Google Analytics - Informes | Estudis

Estigui al dia amb els algoritmes de Google. Atregui visites, sigui més visible, millori els seus índexs comercial i poseu-vos per davant dels competidors.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Què és Google Analytics?

Amb els informes Analytics de Marketing Branding podrà reconèixer aspectes clau del seu negoci, conèixer quin és el rendiment de la inversió (ROI) i saber, per exemple, quines empreses ho estan visitant, quant de temps hi ha els usuaris a la seva web i en què pàgines.

També saber de què països i ciutats procedeixen, qui envien un formulari o descarreguen un catàleg, quines són les fonts de trànsit que més clients porten al seu web, etc … tot un món d’informació estratègica.

Avantatges

Què Productes o Serveis són els realment atractius de la seva empresa?

Com a client pot demanar-li a Marketing Branding un estudi estadístic de Google Analytics de la seva pàgina web, identificant així quins són els seus productes o serveis més demandats.

Quins conceptes del seu Negoci són el ganxo per captar clients?

Frases o paraules introduïdes en els cercadors que van originar una visita al lloc. Tot això l’hi pot lliurar Marketing Branding per saber per quins conceptes estan marcant “una necessitat” en el seu mercat.

Com Interactuen els seus Visitants?

Els nostres informes d’Analytics poden lliurar-reports per entendre com interactuen els usuaris amb el seu lloc. Amb aquesta informació podrà conèixer en quines zones de la seva pàgina hi ha major quantitat de clics o visites i on la taxa de rebot és molt alta.

De quin país i ciutat provenen els meus contactes / leads?

Podem fer un estudi estadístic diari, mensual i anual si agrada l’origen de les seves visites, perquè vostè pugui prendre la seva millor decisió comercial.

Quines empreses ho estan visitant? Google Analytics és el que Necessita

Màrqueting Branding pot també donar-li compte de les empreses que estan visitant el seu lloc web. En la majoria dels casos les visites de Google Analytics estan ocultes, però hem noves eines que ens permeten detectar a la seva gran majoria.

Què Impacte o Importància tenen Tablets i Cel·lulars al meu Negoci?

En Marketing Branding podem segmentar les visites de computadors d’escriptori, cel·lulars i tablets Aquesta informació de Google Analytics li donarà compte de quin dispositiu és el que més utilitzen amb el seu negoci i per on orientar la seva inversió.

Com saber si és el moment d’invertir en una aplicació mòbil per a la seva marca?

Amb els nostres informes Analytics podrà veure segmentadamente el recompte de visitants mòbil per al seu lloc web, els dispositius que utilitzen i el sistema operatiu mòbil que tenen perquè vostè prengui una decisió.

Què Tipus de Campanya Publicitària té Més Impacte?

Amb el desenvolupament a Google Analytics podem quantificar la quantitat de visites i leads que van arribar a la seva web gràcies a una determinada campanya.

Costos

Diferents Plans

Els serveis d’Informes de Google Analytics de Marketing Branding estan segmentats en plans de Bàsics, Avançats i Premium, depenent dels interessos i objectius que l’empresa necessiti.

Més Anàlisi amb Google Tag Manager

Google Analytics i Google Tag Manager Units

Sumant la potència de Google Tag Manager, totes dues eines d’analítica de Google en conjunt permeten revisar amb molt més eficiència les dades comercials, facilitant el treball de l’estudi de mercat d’una empresa per a la presa de decisions.

Video Tutorial

Casos d'Èxit

Cas Empresa Telecomunicacions

Cas Empresa TELCOM

Cas Centre d’Estudis

Cas Universitat

Cas Empresa Retail

certificacions Google

Certificació de Google Analytics 2019

Certificació de Google Analytics 2017

  • Què és Google Analytics?

    Amb els informes Analytics de Marketing Branding podrà reconèixer aspectes clau del seu negoci, conèixer quin és el rendiment de la inversió (ROI) i saber, per exemple, quines empreses ho estan visitant, quant de temps hi ha els usuaris a la seva web i en què pàgines.

    També saber de què països i ciutats procedeixen, qui envien un formulari o descarreguen un catàleg, quines són les fonts de trànsit que més clients porten al seu web, etc … tot un món d’informació estratègica.

  • Avantatges

    Què Productes o Serveis són els realment atractius de la seva empresa?

    Com a client pot demanar-li a Marketing Branding un estudi estadístic de Google Analytics de la seva pàgina web, identificant així quins són els seus productes o serveis més demandats.

    Quins conceptes del seu Negoci són el ganxo per captar clients?

    Frases o paraules introduïdes en els cercadors que van originar una visita al lloc. Tot això l’hi pot lliurar Marketing Branding per saber per quins conceptes estan marcant “una necessitat” en el seu mercat.

    Com Interactuen els seus Visitants?

    Els nostres informes d’Analytics poden lliurar-reports per entendre com interactuen els usuaris amb el seu lloc. Amb aquesta informació podrà conèixer en quines zones de la seva pàgina hi ha major quantitat de clics o visites i on la taxa de rebot és molt alta.

    De quin país i ciutat provenen els meus contactes / leads?

    Podem fer un estudi estadístic diari, mensual i anual si agrada l’origen de les seves visites, perquè vostè pugui prendre la seva millor decisió comercial.

    Quines empreses ho estan visitant? Google Analytics és el que Necessita

    Màrqueting Branding pot també donar-li compte de les empreses que estan visitant el seu lloc web. En la majoria dels casos les visites de Google Analytics estan ocultes, però hem noves eines que ens permeten detectar a la seva gran majoria.

    Què Impacte o Importància tenen Tablets i Cel·lulars al meu Negoci?

    En Marketing Branding podem segmentar les visites de computadors d’escriptori, cel·lulars i tablets Aquesta informació de Google Analytics li donarà compte de quin dispositiu és el que més utilitzen amb el seu negoci i per on orientar la seva inversió.

    Com saber si és el moment d’invertir en una aplicació mòbil per a la seva marca?

    Amb els nostres informes Analytics podrà veure segmentadamente el recompte de visitants mòbil per al seu lloc web, els dispositius que utilitzen i el sistema operatiu mòbil que tenen perquè vostè prengui una decisió.

    Què Tipus de Campanya Publicitària té Més Impacte?

    Amb el desenvolupament a Google Analytics podem quantificar la quantitat de visites i leads que van arribar a la seva web gràcies a una determinada campanya.

  • Costos

    Diferents Plans

    Els serveis d’Informes de Google Analytics de Marketing Branding estan segmentats en plans de Bàsics, Avançats i Premium, depenent dels interessos i objectius que l’empresa necessiti.

  • Més Anàlisi amb Google Tag Manager

    Google Analytics i Google Tag Manager Units

    Sumant la potència de Google Tag Manager, totes dues eines d’analítica de Google en conjunt permeten revisar amb molt més eficiència les dades comercials, facilitant el treball de l’estudi de mercat d’una empresa per a la presa de decisions.

  • Video Tutorial
  • Casos d'Èxit

    Cas Empresa Telecomunicacions

    Cas Empresa TELCOM

    Cas Centre d’Estudis

    Cas Universitat

    Cas Empresa Retail

  • certificacions Google

    Certificació de Google Analytics 2019

    Certificació de Google Analytics 2017