Publizitatea YouTube-n: Nola funtzionatzen du?
YouTube bideoek argitalpen oso segmentatua egiteko aukera ematen dute. Marketing Branding-ek zure markaren bideoak, bezeroa YouTube bilaketa egiten ari den une zehatzean koka ditzake eta, beraz, lehiakideengandik bereiztuko zara.
YouTubeko bideo publizitatearekin marka batek honako gauza hauek egin ditzazke:
Kapturatu bezero potentzialak YouTube bideoekin
YouTubeko publizitatearekin, marka batek bezero potentzialak atzematera bideratutako eta haietan oinarritutako kanpaina bat defini dezake, erabiltzaileak bere interesa adierazi eta honekiko ekintzak burutzeko.
YouTubeko Publizitatea: Handitu zure webgunearen trafikoa
Publizitate iragarkiak YouTube bideoetan sor ditzakezu jendeak marka baten webgunea ezagutarazteko eta erabiltzaileek balio komertzialen erreakzioak sor ditzakete eta, beraz, kontaktu eta dei gehiago lortzeko.
YouTube bideoak: zure marka eta produktuak kontuan hartzea
YouTube eta honen publizitatearen formatuak oso ezberdinak dira, izan eren, formatu hauek aldatzen joan daitezke marka edo produktu baten ezaugarrien arabera.
YouTubeko Publizitatea: Marka baten ezagutza eta irismena
Youtube bideoetan egindako iragarkiek, erabat handitzen dute produktu edo zerbitzu baten brandinga, izan ere, lehen esan bezala, publizitate mota honen formatuak oso ezberdinak dira, baina beti ere, markaren irismena zabaltzeko diseinatutako bideo iragarkiak izanik.