen dituen kontsultetatik informazioa biltzeko gaitasuna du; Modu honetan “erabiltzaileen portaera, bere gustuak eta lehentasunak ezagutu ditzake eta, beraz, kontsulten konplexutasuna hobetuko du.

Abantaila komertzialak

Google Laguntzaileak bezeroak zerbitzatzen ditu

Google Assistant-en laguntzarekin, markek aukera dute bezeroekin elkarreragiteko esperientzia berritzaileak sortzeko, eguneroko kontsultetatik hasi eta dei zentro baten zerbitzuak ordezkatuz.

Inguratzen gaituen gailu guztiekin bateragarria

Googleren laguntzailea eskuragarri dago eta bateragarria da Android, IOS mugikorretan; Google Home eta Google Mini bozgorailuetan; Googleren pantaila adimendunetan edo tabletetan; LG, Sony, NVIDIA eta Android TV edozein gailutan; eta erloju adimendunetan edo smartwatchetan.

SEO Posizionamenduan Abantailak

Ahotsaren bilaketa eta posizionamendu organikoan duen eragina (SEO)

Googleren laguntzailearen erabilerak eta ahots bidezko bilaketek gora egin dute, eta horrek eragina du enpresen webguneen trafikoan. Google Españaren zifren arabera, herrialdeko bilaketen % 20 gutxienez ahotsez egiten dira, eta horietako gehienak kasualitatez egiten dira: non dago banku hartako bulego bat?; zein ordutan ixten da lokal hori?

Google bilaketa luzeen lehentasuna

Google, Googleren bilaketa-emaitzetan, longtail keywords edo ilara luzeko gako-hitzen erabilera lehenesten ari da, hau da, nahitaez hitz gako zuzenak ez dituztenak, naturalagoak diruditenak baizik, adibidez, perpaus bat. Gainera, ahotsaren bidezko bilaketetan Googlek hobeto kokatzen ditu erabiltzaileek egiten dituzten galderei erantzuten dieten webguneak.

Adibidez, “Noiz irekitzen dituzte Caixaren bulegoak arratsaldez?” Esaldia oso garrantzitsua izan dakioke La Caixa bere webgunean sartzeari, guztiz koherentea baita ahots bidezko bilaketa batekin.

Google Maps eta Waze Google Laguntzailea

Googlek ahots bidezko bilaketetan webguneak hobeto kokatzea lortzen duen beste alderdi garrantzitsu bat Google Mapsen kokapena duten da, aplikazio hori Googleren laguntzailearekin integratuta dagoelako eta GPS komandoa bidaltzeko asko erabiltzen delako.

Erabiltzaileek honako galdera hauek egiteko erabiliko dute: “Non dago jatetxe hurbilena?” Edo “nola irits naiteke Malagako ostatu batera?”; eta kokapena edo helbidea duten webguneek (adibidez, etorbide nagusi batetik edo aireportutik) lehentasuna izango dute bilaketan.

Espainiaren hedapena

Google Laguntzailea eta Espainian sartzea

Gaur egun, Googleren laguntzailea 1.000 milioi gailutan baino gehiagotan dago eskuragarri Europa osoan eta Espainian. Egoera horren aurrean, elkarrizketek komunikazio-kanal gisa duten balioa maximizatzen dute, eta aukera paregabea dira markentzat, bertan egoteko eta kontsumitzaileei esperientzia erabilgarri eta fidagarriekin laguntzeko aukerak zabaltzen baitituzte.

Kasu arrakastatsuak Espainian

Espainiako kasuak: Caixabank, DHL, Merkatu librea, El Mundo, Prosegur

Googleren laguntzailearen aplikazioarekin, Espainiako Merkatu Libreak produktuen prezioak ezagutzeko aukera ematen die erabiltzaileei. Gainera, etorkizun hurbilean, kontsumitzaileek laguntzailetik erosi ahal izango dute.

Caixabankek, Googleren laguntzailearekin, CaixabanBankeko produktu eta zerbitzuei buruzko zalantzak argitzeko eta CaixabanBankeko aplikazioei buruzko kontsultak egiteko aukera ematen die erabiltzaileei.

DHL Express-ek DHL Express-en bidalketak arakatzeko aukera ematen du, informazio mota guztiak barne.

Bankiak aukera ematen dizu jakiteko non dauden pertsonarengandik gertuen dauden kutxazainak eta Bankiaren bulegoak, edo adierazten den helbidean.

Googleren laguntzailearekin, El Mundo egunkariak El Mundo egunkariko albiste guztiak entzuteko aukera ematen du: tokiko albisteak, nazioartekoak, kirolak, ekonomia, iritzia, kultura, zientzia, osasuna, teknologia, gaurkotasuna, etab.

El País egunkariak, El Mundo egunkariak bezala, El PAÍS egunkariak argitaratutako azken berriak ikusteko aukera ematen du, baita pertsonari interesatzen zaion edozein gairi buruzko albisteak ikusteko ere.

Prosegur Españaren kasuan, Alarma Sistema kontrolatzeko modu erosoa eskaintzen du, ahots bidezko laguntzailearen bidez. Azkarra, sinplea eta segurua da.

  • Zer da Google Laguntzailea?

    Google Laguntzailea eta Ahots kontsultak

    Googleren laguntzailea Googleren adimen artifizialeko software bat da, pertsonek bilaketak edo kontsultak ahotsez egitea ahalbidetzen duena, Google Clouden sistemak lagunduta. Gaur egun, egunero erabiltzen ditugun ia gailu guztiekin integratuta dago.

