Cursos Mkt Dixitais de Google Analytics
Con cada vez máis clientes que chegan ás empresas a través dos sitios web da compañía, cada vez é máis importante comprender o comportamento dun usuario no seu sitio.
O Cursos Mkt Dixitais de Google Analytics permitirá rastrexar o tráfico e xulgar o éxito das páxinas do seu sitio web actual. O curso de Google Analytics tamén lle ensinará a interpretar o comportamento dos usuarios no seu sitio web para que poida aliñar as súas estratexias de mercadotecnia.
Cursos Mkt Dixitais de anuncios de Google (Ads)
A publicidade de pago por clic (PPC) está presente en case todas as buscas realizadas en España a través de Google. Segundo estudos de Google, en España actualmente unha empresa media perde preto de 1000 € en publicidade malgastada debido a unha mala configuración ou a gastar tempo en como configurar e usar Google Ads.
Este curso está deseñado para evitar esta cara curva de aprendizaxe e darlle as habilidades e coñecementos necesarios para crear campañas de anuncios exitosas e rendibles.
O taller comeza co nivel Fundamental, ata niveis máis avanzados.
Suxírese que os asistentes achegan os datos de inicio de sesión de anuncios con eles o día en que comeza o taller, para que poidan acceder á súa conta e aproveitar ao máximo a formación de profesores de Google.
Non se necesita experiencia previa para asistir a este curso.
Google My Business Workshop (SEO)
Este curso daralle as habilidades para inserir a súa empresa ou peme en Google, desde os temas máis esenciais do posicionamento orgánico (SEO) ata niveis moi avanzados.
Para comezar, non se precisa experiencia previa.
Google My Business é unha ferramenta coa que empresas e organizacións poden xestionar a súa presenza en liña en produtos de Google, como Search, Waze e Google Maps. Xestiona a información que os usuarios de Google ven cando buscan a túa empresa ou os produtos e servizos que ofreces e cóntalles o historial da túa empresa.
Cursos Mkt Dixitais GTM
¿Ten o control das súas etiquetas de mercadotecnia? O noso curso Google Tag Manager (GTM) equiparalle os coñecementos e as habilidades para simplificar a implementación da túa etiqueta e o proceso de xestión.
Dirixido por un dos expertos en análise de Google, imos amosarche como podes controlar a túa análise de mercadotecnia e implementar rápidamente etiquetas no teu sitio. Tamén axudarémosche a analizar cada parte do Xestor de etiquetas de Google, incluíndo as funcións e funcionalidades máis avanzadas.
Nota: ter un coñecemento básico de HTML sería unha vantaxe, pero non obrigatorio.
Outros Obradoiros de Google
Casos de Exito
Cursos dixitais Mkt noutros países
Se queres que organizemos un taller nunha empresa doutro país, ponte en contacto connosco a través dos seguintes enlaces:
- Chile: En Chile estamos no seguinte enlace.
- Perú: En Perú estamos nesta ligazón.
- Colombia: Para Colombia, póñase en contacto connosco a través desta ligazón.