Publicidade Google Shopping España

Publicidade de Google Shopping ofrece un escaparate virtual de todos os seus produtos. Todo o teu catálogo de produtos nos resultados de busca de Google.

Si necesita un vendedor 24horas que muestre sus productos, Google Shopping es la herramienta indicada.

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 910 05 39 37

Compartir:

Que é Google Shopping?

Publicidade Google Shopping España, o gran mercado minorista

Google Shopping España é a versión española do mercado comerciante de Google. Un produto de Google ideal para as empresas que precisan vender a través do seu sitio web.

O funcionamento de Compras en España é o seguinte: as empresas rexístranse en Google, cargan o seu catálogo de produtos e despois aparecerán nos resultados da busca cada vez que alguén busque ese elemento ou outro similar.

Funciona moi semellante a Google Ads (Google Adwords), pero a diferenza é que os anuncios en Compras están sempre acompañados dunha foto do produto dentro dos mesmos resultados de busca en Google, dándolle unha gran visibilidade aos produtos e a posibilidade de iniciar o proceso de compra do mesmo resultado de busca.

Vantaxes

Publicidade Google Shopping inflúe de xeito dramático nas vendas

Compras España é a mellor opción para os venda polo miúdo que queren atraer rapidamente aos novos visitantes ao seu sitio web, aumentar as vendas en liña e facelos chamados.

Publicidade Google Shopping: Aumento de tráfico na túa tenda virtual

Se estás buscando xerar máis chamadas, contactos ou pedidos, podemos poñer anuncios gráficos diante dos usuarios no momento exacto no que buscan o produto e ligalo directamente co seu sitio web; ou publicar extensións de anuncios que levan directamente a pedidos no seu sitio web. Todo isto tamén permitirá medir o ROI da túa publicidade.

Capta os principais clientes ou posibles mellores clientes cualificados

Simplemente buscando información sobre un produto ou servizo en Google, podemos facelos atopar o seu catálogo de produtos.

Compras mellora as conversións de clientes

Con Shopping España podemos colocar anuncios segundo o teu interese xeográfico propio, xa sexa unha rexión, unha determinada cidade ou todo o país.

Maior presenza en Buscas e Google

Tamén podemos promover a túa empresa, produto ou servizo con anuncios de vídeo en YouTube, a rede de vídeos máis grande do mundo. Máis información aquí.

Custos

Vostede define o que gasta

En Shopping España defines o teu orzamento. Non hai nin máis nin menos. Pode solicitar parar ou cancelar a publicación dos seus anuncios en calquera momento.

Se non o visitas, non gastas o teu orzamento

Só gastará o seu orzamento cando alguén faga clic no seu anuncio para visitar o seu sitio web ou chamarlle. É dicir, cando o aviso ten éxito.

Políticas de Google

Só Tendas

Os clientes teñen que ser venda polo miúdo (é dicir, venda polo miúdo) para solicitar a Compras. Podes consultar aquí o contido non soportado. Exemplo: servizos, produtos financeiros, etc.

Contido orixinal e preciso

O contido do sitio web a rexistrar neste programa de Google debe ser orixinal (non copia) e o usuario debe poder completar o procedemento de compra. Ademais, deberá mostrar información de contacto suficiente e precisa, incluído un número de teléfono ou un correo electrónico.

Comercialización en todo o país

O produto en compras debe poder comercializarse en todo o país (aínda que a campaña se promova só nunha cidade).

Proceso de pago claro e completo

Para estar rexistrado no programa Google Shopping, o mellor é que o visitante poida engadir correctamente produtos á cesta da compra e poida completar o proceso de pago.

Medios de pago

Para activar Google Shopping España, hai que aclarar os métodos de pago antes de iniciar o proceso de compra: tarxeta (cales), transferencia, efectivo, etc.

Procedemento

Debes poder mercar o produto na páxina web ou remitirse a un terceiro (por exemplo, Mercado Pago). Se o usuario non pode mercar o produto en liña, non poderá anunciar en Google Shopping Spain.

