Google Optimize Espanya

La millor eina de Google per provar, adaptar i personalitzar l'experiència dels navegants a la pàgina web de la seva empresa.

Descobreixi les experiències més atractives dels seus clients amb Google Optimize Espanya, de Marketing Branding.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Què és Google Optimize?

Google Optimize Espanya és una eina de Google per crear i provar noves experiències atractives per als visitants del seu lloc web. A més, amb la integració amb Google Analytics podrem veure exactament com els canvis en el seu lloc web influeixen en com es comporten i converteixen els clients, i així oferir experiències web més personals a cada client.

Amb la plataforma Google Optimize en Marketing Branding podrem ajudar-lo a:

  • Crear i provar fàcilment variacions del seu lloc per descobrir l’experiència òptima per als seus clients.
  • Prendre decisions més intel·ligents i més ràpides amb l’ajuda d’informes basats en Google Analytics.
  • Oferir a cada client el contingut perfecte a mesura que visita el seu lloc.

Avantatges

Optimitzar les capacitats

Ja sigui que es tracta d’un missatge personalitzat al moment del pagament o d’una pàgina principal completament renovada, amb Google Optimize Espanya li mostrarem quines experiències del lloc web de la seva empresa atreuen i delecten als seus clients i com i on fer millores.

Tot el que sap dels seus clients posat en pràctica

Afortunadament, Google Optimize Espanya s’integra de forma nativa amb Google Analytics, el que implica que totes les seves dades provenen d’una sola font d’dades. Farem servir les dades del seu compte de Google Analytics per identificar ràpida i fàcilment les àrees on es pot millorar el rendiment del seu lloc web. Després, convertirem aquests coneixements en acció a través de l’experimentació per oferir una experiència en línia que funcioni millor per als seus clients.

Crearem contingut que import

Cadascun dels visitants del lloc web de la seva empresa té desitjos i necessitats únics, i cap lloc web podria ser perfecte per a tots ells. De fet, regularment les empreses ofereixen una experiència de lloc a tots els usuaris que finalment no acaba de satisfer les necessitats de ningú.

Les poderoses capacitats de focalització dins de Google Optimize Espanya ens permetran enfocar-nos en segments d’usuaris específics per oferir millors experiències més personalitzades als seus clients.

Habilitarem l’experimentació del lloc web en minuts

Google Optimize Espanya es va crear sobre Google Analytics. Una vegada que el codi de Google Optimize Espanya s’agrega al lloc web de la seva empresa podrem publicar nous experiències per seus usuaris amb uns quants clics.

Integració amb Google Analytics i GTM

Una de les coses que fa que Google Optimize sigui tan potent és la seva profunda integració amb Google Analytics i Google Tag Manager. Per exemple, es poden utilitzar les dades de Google Analytics per identificar segments clau d’usuaris. exemples:

  • Clients lleials: que han visitat la pàgina web de la seva empresa X quantitat de vegades i han comprat I quantitat d’instàncies / valor
  • Fer Grups d’Usuaris segons Tipus: presentació comercial especial per a clients freqüents premium, i altres estàndard per a clients ocasionals.
  • Geolocalització: generar ofertes de pantalles especials per a residents d’una determinada ciutat o país.

Un cop hagueu identificat aquestes audiències clau, es poden crear ofertes única per a cada grup objectiu i aleshores utilitzar Google Optimize per dirigir aquesta oferta al públic objectiu i fer mesuraments amb Google Analytics i Google Tag Manager.

Millors i Majors Conversions de Clients

Google Optimize és nativament la millor eina de prova i personalització A / B desenvolupada per Google. El millor de tot és que fa servir dades de Google Analytics per impulsar els resultats de conversions en qualsevol campanya de màrqueting o publicitat.

El veritable benefici de l’eina és com Google Optimize s’alinea amb Google Analytics, i amb quina facilitat es poden vincular els experiments i proves amb KPI pròpies d’Analytics, ja que en millorar les mètriques, temps de navegació i rebot, es coneix millor al visitant i es milloren progressivament la quantitat de leads o clients possibles.

Altres Països

Desenvolupament de Google Optimize en altres països

Si desitja un treball en altres països, escriviu-nos de la següent manera:

  • Xile: A Xile, estem en aquest enllaç.
  • Perú: Per al Perú, estem a través d’aquest link.
  • Colòmbia: A Colòmbia, estem per aquest mitjà.
  • Què és Google Optimize?

