Avantatges
Crear un Calendari “Editorial” a Tendències Comercials
Si gestiona una empresa exposada a canvis en la conducta de consumidor, amb Google Trends Espanya podem sincronitzar el calendari editorial de l’empresa amb les tendències socials.
Amb aquest calendari editorial es pot detallar el què, el quan i com publicar un contingut.
Un cop s’hagin identificat les opcions recurrents adequades, el millor és planificar-ne el contingut. Tot això per treballar en coherència amb la metodologia de posicionament SEO orgànic de Google. És a dir, garantir que les publicacions siguin indexades per Google a temps i així guanyar-li a la seva competència.
Addicionalment, ens permetrà anticipar els canvis de consum a temps, considerant que la gent sovint comença a cercar consultes de temporada abans del previst. (per exemple, per Nadal).
Suport Ideal per Treballar el SEO
Amb el suport de Google Trends Espanya podem treballar i crear contingut molt enfocat a SEO. Tot això perquè Google Trends és una eina òptima per veure el que les persones busquen al voltant de temes específics.
D’aquesta manera es poden abordar temes de contingut rellevants per a les necessitats de cerca.
Publicar Idees de Contingut que Tinguin Tendència a l’Alça
Amb Trends de Google podem aprofitar al màxim les tendències o idees de contingut estacional i fins i tot preveure quin contingut pot despertar l’interès dels usuaris en un període determinat.
Per exemple, amb 2 o 3 mesos d’anticipació preparar contingut optimitzat i assegurar-ne la indexació i visibilitat dels articles en resultats orgànics. Daquesta manera, satisfer les necessitats del públic objectiu i obtenir una classificació més alta a Google.
Trobar Conceptes Comercial a Video També!
El màrqueting de continguts té actualment moltes maneres; no és només un munt de publicacions de bloc.
Moltes vegades a Màrqueting Branding Espanya utilitzem Google Trends per trobar idees de temes de vídeos de tendències, en lloc de la investigació de paraules clau tradicional. Això és així perquè Google Trends ens permet filtrar els resultats de cerca entre la Cerca Web, la Cerca de Notícies, la Cerca d’Imatges i la Cerca a YouTube.
En comparar la disminució en linterès de cerca web de certes paraules clau comercials i laugment (en contrast) en linterès de cerca a YouTube per a aquestes mateixes paraules clau, podem identificar els temes de vídeos més populars a mesura que ocorren.
D’aquesta manera creem per als nostres clients contingut de vídeo al voltant d’aquestes mateixes paraules clau i així aprofitem el potencial de classificació ràpida del SEO de YouTube.
Ens Permet Trobar Consultes Relacionades per Trobar Oportunitats de Vèncer els Competidors
Una excel·lent estratègia que apliquem amb les empreses és revisar les “consultes relacionades”.
D’aquesta manera treballem sistemàticament noves idees de paraules clau i esbrinem què estan fent els competidors dels nostres clients i així podem intentar avançar-nos-hi.
Fins i tot podem aprofundir més en trobar les cerques relacionades per a les cerques relacionades, cosa que “aprofundeix” més en les dades.
Reconéixer Canvis al Trànsit d’una Pàgina Web
Heu iniciat sessió a Google Analytics i heu notat una caiguda (o un augment) estrany en el trànsit?
Google Trends és una excel·lent eina que, combinada amb data de Google Analytics, permet explicar una caiguda o un augment sobtat del trànsit web.
Revisar Tendències a la Baixa
La investigació de paraules clau no és infal·lible. Per a nosaltres a Marketing Branding Espanya és fonamental utilitzar Google Trends per comprovar, primer, l’estacionalitat, però també si les cerques dels termes es troben en una línia de tendència descendent a llarg termini.
Així podem evitar una gran quantitat de temps perdut lluitant per una posició dels 3 primers que, en poc temps, serà un termini de baix rendiment.
Trobar el Sinònim més Popular per a una Keyword
Cada paraula té una altra paraula que vol dir el mateix.
Google Trends ens permet identificar quines paraules usen els cercadors i què tan populars són. Certament això ens ajuda a treballar amb els nostres clients contingut ple de termes de cerca populars.
A més, amb Google Trends Espanya tenim una bona manera de veure no només les tendències d’estacionalitat, sinó també el vocabulari diferent que es fa servir a tot el país.
Google Trends Espanya + el Planificador de Paraules de Google
Les eines de recerca de paraules clau són clau en el SEO de continguts. El “dilema” és que els resultats de vegades no són exactes.
A Marketing Branding Espanya apliquem Google Trends Espanya per comprendre i estimar les possibles tendències de trànsit futures. Però mai per si mateix. La clau dels nostres informes combina la revisió amb altres eines de recerca, com ara el Planificador de Google.
El treball conjunt ens permet proporcionar al Client la direcció en què s’està movent una tendència en particular, així com el volum de cerca exacte que es pot esperar d’aquesta tendència.
Trobar Hashtags a Xarxes Socials
En determinats casos de clients, apliquem les eines de Google Trends Espanya per destacar un tema de tendència important als seus títols i així mantenir els seus seguidors en xarxes socials més compromesos.
Certament amb Trends tenim una manera excel·lent d’identificar alguns hashtags de tendències específics perquè les publicacions en xarxes siguin més conjunturals.
Prospectar els pressupostos publicitaris de temporada
El 40% de les marques volen augmentar el vostre pressupost en campanyes de Google Ads de pagament per clic. L’interessant és que no sempre es necessiten més diners per invertir a Google Ads.
Amb Google Trends Espanya podem fer que el pressupost que es té funcioni més i millor.