Avantatges
Què Productes o Serveis són els realment atractius de la seva empresa?
Com a client pot demanar-li a Marketing Branding un estudi estadístic de Google Analytics de la seva pàgina web, identificant així quins són els seus productes o serveis més demandats.
Quins conceptes del seu Negoci són el ganxo per captar clients?
Frases o paraules introduïdes en els cercadors que van originar una visita al lloc. Tot això l’hi pot lliurar Marketing Branding per saber per quins conceptes estan marcant “una necessitat” en el seu mercat.
Com Interactuen els seus Visitants?
Els nostres informes d’Analytics poden lliurar-reports per entendre com interactuen els usuaris amb el seu lloc. Amb aquesta informació podrà conèixer en quines zones de la seva pàgina hi ha major quantitat de clics o visites i on la taxa de rebot és molt alta.
De quin país i ciutat provenen els meus contactes / leads?
Podem fer un estudi estadístic diari, mensual i anual si agrada l’origen de les seves visites, perquè vostè pugui prendre la seva millor decisió comercial.
Quines empreses ho estan visitant? Google Analytics és el que Necessita
Màrqueting Branding pot també donar-li compte de les empreses que estan visitant el seu lloc web. En la majoria dels casos les visites de Google Analytics estan ocultes, però hem noves eines que ens permeten detectar a la seva gran majoria.
Què Impacte o Importància tenen Tablets i Cel·lulars al meu Negoci?
En Marketing Branding podem segmentar les visites de computadors d’escriptori, cel·lulars i tablets Aquesta informació de Google Analytics li donarà compte de quin dispositiu és el que més utilitzen amb el seu negoci i per on orientar la seva inversió.
Com saber si és el moment d’invertir en una aplicació mòbil per a la seva marca?
Amb els nostres informes Analytics podrà veure segmentadamente el recompte de visitants mòbil per al seu lloc web, els dispositius que utilitzen i el sistema operatiu mòbil que tenen perquè vostè prengui una decisió.
Què Tipus de Campanya Publicitària té Més Impacte?
Amb el desenvolupament a Google Analytics podem quantificar la quantitat de visites i leads que van arribar a la seva web gràcies a una determinada campanya.
Costos
Diferents Plans
Els serveis d’Informes de Google Analytics de Marketing Branding estan segmentats en plans de Bàsics, Avançats i Premium, depenent dels interessos i objectius que l’empresa necessiti.
Més Anàlisi amb Google Tag Manager
Google Analytics i Google Tag Manager Units
Sumant la potència de Google Tag Manager, totes dues eines d’analítica de Google en conjunt permeten revisar amb molt més eficiència les dades comercials, facilitant el treball de l’estudi de mercat d’una empresa per a la presa de decisions.