Facturación

O sitio web que funciona Shopping debe ofrecer condicións e facturacións claras e obvias.

Termos e condicións

Google Shopping España require que todos os termos e condicións sexan visibles para todos.

Saída segura

Tanto o pago como a transacción, así como a recollida de calquera dato persoal confidencial ou financeiro do usuario, debe realizarse a través dun servidor de procesamento seguro (protexido por SSL, cun certificado SSL válido, é dicir, https: / /).

Política de devolución

  • Que devolucións están permitidas e en que situacións son posibles (Se só é posible con produtos defectuosos, aclárao).
  • Que política tes para produtos defectuosos.
  • Que política existe para produtos que non son defectuosos pero o cliente desexa devolvelos.
  • Como é o procedemento para solicitar a devolución e os prazos para solicitalos.
  • Con quen contactar para iniciar un reembolso e como facelo.
  • Cales son os tempos de atraso para completalo.
  • Custos adicionais que poida ter este proceso de reembolso (se non o tes, aclárao).

Malware

Os termos e condicións deben ser visibles para todos (En castelán).

Certificacións e casos de éxito

Certificación Publicidade Google Shopping 2020

Certificación Google Shopping de Google Ads

Certificación Google Shopping de Google Ads 2017

Caso de Exito Empresa Bata

Caso de Exito Empresa BabyPoint

Compras de Google noutros países

Publicidade Google Shopping Noutros Mercados

Se estás interesado en contactar connosco, doutros países, ponte en contacto connosco aquí:

  • Chile: Visítanos nesta ligazón.
  • Perú: En Perú, estamos aquí.
  • Colombia: Para a xente de Colombia, esta é a ligazón.

Google Merchant e Manufacturer Center

Google Shopping e Google Merchant e Google Manufacturer Center

Dependendo de se vostede é fabricante ou venda polo miúdo, as empresas en España deben rexistrarse para un destes programas. Para máis información Google Manufacturer Center e Google Merchant Center.

  • Que é Google Shopping?

    Publicidade Google Shopping España, o gran mercado minorista

    Google Shopping España é a versión española do mercado comerciante de Google. Un produto de Google ideal para as empresas que precisan vender a través do seu sitio web.

    O funcionamento de Compras en España é o seguinte: as empresas rexístranse en Google, cargan o seu catálogo de produtos e despois aparecerán nos resultados da busca cada vez que alguén busque ese elemento ou outro similar.

    Funciona moi semellante a Google Ads (Google Adwords), pero a diferenza é que os anuncios en Compras están sempre acompañados dunha foto do produto dentro dos mesmos resultados de busca en Google, dándolle unha gran visibilidade aos produtos e a posibilidade de iniciar o proceso de compra do mesmo resultado de busca.

  • Vantaxes

    Publicidade Google Shopping inflúe de xeito dramático nas vendas

    Compras España é a mellor opción para os venda polo miúdo que queren atraer rapidamente aos novos visitantes ao seu sitio web, aumentar as vendas en liña e facelos chamados.

    Publicidade Google Shopping: Aumento de tráfico na túa tenda virtual

    Se estás buscando xerar máis chamadas, contactos ou pedidos, podemos poñer anuncios gráficos diante dos usuarios no momento exacto no que buscan o produto e ligalo directamente co seu sitio web; ou publicar extensións de anuncios que levan directamente a pedidos no seu sitio web. Todo isto tamén permitirá medir o ROI da túa publicidade.

    Capta os principais clientes ou posibles mellores clientes cualificados

    Simplemente buscando información sobre un produto ou servizo en Google, podemos facelos atopar o seu catálogo de produtos.

    Compras mellora as conversións de clientes

    Con Shopping España podemos colocar anuncios segundo o teu interese xeográfico propio, xa sexa unha rexión, unha determinada cidade ou todo o país.

