Google Trends Espainia

Google Trends España Googleren tresnarik boteretsuena da Googlen topiko komertzialei buruzko bilaketen bolumena aztertzeko.

Bereziki erabilgarria izan daiteke merkatu-ikerketetarako, gako-hitzen konparaziorako eta eremu geografikoren bateko trending gaiei buruzko informaziorako.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Zer da Google Trends Espainia?

Google Trends Espainia

Google Trends España Googlek merkatuak eta joerak berrikusteko duen oinarrizko suitea da. Gaur egun, funtsezko elementua da marketineko edozein ikasketa profesionalerako.

Oro har, Google Trends Españarekin negozioen urtarokotasuna berrikus dezakegu eta aldeko inputak sor ditzakegu.

Era berean, zehaztu dezakegu noiz eta nola den gai bat joera Espainian, edo joera izan duen edozein web-eraikinetan trafikoan dagokion gehikuntza eta/edo murrizketa sartzeko eta, horrela, enpresa baten ahalegin eta estrategia komertzialak sustatzeko.

Abantailak

Sortu Egutegi “Editoriala” Negozio Joeretan

Kontsumitzailearen jokabidean aldaketak izateko arriskua duen enpresa bat kudeatuz gero, Google Trends Españarekin enpresaren egutegi editoriala eta joera sozialak sinkronizatu ditzakegu.
Argitalpen-egutegi honekin, eduki bat zer, noiz eta nola argitaratu behar den zehaztu daiteke.

Behin eta berriz errepikatzen diren aukera egokiak identifikatu ondoren, onena edukia planifikatzea da. Hori guztia Googleren SEO organikoa posizionatzeko metodologiarekin koherentzian lan egiteko. Hau da, Googlek argitalpenak garaiz indexatuko dituela bermatzea eta horrela bere eskumenari irabaztea.

Horrez gain, kontsumo-aldaketak garaiz aurreratzeko aukera emango digu, kontuan hartuta jendea, sarritan, aurreikusitakoa baino lehenago hasten dela sasoiko kontsulten bila (Gabonetan, adibidez).

SEO lanetarako laguntza ezin hobea

Google Trends Españaren laguntzarekin, SEOra bideratutako edukiak landu eta sor ditzakegu. Hori guztia Google Trends tresna ezin hobea delako pertsonek gai espezifikoen inguruan bilatzen dutena ikusteko.

Horrela, bilaketa-beharretarako garrantzitsuak diren eduki-gaiak landu daitezke.

Bidali goranzko joeraren edukia

Googleren Trendsekin ahalik eta gehien aprobetxa ditzakegu urtaroko joerak edo ideiak, eta aurreikusi dezakegu zer edukik piztu dezakeen erabiltzaileen interesa epe jakin batean.

Adibidez, 2 edo 3 hilabeteko aurrerapenarekin eduki optimizatua prestatzea eta emaitza organikoetan artikuluen indexazioa eta ikusgarritasuna ziurtatzea. Horrela, xede-publikoaren beharrak asetzea eta Googlen sailkapen altuagoa lortzea.

Aurkitu negozio kontzeptuak bideoan ere!

Edukien marketinak forma asko ditu gaur egun; ez da soilik blogeko argitalpen pila bat.

Askotan, Marketing Branding Españan Google Trends erabiltzen dugu joeren bideoen inguruko ideiak aurkitzeko, gako hitz tradizionalen ikerketaren ordez. Hori horrela da Google Trendsek aukera ematen digulako bilaketaren emaitzak web bilaketaren, albisteen bilaketaren, irudien bilaketaren eta YouTubeko bilaketaren artean iragazteko.

Gako-hitz komertzial jakin batzuen web-bilaketaren interesaren murrizketa eta gako-hitz horietarako YouTuben bilatzearen interesaren areagotzea (kontrastean) alderatzean, gertatzen diren heinean ezagunenak diren bideoen gaiak identifika ditzakegu.

