Google Analytics | Txostenak eta ikerketak

Eguneratu Google algoritmoekin. Bisitariak erakartzea, ikusgarriagoa izatea, negozioen indizeak hobetzea eta lehiakideen aurretik ateratzea.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 603 813 875

Compartir:

Zer da Google Analytics?

Google Analytics Marketing Branding txostenekin zure negozioaren funtsezko alderdiak ezagutu ditzakezu, inbertsioaren itzulera (ROI) zer den jakingo duzu eta, esate baterako, zein enpresa bisitatzen ari diren jakingo duzu, zenbateko denbora duten erabiltzaileek zure webgunean. orriak.

Jakin ezazu zer herrialde eta hiritatik datozen, inprimaki bat edo katalogoa deskargatzen dutenak, zein diren bezeroek webgunera eramaten dituzten trafiko iturriak, etab … informazio estrategikoko mundu oso bat.

Prestazioa

Zer produktu edo zerbitzu dira zure enpresaren benetan erakargarriak?

Bezero gisa, Marketing Branding-ri eska diezaiokezu zure webgunearen Google estatistika azterketa, horrela zure produktu edo zerbitzu gehien eskatzen direnak identifikatuz.

Zure Negozioaren zer kontzeptu dira bezeroak erakartzeko kakoa?

Gunean bisita eragin zuten bilatzaileetan sartutako esaldiak edo hitzak. Hori guztia Marketin Branding-ek eskaini dezake merkatuan “beharra” markatzen duten kontzeptuak jakiteko.

Nola interakzionatzen dute zure bisitariek?

Gure Google analytics txostenak txostenak eman ditzake erabiltzaileek zure gunearekin nola elkarreragiten duten ulertzeko. Informazio horren bidez jakin dezakezu zure orrialdeetan zer klik edo bisita gehiago dauden eta errebote tasa oso altua den.

Zer herrialde eta hiritik datoz nire kontaktuak / bideoak?

Eguneroko, hileroko eta urteko estatistika azterketa egin dezakegu bisiten jatorria nahi baduzu, zure erabaki komertzial onena hartzeko.

Zer enpresa ari dira bisitatzen? Google Analitika da behar duzuna

Marketing Branding-ek zure webgunea bisitatzen ari diren enpresen kontua ere eman diezazuke. Gehienetan, Google Analytics-en bisitak ezkutuan daude, baina tresna berritzaileak ditugu, gehiengo zabala hautematea ahalbidetzen dutenak.

Zein inpaktu edo garrantzi dute tabletek eta telefono mugikorrek nire negozioan?

Marketing Branding-en mahaigaineko ordenagailu, telefono mugikor eta tableten bisitak segmentatu ditzakegu Google Analytics-en informazio honek zure negozioarekin gehien erabiltzen den gailua eta nondik norakoak zuzentzeko esango dizu.

Nola jakin zure marka mugikorrerako aplikazio batean inbertitzeko garaia den ala ez?

Google analytics txostenak erabiliz, zure webguneari, erabiltzen dituzten gailuei eta sistema eragile mugikorrei buruz erabakia hartzeko zure bisitarien mugikorraren kopurua segmentari ikus dezakezu.

Zer nolako publizitate kanpainak izan du eraginik handiena?

Analitika garatzen eta lan egiten baduzu, zure webgunera etorri diren bisita eta abantailak zenbatu ditzakegu kanpaina jakin bati esker.

Kostuak

Plan desberdinak

Marketing Branding-en Google Reporting zerbitzuak Oinarrizko, Aurreratuen eta Premium planen arabera segmentatzen dira, enpresak behar dituen interes eta helburuen arabera.

Analisi gehiago Google Tag Manager-ekin

Analytics eta Google Tag Manager United

Google Tag Manager-en ahalmena gehituta, bi analitika tresnek negozioaren datuak askoz ere modu eraginkorragoan berrikusteko aukera ematen dute, erabakiak hartzeko enpresaren merkatuaren ikerketa lana erraztuz.

Bideo tutoriala

Arrakasta kasuak eta ziurtagiriak

Telekomunikazio enpresaren kasua

TELCOM Konpainiaren kasua

Kasuen Ikastegia

Unibertsitateko kasua

Txikizkako enpresaren kasua

Google ziurtagiriak

Google Analytics 2019 ziurtagiria

Analytics 2017 ziurtagiria

Google Studies beste herrialde batzuetan

Kontaktua Beste herrialde batzuetan

Google Analytics azterketa edo txostena beste herrialde batean nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

  • Txile: Txilen idatzi hurrengo estekan.
  • Peru: Perun utzi iezaguzu mezu bat esteka honen bidez.
  • Kolonbia: Kolonbian idatzi hemen.
  • Zer da Google Analytics?