    Maior presenza en Buscas e Google

    Tamén podemos promover a túa empresa, produto ou servizo con anuncios de vídeo en YouTube, a rede de vídeos máis grande do mundo. Máis información aquí.

  • Custos

    Vostede define o que gasta

    En Shopping España defines o teu orzamento. Non hai nin máis nin menos. Pode solicitar parar ou cancelar a publicación dos seus anuncios en calquera momento.

    Se non o visitas, non gastas o teu orzamento

    Só gastará o seu orzamento cando alguén faga clic no seu anuncio para visitar o seu sitio web ou chamarlle. É dicir, cando o aviso ten éxito.

  • Políticas de Google

    Só Tendas

    Os clientes teñen que ser venda polo miúdo (é dicir, venda polo miúdo) para solicitar a Compras. Podes consultar aquí o contido non soportado. Exemplo: servizos, produtos financeiros, etc.

    Contido orixinal e preciso

    O contido do sitio web a rexistrar neste programa de Google debe ser orixinal (non copia) e o usuario debe poder completar o procedemento de compra. Ademais, deberá mostrar información de contacto suficiente e precisa, incluído un número de teléfono ou un correo electrónico.

    Comercialización en todo o país

    O produto en compras debe poder comercializarse en todo o país (aínda que a campaña se promova só nunha cidade).

    Proceso de pago claro e completo

    Para estar rexistrado no programa Google Shopping, o mellor é que o visitante poida engadir correctamente produtos á cesta da compra e poida completar o proceso de pago.

    Medios de pago

    Para activar Google Shopping España, hai que aclarar os métodos de pago antes de iniciar o proceso de compra: tarxeta (cales), transferencia, efectivo, etc.

    Procedemento

    Debes poder mercar o produto na páxina web ou remitirse a un terceiro (por exemplo, Mercado Pago). Se o usuario non pode mercar o produto en liña, non poderá anunciar en Google Shopping Spain.

    Facturación

    O sitio web que funciona Shopping debe ofrecer condicións e facturacións claras e obvias.

    Termos e condicións

    Google Shopping España require que todos os termos e condicións sexan visibles para todos.

    Saída segura

    Tanto o pago como a transacción, así como a recollida de calquera dato persoal confidencial ou financeiro do usuario, debe realizarse a través dun servidor de procesamento seguro (protexido por SSL, cun certificado SSL válido, é dicir, https: / /).

    Política de devolución

    • Que devolucións están permitidas e en que situacións son posibles (Se só é posible con produtos defectuosos, aclárao).
    • Que política tes para produtos defectuosos.
    • Que política existe para produtos que non son defectuosos pero o cliente desexa devolvelos.
    • Como é o procedemento para solicitar a devolución e os prazos para solicitalos.
    • Con quen contactar para iniciar un reembolso e como facelo.
    • Cales son os tempos de atraso para completalo.
    • Custos adicionais que poida ter este proceso de reembolso (se non o tes, aclárao).

    Malware

    Os termos e condicións deben ser visibles para todos (En castelán).

  • Certificacións e casos de éxito

    Certificación Publicidade Google Shopping 2020

    Certificación Google Shopping de Google Ads

    Certificación Google Shopping de Google Ads 2017

    Caso de Exito Empresa Bata

    Caso de Exito Empresa BabyPoint

  • Compras de Google noutros países

    Publicidade Google Shopping Noutros Mercados

    Se estás interesado en contactar connosco, doutros países, ponte en contacto connosco aquí:

    • Chile: Visítanos nesta ligazón.
    • Perú: En Perú, estamos aquí.
    • Colombia: Para a xente de Colombia, esta é a ligazón.
  • Google Merchant e Manufacturer Center

    Google Shopping e Google Merchant e Google Manufacturer Center

    Dependendo de se vostede é fabricante ou venda polo miúdo, as empresas en España deben rexistrarse para un destes programas. Para máis información Google Manufacturer Center e Google Merchant Center.