Horrela, gure bezeroentzat bideo-edukia sortzen dugu gako-hitz horien inguruan, eta horrela YouTubeko SEO azkar sailkatzeko potentziala aprobetxatzen dugu.

Lehiakideei saltzeko aukerak ezagutzeko kontsulta erlazionatuak aurkezteko aukera ematen digu.

Enpresekin aplikatzen dugun estrategia bikain bat “lotutako kontsultak” berrikustea da.

Horrela, hitz gakoen ideia berriak sistematikoki lantzen ditugu, eta gure bezeroen lehiakideak zertan ari diren ikertzen dugu, horiei aurrea hartzen saiatzeko.

Are gehiago sakondu dezakegu erlazionatutako bilaketetarako zerrendatutako bilaketak aurkitzean, eta horrek datuetan gehiago sakontzen du.

Webgunean Trafikoan Izandako Aldaketak Ezagutu

Google Analyticsen saioa hasi eta trafikoan beherakada (edo gorakada) arraroa nabaritu duzu?

Google Trends tresna bikaina da, Google Analyticsen datarekin konbinatuta, web trafikoaren bat-bateko gorakada edo beherakada azaltzeko.

Berrikusi Beheranzko Joerak

Hitz gakoen ikerketa ez da hutsezina. Guretzat, Marketing Branding Españan funtsezkoa da Google Trends erabiltzea, lehenik eta behin urtarokotasuna egiaztatzeko, baina baita terminoen bilaketak epe luzera beheranzko joeran dauden jakiteko ere.

Horrela, galdutako denbora asko ekidin dezakegu lehenengo 3 postuetan egoteko borrokan, denbora gutxian errendimendu txikiko epea izango baita.

Hitz gako baten sinonimorik ezagunena aurkitzea

Hitz bakoitzak gauza bera esan nahi duen beste hitz bat dauka.

Google Trendsek bilatzaileek erabiltzen dituzten hitzak eta hain ezagunak direnak identifikatzeko aukera ematen digu. Izan ere, horrek gure bezeroekin bilaketa herrikoiz betetako edukia lantzen laguntzen digu.

Gainera, Google Trends Españarekin, urtarokotasun joerak ez ezik, herrialde osoan erabiltzen den hiztegia ere ikusteko modu ona dugu.

Google Trends Espainia + KeyWord Planner

Gako-hitzak ikertzeko tresnak funtsezkoak dira edukien SEOn. “Dilema” da emaitzak batzuetan ez direla zehatzak.

Marketing Branding Españan Google Trends España aplikatzen dugu etorkizuneko trafiko-joerak ulertzeko eta estimatzeko. Baina inoiz ez bakarrik. Gure txostenen gakoa beste ikerketa-tresna batzuekin konbinatzen ari da, hala nola Googleren Planifikatzailearekin.

Baterako lanari esker, joera jakin bat zein norabidetan mugitzen ari den jakin dezakegu, bai eta joera horretatik espero daitekeen bilaketa-bolumena ere.

Aurkitu hashtag-ak sare sozialetan

Bezeroen kasu jakin batzuetan, Google Trends Españaren tresnak erabiltzen ditugu tituluetan joera handia duen gai bat nabarmentzeko eta, horrela, jarraitzaileak sare sozial konprometituenetan mantentzeko.

Egia esan, Trendsekin modu bikaina dugu joera espezifikoen hashtaga batzuk identifikatzeko, sareetako argitalpenak koiunturalagoak izan daitezen.

Tenporadako iragarkien aurrekontuak prospektatzea

Marken % 40k aurrekontua handitu nahi dute Google Ads-en kanpainetan, klik bidez ordaintzeko. Interesgarriena da beti ez dela diru gehiago behar Google Adsen inbertitzeko.

Google Trends Españarekin, daukagun aurrekontuak gehiago eta hobeto funtziona dezan lor dezakegu.