    Enpresentzat, “Google Assistant” delakoak, hizkuntza naturalaz duen ulermenari esker, bezeroen kontsulta guztiei erantzun diezaieke. Nahikoa da pertsonak kontsulta bat egitea eta pertsonak audio-erantzuna jasoko du.

    Laguntzaileak, gainera, haren bidez jasotzen dituen kontsultetatik informazioa biltzeko gaitasuna du; Modu honetan “erabiltzaileen portaera, bere gustuak eta lehentasunak ezagutu ditzake eta, beraz, kontsulten konplexutasuna hobetuko du.

  • Abantaila komertzialak

    Google Laguntzaileak bezeroak zerbitzatzen ditu

    Google Assistant-en laguntzarekin, markek aukera dute bezeroekin elkarreragiteko esperientzia berritzaileak sortzeko, eguneroko kontsultetatik hasi eta dei zentro baten zerbitzuak ordezkatuz.

    Inguratzen gaituen gailu guztiekin bateragarria

    Googleren laguntzailea eskuragarri dago eta bateragarria da Android, IOS mugikorretan; Google Home eta Google Mini bozgorailuetan; Googleren pantaila adimendunetan edo tabletetan; LG, Sony, NVIDIA eta Android TV edozein gailutan; eta erloju adimendunetan edo smartwatchetan.

  • SEO Posizionamenduan Abantailak

    Ahotsaren bilaketa eta posizionamendu organikoan duen eragina (SEO)

    Googleren laguntzailearen erabilerak eta ahots bidezko bilaketek gora egin dute, eta horrek eragina du enpresen webguneen trafikoan. Google Españaren zifren arabera, herrialdeko bilaketen % 20 gutxienez ahotsez egiten dira, eta horietako gehienak kasualitatez egiten dira: non dago banku hartako bulego bat?; zein ordutan ixten da lokal hori?

    Google bilaketa luzeen lehentasuna

    Google, Googleren bilaketa-emaitzetan, longtail keywords edo ilara luzeko gako-hitzen erabilera lehenesten ari da, hau da, nahitaez hitz gako zuzenak ez dituztenak, naturalagoak diruditenak baizik, adibidez, perpaus bat. Gainera, ahotsaren bidezko bilaketetan Googlek hobeto kokatzen ditu erabiltzaileek egiten dituzten galderei erantzuten dieten webguneak.

    Adibidez, “Noiz irekitzen dituzte Caixaren bulegoak arratsaldez?” Esaldia oso garrantzitsua izan dakioke La Caixa bere webgunean sartzeari, guztiz koherentea baita ahots bidezko bilaketa batekin.

    Google Maps eta Waze Google Laguntzailea

    Googlek ahots bidezko bilaketetan webguneak hobeto kokatzea lortzen duen beste alderdi garrantzitsu bat Google Mapsen kokapena duten da, aplikazio hori Googleren laguntzailearekin integratuta dagoelako eta GPS komandoa bidaltzeko asko erabiltzen delako.

    Erabiltzaileek honako galdera hauek egiteko erabiliko dute: “Non dago jatetxe hurbilena?” Edo “nola irits naiteke Malagako ostatu batera?”; eta kokapena edo helbidea duten webguneek (adibidez, etorbide nagusi batetik edo aireportutik) lehentasuna izango dute bilaketan.

  • Espainiaren hedapena

    Google Laguntzailea eta Espainian sartzea

    Gaur egun, Googleren laguntzailea 1.000 milioi gailutan baino gehiagotan dago eskuragarri Europa osoan eta Espainian. Egoera horren aurrean, elkarrizketek komunikazio-kanal gisa duten balioa maximizatzen dute, eta aukera paregabea dira markentzat, bertan egoteko eta kontsumitzaileei esperientzia erabilgarri eta fidagarriekin laguntzeko aukerak zabaltzen baitituzte.

  • Kasu arrakastatsuak Espainian

    Espainiako kasuak: Caixabank, DHL, Merkatu librea, El Mundo, Prosegur

    Googleren laguntzailearen aplikazioarekin, Espainiako Merkatu Libreak produktuen prezioak ezagutzeko aukera ematen die erabiltzaileei. Gainera, etorkizun hurbilean, kontsumitzaileek laguntzailetik erosi ahal izango dute.

    Caixabankek, Googleren laguntzailearekin, CaixabanBankeko produktu eta zerbitzuei buruzko zalantzak argitzeko eta CaixabanBankeko aplikazioei buruzko kontsultak egiteko aukera ematen die erabiltzaileei.

    DHL Express-ek DHL Express-en bidalketak arakatzeko aukera ematen du, informazio mota guztiak barne.

    Bankiak aukera ematen dizu jakiteko non dauden pertsonarengandik gertuen dauden kutxazainak eta Bankiaren bulegoak, edo adierazten den helbidean.

    Googleren laguntzailearekin, El Mundo egunkariak El Mundo egunkariko albiste guztiak entzuteko aukera ematen du: tokiko albisteak, nazioartekoak, kirolak, ekonomia, iritzia, kultura, zientzia, osasuna, teknologia, gaurkotasuna, etab.

    El País egunkariak, El Mundo egunkariak bezala, El PAÍS egunkariak argitaratutako azken berriak ikusteko aukera ematen du, baita pertsonari interesatzen zaion edozein gairi buruzko albisteak ikusteko ere.

    Prosegur Españaren kasuan, Alarma Sistema kontrolatzeko modu erosoa eskaintzen du, ahots bidezko laguntzailearen bidez. Azkarra, sinplea eta segurua da.