Publicidade en YouTube

En España, un usuario medio é de 40 minutos por sesión en YouTube. 40 minutos para que unha empresa ofreza os seus produtos e servizos.

Con máis de 1000 millóns de visitas e máis de 6000 millóns de horas de vídeo ao mes, coa publicidade de YouTube podes mostrar a túa marca na rede social máis popular do mundo.

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 910 05 39 37

Compartir:

Publicidade en YouTube: Como funciona?

Os vídeos de YouTube permiten a colocación de publicacións altamente segmentadas. Marketing Branding pode localizar os vídeos da túa marca no momento exacto no que están a facer unha busca en YouTube e, deste xeito, destacan da competencia.

Con YouTube Videos Advertising unha marca pode:

Publicidade en YouTube: Capta clientes potenciais con vídeos de YouTube

Coa publicidade en YouTube Videos, unha marca pode definir unha campaña centrada na captura de clientes potenciais e na xeración de accións a partir destes, con formatos de anuncios de vídeo especialmente feitos para que o usuario exprese o seu interese e realice accións.

Aumente o tráfico do teu sitio web

Podes crear anuncios publicitarios en vídeos de YouTube especialmente deseñados para que a xente coñeza o sitio web dunha marca e tamén poida xerar reaccións de valor comercial nos usuarios e obter así máis contactos e chamadas.

Vídeos de YouTube: consideración da túa marca e produtos

Os formatos de YouTube e a súa publicidade son tan variados que poden construírse segundo as características e o formato máis eficiente posible para unha marca ou produto.

Coñecemento e alcance dunha marca

Os formatos publicitarios de vídeos de YouTube permiten aumentar drasticamente a marca dunha marca, produto ou servizo, segundo varios formatos de anuncios de vídeo deseñados exclusivamente para obter máis visualizacións e ampliar o seu alcance.

Vantaxes publicitarias en vídeos de YouTube

Publicidade en YouTube: Obter novos clientes

A publicidade en YouTube ten un éxito indiscutible, xa que chega directamente ao público obxectivo.

Os vídeos de publicidade de YouTube situarán a súa marca

Colocar anuncios en YouTube permitirache situar e asociar a túa marca no campo e ao teu público obxectivo.

Publicidade en YouTube: Potencia as túas vendas en liña

En Marketing Branding podemos colocar anuncios de YouTube da túa marca no momento exacto no que realizas unha busca e enlazala directamente co teu sitio web.

Atraer clientes puntuais

Simplemente buscando información sobre un produto ou servizo en Google, podemos facelos atopar a súa empresa.

Publicidade en YouTube: Complemento ideal para unha campaña de televisión

Moitas marcas comerciais aproveitaron a ampla difusión da publicidade de YouTube para complementar unha campaña en medios BTL, como a televisión.

Os anuncios en YouTube son os mellores para o público que ve Little Television

En España, as pequenas e grandes marcas aproveitaron a proximidade que ten esta canle para achegar un público máis esquivo á televisión, pero iso si que mira vídeos en liña.

Aumentará a túa conciencia de marca = Intención de compra

Expoñer un vídeo pode facilitar a asociación da túa marca cun concepto ou servizo específico. Isto certamente estimulará a intención de compra.

Coloque a publicidade de forma eficiente e só nas cidades que desexe

Pode publicar anuncios segundo o seu propio interese xeográfico.

Custos

Vostede define o que gastará

Prezos para a publicidade de YouTube? Vostede define o seu orzamento. Non hai nin máis nin menos. Pode solicitar parar ou cancelar a publicación dos seus anuncios en calquera momento.

Publicidade en YouTube: Se non o visitas, non gastarás o teu orzamento

Só gastará o seu orzamento cando alguén faga clic no seu anuncio para visitar o seu sitio web ou chamarlle. É dicir, cando o aviso ten éxito.

Historias de éxito e certificacións de Google

Certificacións de Google

Certificación Publicidade en YouTube Monetización de Activos

Publicidad en YouTube: Certificación YouTube Creative Essentials

Certificación en Youtube Videos de Google Ads

YouTube Videos Certificación en Video de Google Ads

YouTube Videos Certificación en Video de Google Ads

Casos de Exito

Publicidad en YouTube Videos: Caso de Exito Universidad de Chile

YouTube con Outras ferramentas de Google

YouTube e outras ferramentas de Google para obter mellores resultados

A publicidade desta ferramenta de Google é óptima para as empresas que queiran masificar o seu produto ou servizo. Pero todo é aínda máis poderoso comercialmente se te unas a unha campaña de anuncios de Google Ads.

Outra alternativa é Google Shopping, segundo se sexa un fabricante por xunto ou unha empresa polo miúdo. No primeiro caso, o mellor é rexistrarse no Google Manufacturer Center. Caso oposto en Google Merchant Center.
Contacte connosco!

Campañas noutros países

Publicidade en YouTube noutros países

Se desexa contactar connosco para campañas en YouTube noutros países, escríbenos así:

  • Chile: En Chile póñase en contacto connosco a través desta ligazón.
  • Colombia: En Colombia escríbenos a través desta ligazón.
  • Perú: En Perú, estamos neste lugar.
  • Publicidade en YouTube: Como funciona?

