Serveis
Les Analítiques del Firebase Console del Google
Amb les analítiques del Firebase Console de Google es poden analitzar esdeveniments, veure el rendiment de la publicitat, realitzar notificacions i altres esdeveniments perquè torni més eficient una aplicació mòbil. També es pot obtenir un rapport d’estadístiques dels usuaris com a models, procedència de dispositius o dades demogràfiques.
Un Configuració Remota
Amb el treball de Firebase Console de Google, en Marketing Branding podem aportar un gran valor a la interactivitat entre l’aplicació mòbil de l’empresa i els usuaris. És més, es pot obtenir una multitud de paràmetres a la plataforma de Firebase Console que es podran modificar en qualsevol moment, i fer que totes les aplicacions actualitzen la seva configuració, en un gestió centralitzada.
També es poden configurar els valors depenent de diversos factors, com la plataforma (Android / iOS), regió, idioma …
Notificacions Intel·ligents
Amb el Firebase Console actiu podem enviar fàcilment informació a tots els usuaris d’Android o iOS que tinguin instal·lada l’aplicació de l’empresa. També podrem visualitzar estadístiques de l’impacte de les notificacions, gràcies a la integració amb Google Analytics.
Emmagatzematge de fitxers
Google Firebase ens permet emmagatzemar els fitxers de les aplicacions mòbils i poder tractar-los mitjançant referències d’ aquests en un arbre de fitxers, de forma que les aplicacions puguin ser molt més lleugeres i ràpides.
La compartició de fitxers es redueix a compartir una simple referència al fitxer. També permet una descàrrega de fitxers molt més segura, i independent de fallades de connexió.
Base de dades en temps real
Firebase Console ens proporciona una base de dades NoSQL en la qual ens deixa allotjar informació i recuperar-la en temps real.
El truc està en què és el propi Firebase Console és el que s’encarrega d’enviar esdeveniments a les aplicacions cada vegada que les dades canviïn. Per tant, mitjançant la implementació dels corresponents listeners, podrem fer que les aplicacions dels nostres clients “cobrin vida pròpia”.
Autenticació
Amb la implementació de Google Firebase Console en Marketing Branding podrem fàcilment gestionar el registrar un usuari i l’ entrar a l’aplicació amb les seves dades. Tindrem l’opció tant de tenir un compte propi de l’aplicació com l’autenticació mitjançant proveïdors externs d’identitat com són Google, Facebook, Twitter o GitHub.
Vincles Dinàmics
Amb Google Firebase Console podrem generar links que redirigeixin a zones específiques de les aplicacions mòbils i personalitzen aquests links amb diversos paràmetres. Això pot aportar una gran avantatge per a fins publicitaris del nostre client, o per enfocar la nostra aplicació a diferents grups d’usuaris.
Informes d’error
Amb aquesta eina podem ser capaços d’agrupar els errors similars, i ordenar-los per “criticitat”. Tot això per fer un seguiment de qualsevol tipus d’error o excepció.