Ezartzea beste merkatu batzuetan

Google Trends beste herrialde batzuetan

Beste herrialde batzuetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, honela jar zaitezke gurekin harremanetan:

  • Zer da Google Trends Espainia?

    Google Trends Espainia

    Google Trends España Googlek merkatuak eta joerak berrikusteko duen oinarrizko suitea da. Gaur egun, funtsezko elementua da marketineko edozein ikasketa profesionalerako.

    Oro har, Google Trends Españarekin negozioen urtarokotasuna berrikus dezakegu eta aldeko inputak sor ditzakegu.

    Era berean, zehaztu dezakegu noiz eta nola den gai bat joera Espainian, edo joera izan duen edozein web-eraikinetan trafikoan dagokion gehikuntza eta/edo murrizketa sartzeko eta, horrela, enpresa baten ahalegin eta estrategia komertzialak sustatzeko.

  • Abantailak

    Sortu Egutegi “Editoriala” Negozio Joeretan

    Kontsumitzailearen jokabidean aldaketak izateko arriskua duen enpresa bat kudeatuz gero, Google Trends Españarekin enpresaren egutegi editoriala eta joera sozialak sinkronizatu ditzakegu.
    Argitalpen-egutegi honekin, eduki bat zer, noiz eta nola argitaratu behar den zehaztu daiteke.

    Behin eta berriz errepikatzen diren aukera egokiak identifikatu ondoren, onena edukia planifikatzea da. Hori guztia Googleren SEO organikoa posizionatzeko metodologiarekin koherentzian lan egiteko. Hau da, Googlek argitalpenak garaiz indexatuko dituela bermatzea eta horrela bere eskumenari irabaztea.

    Horrez gain, kontsumo-aldaketak garaiz aurreratzeko aukera emango digu, kontuan hartuta jendea, sarritan, aurreikusitakoa baino lehenago hasten dela sasoiko kontsulten bila (Gabonetan, adibidez).

    SEO lanetarako laguntza ezin hobea

    Google Trends Españaren laguntzarekin, SEOra bideratutako edukiak landu eta sor ditzakegu. Hori guztia Google Trends tresna ezin hobea delako pertsonek gai espezifikoen inguruan bilatzen dutena ikusteko.

    Horrela, bilaketa-beharretarako garrantzitsuak diren eduki-gaiak landu daitezke.

    Bidali goranzko joeraren edukia

    Googleren Trendsekin ahalik eta gehien aprobetxa ditzakegu urtaroko joerak edo ideiak, eta aurreikusi dezakegu zer edukik piztu dezakeen erabiltzaileen interesa epe jakin batean.

    Adibidez, 2 edo 3 hilabeteko aurrerapenarekin eduki optimizatua prestatzea eta emaitza organikoetan artikuluen indexazioa eta ikusgarritasuna ziurtatzea. Horrela, xede-publikoaren beharrak asetzea eta Googlen sailkapen altuagoa lortzea.

    Aurkitu negozio kontzeptuak bideoan ere!

    Edukien marketinak forma asko ditu gaur egun; ez da soilik blogeko argitalpen pila bat.

    Askotan, Marketing Branding Españan Google Trends erabiltzen dugu joeren bideoen inguruko ideiak aurkitzeko, gako hitz tradizionalen ikerketaren ordez. Hori horrela da Google Trendsek aukera ematen digulako bilaketaren emaitzak web bilaketaren, albisteen bilaketaren, irudien bilaketaren eta YouTubeko bilaketaren artean iragazteko.

    Gako-hitz komertzial jakin batzuen web-bilaketaren interesaren murrizketa eta gako-hitz horietarako YouTuben bilatzearen interesaren areagotzea (kontrastean) alderatzean, gertatzen diren heinean ezagunenak diren bideoen gaiak identifika ditzakegu.

    Horrela, gure bezeroentzat bideo-edukia sortzen dugu gako-hitz horien inguruan, eta horrela YouTubeko SEO azkar sailkatzeko potentziala aprobetxatzen dugu.