    Os vídeos de YouTube permiten a colocación de publicacións altamente segmentadas. Marketing Branding pode localizar os vídeos da túa marca no momento exacto no que están a facer unha busca en YouTube e, deste xeito, destacan da competencia.

    Con YouTube Videos Advertising unha marca pode:

    Publicidade en YouTube: Capta clientes potenciais con vídeos de YouTube

    Coa publicidade en YouTube Videos, unha marca pode definir unha campaña centrada na captura de clientes potenciais e na xeración de accións a partir destes, con formatos de anuncios de vídeo especialmente feitos para que o usuario exprese o seu interese e realice accións.

    Aumente o tráfico do teu sitio web

    Podes crear anuncios publicitarios en vídeos de YouTube especialmente deseñados para que a xente coñeza o sitio web dunha marca e tamén poida xerar reaccións de valor comercial nos usuarios e obter así máis contactos e chamadas.

    Vídeos de YouTube: consideración da túa marca e produtos

    Os formatos de YouTube e a súa publicidade son tan variados que poden construírse segundo as características e o formato máis eficiente posible para unha marca ou produto.

    Coñecemento e alcance dunha marca

    Os formatos publicitarios de vídeos de YouTube permiten aumentar drasticamente a marca dunha marca, produto ou servizo, segundo varios formatos de anuncios de vídeo deseñados exclusivamente para obter máis visualizacións e ampliar o seu alcance.

  • Vantaxes publicitarias en vídeos de YouTube

    Publicidade en YouTube: Obter novos clientes

    A publicidade en YouTube ten un éxito indiscutible, xa que chega directamente ao público obxectivo.

    Os vídeos de publicidade de YouTube situarán a súa marca

    Colocar anuncios en YouTube permitirache situar e asociar a túa marca no campo e ao teu público obxectivo.

    Publicidade en YouTube: Potencia as túas vendas en liña

    En Marketing Branding podemos colocar anuncios de YouTube da túa marca no momento exacto no que realizas unha busca e enlazala directamente co teu sitio web.

    Atraer clientes puntuais

    Simplemente buscando información sobre un produto ou servizo en Google, podemos facelos atopar a súa empresa.

    Publicidade en YouTube: Complemento ideal para unha campaña de televisión

    Moitas marcas comerciais aproveitaron a ampla difusión da publicidade de YouTube para complementar unha campaña en medios BTL, como a televisión.

    Os anuncios en YouTube son os mellores para o público que ve Little Television

    En España, as pequenas e grandes marcas aproveitaron a proximidade que ten esta canle para achegar un público máis esquivo á televisión, pero iso si que mira vídeos en liña.

    Aumentará a túa conciencia de marca = Intención de compra

    Expoñer un vídeo pode facilitar a asociación da túa marca cun concepto ou servizo específico. Isto certamente estimulará a intención de compra.

    Coloque a publicidade de forma eficiente e só nas cidades que desexe

    Pode publicar anuncios segundo o seu propio interese xeográfico.

  • Custos

    Vostede define o que gastará

    Prezos para a publicidade de YouTube? Vostede define o seu orzamento. Non hai nin máis nin menos. Pode solicitar parar ou cancelar a publicación dos seus anuncios en calquera momento.

    Publicidade en YouTube: Se non o visitas, non gastarás o teu orzamento

    Só gastará o seu orzamento cando alguén faga clic no seu anuncio para visitar o seu sitio web ou chamarlle. É dicir, cando o aviso ten éxito.

  • Historias de éxito e certificacións de Google

    Certificacións de Google

    Certificación Publicidade en YouTube Monetización de Activos

    Publicidad en YouTube: Certificación YouTube Creative Essentials

    Certificación en Youtube Videos de Google Ads

    YouTube Videos Certificación en Video de Google Ads

    YouTube Videos Certificación en Video de Google Ads

    Casos de Exito

    Publicidad en YouTube Videos: Caso de Exito Universidad de Chile

  • YouTube con Outras ferramentas de Google

    YouTube e outras ferramentas de Google para obter mellores resultados

    A publicidade desta ferramenta de Google é óptima para as empresas que queiran masificar o seu produto ou servizo. Pero todo é aínda máis poderoso comercialmente se te unas a unha campaña de anuncios de Google Ads.

    Outra alternativa é Google Shopping, segundo se sexa un fabricante por xunto ou unha empresa polo miúdo. No primeiro caso, o mellor é rexistrarse no Google Manufacturer Center. Caso oposto en Google Merchant Center.
    Contacte connosco!

  • Campañas noutros países

    Publicidade en YouTube noutros países

    Se desexa contactar connosco para campañas en YouTube noutros países, escríbenos así:

    • Chile: En Chile póñase en contacto connosco a través desta ligazón.
    • Colombia: En Colombia escríbenos a través desta ligazón.
    • Perú: En Perú, estamos neste lugar.