Onurak
Google Analytics Espainia: Zein produktu edo zerbitzu dira zure enpresan benetan erakargarriak direnak?
Bezero gisa, Marketing Brandingeri eska diezaiokezu zure webgunearen Google estatistika azterketa, horrela gehien eskatzen diren zure produktu edo zerbitzuak identifikatuz.
Google Analytics Espainia: Zure Negozioko zein kontzeptu dira bezeroak erakartzeko kakoa?
Zure web gunera bisita eragin zuten eta bilatzaileetan sartutako esaldiak edo hitzak. Hori guztia Marketin Branding-ek eskaini dezake merkatuan zure produktu edo zerbitzuaren “beharra” markatzen duten kontzeptuak jakiteko.
Google Analytics Espainia: Nola elkarreragiten dute bisitariek?
Gure Google analytics txostenak erabiltzaileek zure gunearekin nola elkarreragiten duten ulertu ahal izateko informazioa eman dezake. Informazio horren bidez jakin dezakezu zure orrialdeko zein ingurutan dagoen klik tasa edo bisita altuena eta errebote tasa nolakoa den aztertu ahal izango duzu.
Google Analytics Espainia: Zein herrialde eta hiritik datoz nire kontaktuak / Leadsak?
Nahi baduzu eguneroko, hileroko eta urteko estatistika azterketa egin dezakegu bisiten jatorria aztertzeko eta honenbestez, zure erabaki komertzial onena hartzeko.
Zein enpresa ari dira bisitatzen?
Marketing Brandingek zure webgunea bisitatzen ari diren enpresen kontua ere eman diezazuke. Gehienetan, Google Analytics-en bisitak ezkutuan daude, baina tresna berritzaileak ditugu, gehiengo zabala hautematea ahalbidetzen dutenak.
Zein inpaktu edo garrantzi dute tabletek eta telefono mugikorrek nire negozioan?
Marketing Branding-en mahaigaineko ordenagailu, telefono mugikor eta tableten bisitak segmentatu ditzakegu. Google Analytics-en informazio honek zure negozioan gehien erabiltzen den gailua esango digu, nondik norakoak zuzendu ahal izateko.
Nola jakin zure marka mugikorrerako aplikazio batean inbertitzeko garaia den ala ez?
Google analytics txostenak erabiliz, zure webgunean nabigatzeko orduan gailu mugikorra erabili duten bisitarien informazio segmentatua ikus dezakegu: zein gailu erabili duten, erabilitako sistema operatiboa, mugikorra erabili duten erabiltzaile kopurua… hau guztia eragile mugikorrei buruzko erabaki zehatzak hartu ahal izateko.
Zer nolako publizitate kanpainak izan du eraginik handiena?
Google Analyticsen garatuta, kanpaina jakin bati esker zure webgunera zenbat bisita eta lead iritsi ziren kuantifikatu dezakegu
Kostuak
Plan desberdinak
Marketing Branding-en Google Analyticsen zerbitzuak Oinarrizko, Aurreratuen eta Premium planen arabera segmentatzen dira, enpresak behar dituen interes eta helburuen arabera.
Analisi gehiago Google Tag Manager-ekin
Google Analytics eta Google Tag Manager bateratuta
Google Tag Manager-en ahalmena gehituta, bi analitika tresnek negozioaren datuak askoz ere modu eraginkorragoan berrikusteko aukera ematen dute, erabakiak hartzeko orduan enpresak egiten duen merkatuaren ikerketa lana erraztuz.
Kasu arrakastatsuak eta ziurtagiriak
Telekomunikazio enpresaren kasua
TELCOM Konpainiaren kasua
Ikastegiaren kasua
Unibertsitateko kasua
Txikizkako enpresaren kasua
Google ziurtagiriak
Google Analytics 2019 ziurtagiria
Analytics 2017 ziurtagiria
Google ikerketak beste herrialde batzuetan
Kontaktua Beste herrialde batzuetan
Google Analytics azterketa edo txostena beste herrialde batean nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:
- Txilen idatzi hurrengo estekan.
- Perun utzi iezaguzu mezu bat esteka honen bidez.
- Kolonbian idatzi hemen.