    Google Optimize Espanya és una eina de Google per crear i provar noves experiències atractives per als visitants del seu lloc web. A més, amb la integració amb Google Analytics podrem veure exactament com els canvis en el seu lloc web influeixen en com es comporten i converteixen els clients, i així oferir experiències web més personals a cada client.

    Amb la plataforma Google Optimize en Marketing Branding podrem ajudar-lo a:

    • Crear i provar fàcilment variacions del seu lloc per descobrir l’experiència òptima per als seus clients.
    • Prendre decisions més intel·ligents i més ràpides amb l’ajuda d’informes basats en Google Analytics.
    • Oferir a cada client el contingut perfecte a mesura que visita el seu lloc.

  • Avantatges

    Optimitzar les capacitats

    Ja sigui que es tracta d’un missatge personalitzat al moment del pagament o d’una pàgina principal completament renovada, amb Google Optimize Espanya li mostrarem quines experiències del lloc web de la seva empresa atreuen i delecten als seus clients i com i on fer millores.

    Tot el que sap dels seus clients posat en pràctica

    Afortunadament, Google Optimize Espanya s’integra de forma nativa amb Google Analytics, el que implica que totes les seves dades provenen d’una sola font d’dades. Farem servir les dades del seu compte de Google Analytics per identificar ràpida i fàcilment les àrees on es pot millorar el rendiment del seu lloc web. Després, convertirem aquests coneixements en acció a través de l’experimentació per oferir una experiència en línia que funcioni millor per als seus clients.

    Crearem contingut que import

    Cadascun dels visitants del lloc web de la seva empresa té desitjos i necessitats únics, i cap lloc web podria ser perfecte per a tots ells. De fet, regularment les empreses ofereixen una experiència de lloc a tots els usuaris que finalment no acaba de satisfer les necessitats de ningú.

    Les poderoses capacitats de focalització dins de Google Optimize Espanya ens permetran enfocar-nos en segments d’usuaris específics per oferir millors experiències més personalitzades als seus clients.

    Habilitarem l’experimentació del lloc web en minuts

    Google Optimize Espanya es va crear sobre Google Analytics. Una vegada que el codi de Google Optimize Espanya s’agrega al lloc web de la seva empresa podrem publicar nous experiències per seus usuaris amb uns quants clics.

  • Integració amb Google Analytics i GTM

    Una de les coses que fa que Google Optimize sigui tan potent és la seva profunda integració amb Google Analytics i Google Tag Manager. Per exemple, es poden utilitzar les dades de Google Analytics per identificar segments clau d’usuaris. exemples:

    • Clients lleials: que han visitat la pàgina web de la seva empresa X quantitat de vegades i han comprat I quantitat d’instàncies / valor
    • Fer Grups d’Usuaris segons Tipus: presentació comercial especial per a clients freqüents premium, i altres estàndard per a clients ocasionals.
    • Geolocalització: generar ofertes de pantalles especials per a residents d’una determinada ciutat o país.

    Un cop hagueu identificat aquestes audiències clau, es poden crear ofertes única per a cada grup objectiu i aleshores utilitzar Google Optimize per dirigir aquesta oferta al públic objectiu i fer mesuraments amb Google Analytics i Google Tag Manager.

  • Millors i Majors Conversions de Clients

    Google Optimize és nativament la millor eina de prova i personalització A / B desenvolupada per Google. El millor de tot és que fa servir dades de Google Analytics per impulsar els resultats de conversions en qualsevol campanya de màrqueting o publicitat.

    El veritable benefici de l’eina és com Google Optimize s’alinea amb Google Analytics, i amb quina facilitat es poden vincular els experiments i proves amb KPI pròpies d’Analytics, ja que en millorar les mètriques, temps de navegació i rebot, es coneix millor al visitant i es milloren progressivament la quantitat de leads o clients possibles.

  • Altres Països

    Desenvolupament de Google Optimize en altres països

    Si desitja un treball en altres països, escriviu-nos de la següent manera:

    • Xile: A Xile, estem en aquest enllaç.
    • Perú: Per al Perú, estem a través d’aquest link.
    • Colòmbia: A Colòmbia, estem per aquest mitjà.