    Google Analytics Marketing Branding txostenekin zure negozioaren funtsezko alderdiak ezagutu ditzakezu, inbertsioaren itzulera (ROI) zer den jakingo duzu eta, esate baterako, zein enpresa bisitatzen ari diren jakingo duzu, zenbateko denbora duten erabiltzaileek zure webgunean. orriak.

    Jakin ezazu zer herrialde eta hiritatik datozen, inprimaki bat edo katalogoa deskargatzen dutenak, zein diren bezeroek webgunera eramaten dituzten trafiko iturriak, etab … informazio estrategikoko mundu oso bat.

  • Prestazioa

    Zer produktu edo zerbitzu dira zure enpresaren benetan erakargarriak?

    Bezero gisa, Marketing Branding-ri eska diezaiokezu zure webgunearen Google estatistika azterketa, horrela zure produktu edo zerbitzu gehien eskatzen direnak identifikatuz.

    Zure Negozioaren zer kontzeptu dira bezeroak erakartzeko kakoa?

    Gunean bisita eragin zuten bilatzaileetan sartutako esaldiak edo hitzak. Hori guztia Marketin Branding-ek eskaini dezake merkatuan “beharra” markatzen duten kontzeptuak jakiteko.

    Nola interakzionatzen dute zure bisitariek?

    Gure Google analytics txostenak txostenak eman ditzake erabiltzaileek zure gunearekin nola elkarreragiten duten ulertzeko. Informazio horren bidez jakin dezakezu zure orrialdeetan zer klik edo bisita gehiago dauden eta errebote tasa oso altua den.

    Zer herrialde eta hiritik datoz nire kontaktuak / bideoak?

    Eguneroko, hileroko eta urteko estatistika azterketa egin dezakegu bisiten jatorria nahi baduzu, zure erabaki komertzial onena hartzeko.

    Zer enpresa ari dira bisitatzen? Google Analitika da behar duzuna

    Marketing Branding-ek zure webgunea bisitatzen ari diren enpresen kontua ere eman diezazuke. Gehienetan, Google Analytics-en bisitak ezkutuan daude, baina tresna berritzaileak ditugu, gehiengo zabala hautematea ahalbidetzen dutenak.

    Zein inpaktu edo garrantzi dute tabletek eta telefono mugikorrek nire negozioan?

    Marketing Branding-en mahaigaineko ordenagailu, telefono mugikor eta tableten bisitak segmentatu ditzakegu Google Analytics-en informazio honek zure negozioarekin gehien erabiltzen den gailua eta nondik norakoak zuzentzeko esango dizu.

    Nola jakin zure marka mugikorrerako aplikazio batean inbertitzeko garaia den ala ez?

    Google analytics txostenak erabiliz, zure webguneari, erabiltzen dituzten gailuei eta sistema eragile mugikorrei buruz erabakia hartzeko zure bisitarien mugikorraren kopurua segmentari ikus dezakezu.

    Zer nolako publizitate kanpainak izan du eraginik handiena?

    Analitika garatzen eta lan egiten baduzu, zure webgunera etorri diren bisita eta abantailak zenbatu ditzakegu kanpaina jakin bati esker.

  • Kostuak

    Plan desberdinak

    Marketing Branding-en Google Reporting zerbitzuak Oinarrizko, Aurreratuen eta Premium planen arabera segmentatzen dira, enpresak behar dituen interes eta helburuen arabera.

  • Analisi gehiago Google Tag Manager-ekin

    Analytics eta Google Tag Manager United

    Google Tag Manager-en ahalmena gehituta, bi analitika tresnek negozioaren datuak askoz ere modu eraginkorragoan berrikusteko aukera ematen dute, erabakiak hartzeko enpresaren merkatuaren ikerketa lana erraztuz.

  • Bideo tutoriala

  • Arrakasta kasuak eta ziurtagiriak

    Telekomunikazio enpresaren kasua

    TELCOM Konpainiaren kasua

    Kasuen Ikastegia

    Unibertsitateko kasua

    Txikizkako enpresaren kasua

    Google ziurtagiriak

    Google Analytics 2019 ziurtagiria

    Analytics 2017 ziurtagiria

  • Google Studies beste herrialde batzuetan

    Kontaktua Beste herrialde batzuetan

    Google Analytics azterketa edo txostena beste herrialde batean nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

    • Txile: Txilen idatzi hurrengo estekan.
    • Peru: Perun utzi iezaguzu mezu bat esteka honen bidez.
    • Kolonbia: Kolonbian idatzi hemen.