    Lehiakideei saltzeko aukerak ezagutzeko kontsulta erlazionatuak aurkezteko aukera ematen digu.

    Enpresekin aplikatzen dugun estrategia bikain bat “lotutako kontsultak” berrikustea da.

    Horrela, hitz gakoen ideia berriak sistematikoki lantzen ditugu, eta gure bezeroen lehiakideak zertan ari diren ikertzen dugu, horiei aurrea hartzen saiatzeko.

    Are gehiago sakondu dezakegu erlazionatutako bilaketetarako zerrendatutako bilaketak aurkitzean, eta horrek datuetan gehiago sakontzen du.

    Webgunean Trafikoan Izandako Aldaketak Ezagutu

    Google Analyticsen saioa hasi eta trafikoan beherakada (edo gorakada) arraroa nabaritu duzu?

    Google Trends tresna bikaina da, Google Analyticsen datarekin konbinatuta, web trafikoaren bat-bateko gorakada edo beherakada azaltzeko.

    Berrikusi Beheranzko Joerak

    Hitz gakoen ikerketa ez da hutsezina. Guretzat, Marketing Branding Españan funtsezkoa da Google Trends erabiltzea, lehenik eta behin urtarokotasuna egiaztatzeko, baina baita terminoen bilaketak epe luzera beheranzko joeran dauden jakiteko ere.

    Horrela, galdutako denbora asko ekidin dezakegu lehenengo 3 postuetan egoteko borrokan, denbora gutxian errendimendu txikiko epea izango baita.

    Hitz gako baten sinonimorik ezagunena aurkitzea

    Hitz bakoitzak gauza bera esan nahi duen beste hitz bat dauka.

    Google Trendsek bilatzaileek erabiltzen dituzten hitzak eta hain ezagunak direnak identifikatzeko aukera ematen digu. Izan ere, horrek gure bezeroekin bilaketa herrikoiz betetako edukia lantzen laguntzen digu.

    Gainera, Google Trends Españarekin, urtarokotasun joerak ez ezik, herrialde osoan erabiltzen den hiztegia ere ikusteko modu ona dugu.

    Google Trends Espainia + KeyWord Planner

    Gako-hitzak ikertzeko tresnak funtsezkoak dira edukien SEOn. “Dilema” da emaitzak batzuetan ez direla zehatzak.

    Marketing Branding Españan Google Trends España aplikatzen dugu etorkizuneko trafiko-joerak ulertzeko eta estimatzeko. Baina inoiz ez bakarrik. Gure txostenen gakoa beste ikerketa-tresna batzuekin konbinatzen ari da, hala nola Googleren Planifikatzailearekin.

    Baterako lanari esker, joera jakin bat zein norabidetan mugitzen ari den jakin dezakegu, bai eta joera horretatik espero daitekeen bilaketa-bolumena ere.

    Aurkitu hashtag-ak sare sozialetan

    Bezeroen kasu jakin batzuetan, Google Trends Españaren tresnak erabiltzen ditugu tituluetan joera handia duen gai bat nabarmentzeko eta, horrela, jarraitzaileak sare sozial konprometituenetan mantentzeko.

    Egia esan, Trendsekin modu bikaina dugu joera espezifikoen hashtaga batzuk identifikatzeko, sareetako argitalpenak koiunturalagoak izan daitezen.

    Tenporadako iragarkien aurrekontuak prospektatzea

    Marken % 40k aurrekontua handitu nahi dute Google Ads-en kanpainetan, klik bidez ordaintzeko. Interesgarriena da beti ez dela diru gehiago behar Google Adsen inbertitzeko.

    Google Trends Españarekin, daukagun aurrekontuak gehiago eta hobeto funtziona dezan lor dezakegu.

  • Ezartzea beste merkatu batzuetan

    Google Trends beste herrialde batzuetan

    Beste herrialde batzuetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, honela jar zaitezke gurekin harremanetan: