YouTubeko Publizitatea

Espainian, erabiltzaile batek 40 minutu igaro ditzake Youtuben. 40 minutu enpresa batek bere produktuak eta zerbitzuak eskaintzeko!

1000 milioi bisita baino gehiagorekin eta 6000 milioi bideo ordu baino gehiago hilean, YouTube Publizitatearekin zure marka munduko sare ezagunenean erakutsi dezakezu!

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Publizitatea YouTube-n: Nola funtzionatzen du?

YouTube bideoek argitalpen oso segmentatua egiteko aukera ematen dute. Marketing Branding-ek zure markaren bideoak, bezeroa YouTube bilaketa egiten ari den une zehatzean koka ditzake eta, beraz, lehiakideengandik bereiztuko zara.

YouTubeko bideo publizitatearekin marka batek honako gauza hauek egin ditzazke:

Kapturatu bezero potentzialak YouTube bideoekin

YouTubeko publizitatearekin, marka batek bezero potentzialak atzematera bideratutako eta haietan oinarritutako kanpaina bat defini dezake, erabiltzaileak bere interesa adierazi eta honekiko ekintzak burutzeko.

YouTubeko Publizitatea: Handitu zure webgunearen trafikoa

Publizitate iragarkiak YouTube bideoetan sor ditzakezu jendeak marka baten webgunea ezagutarazteko eta erabiltzaileek balio komertzialen erreakzioak sor ditzakete eta, beraz, kontaktu eta dei gehiago lortzeko.

YouTube bideoak: zure marka eta produktuak kontuan hartzea

YouTube eta honen publizitatearen formatuak oso ezberdinak dira, izan eren, formatu hauek aldatzen joan daitezke marka edo produktu baten ezaugarrien arabera.

YouTubeko Publizitatea: Marka baten ezagutza eta irismena

Youtube bideoetan egindako iragarkiek, erabat handitzen dute produktu edo zerbitzu baten brandinga, izan ere, lehen esan bezala, publizitate mota honen formatuak oso ezberdinak dira, baina beti ere, markaren irismena zabaltzeko diseinatutako bideo iragarkiak izanik.

Abantailak YouTube bideoetan

Lortu bezero berriak

YouTube-n publizitateak arrakasta handia du, zure bezeroarengana zuzenean iristen baita.

YouTube Publizitate bideoak zure marka kokatuko du

Iragarkiak YouTube-n kokatzeak zure markaren posizionamendu ona lortzen lagunduko dizu eta zure produktua edo zerbitzua bezeroaren gogoan ezartzea ahalbidetuko du.

Zure lineako salmentak bultzatu

Marketing Branding-en zure markako iragarkiak YouTube bilaketa egiten ari zaren une berean koka ditzakegu eta zuzenean lotu zure webgunera.

Bezeroak erakartzea une egokian

Googlen produktu edo zerbitzu bati buruzko informazioa bilatuz gero, zure enpresa aurki dezaketen egin dezakegu.

Osagarri ezin hobea Telebistako kanpaina baterako

Marka komertzial askok YouTube publizitatearen zabalkundea aprobetxatu dute BTL hedabideetan kanpaina osatzeko, telebista adibidez.

Youtubeko iragarkiak telebista gutxi ikusten duen publikoarentzat dira

Espainian, marka txikiek nahiz handiek aprobetxatu dute kate honek dituen abantailak, telebista gutxiago ikusten eta bideoak sarean ikusten dituenarentzako.

Zure Markaren Sentsibilizazioa handituko du = Erosketa asmoa

Bideo bat erakusteak bere marka kontzeptu edo zerbitzu jakin batekin lotzea erraztu dezake. Horrek, noski, erosteko asmoa piztuko du.

Iragarkia modu eraginkorrean eta nahi duzun hirietan bakarrik

Iragarkiak zeure interes geografikoaren arabera jar ditzazkezu.

Kostuak

YouTubeko Publizitatea: Zer gastatuko duzun definitzen duzu

YouTube iragarkien prezioak? Zuk definitzen duzu zure aurrekontua. Ez dago ez gehiago ez gutxiago. Edozein unetan eska dezakezu zure iragarkien argitaratzea gelditzeko edo bertan behera uztea.

Bisitatzen ez baduzu, ez duzu zure aurrekontua gastatuko

Norbaitek iragarkian webgunera joateko edo deitzeko klik egiten duenean soilik gastatuko duzu zure aurrekontua. Hau da, zure iragarkia arrakastatsua denean.

Arrakasta istorioak eta Google ziurtagiriak

Google ziurtagiriak

YouTubeko ziurtagiria Aktiboen Monetizazioa

Publizitatea YouTuben: YouTube Creative Essentials ziurtagiria

Ziurtagiria Youtuben Videos de Google Ads

YouTube Bideoak Video de Google Adsen Ziurtagiria

YouTube bideoetan Video de Google Adsen ziurtagiria

Kasu arrakastatxuak

YouTube Bideotan publizitatea: Kasu arrakastaxua Universidad de Chile

YouTube Beste Google tresnekin

YouTube eta beste Google tresnak Emaitza Onenak lortzeko

Google tresna honen publizitatea ezin hobea da beren produktua edo zerbitzua masifikatu nahi duten enpresentzat. Baina dena are komertzialagoa da Google Ads kanpainarekin bat egiten baduzu.

Beste alternatiba Google Shopping da, handizkako fabrikatzailea edo txikizkako enpresa den ala ez kontuan izanik. Lehenengo kasuan, hobe da Google Manufacturer Center-en erregistratzea. Google Merchant Center-en aurkako kasuan.
Jar zaitez gurekin harremanetan!

Beste herrialde batzuetan egindako kanpainak

Beste herrialde batzuetako YouTube bideoetan publizitatea

Beste herrialde batzuetako YouTube kanpainetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, idatzi hau:

  • Txilen jarri gurekin harremanetan esteka honen bidez.
  • Kolonbian idatzi iezaguzu esteka honen bidez.
  • Perun kokapen honetan gaude.
  • Publizitatea YouTube-n: Nola funtzionatzen du?

    YouTube bideoek argitalpen oso segmentatua egiteko aukera ematen dute. Marketing Branding-ek zure markaren bideoak, bezeroa YouTube bilaketa egiten ari den une zehatzean koka ditzake eta, beraz, lehiakideengandik bereiztuko zara.

    YouTubeko bideo publizitatearekin marka batek honako gauza hauek egin ditzazke:

    Kapturatu bezero potentzialak YouTube bideoekin

    YouTubeko publizitatearekin, marka batek bezero potentzialak atzematera bideratutako eta haietan oinarritutako kanpaina bat defini dezake, erabiltzaileak bere interesa adierazi eta honekiko ekintzak burutzeko.

    YouTubeko Publizitatea: Handitu zure webgunearen trafikoa

    Publizitate iragarkiak YouTube bideoetan sor ditzakezu jendeak marka baten webgunea ezagutarazteko eta erabiltzaileek balio komertzialen erreakzioak sor ditzakete eta, beraz, kontaktu eta dei gehiago lortzeko.

    YouTube bideoak: zure marka eta produktuak kontuan hartzea

    YouTube eta honen publizitatearen formatuak oso ezberdinak dira, izan eren, formatu hauek aldatzen joan daitezke marka edo produktu baten ezaugarrien arabera.

    YouTubeko Publizitatea: Marka baten ezagutza eta irismena

    Youtube bideoetan egindako iragarkiek, erabat handitzen dute produktu edo zerbitzu baten brandinga, izan ere, lehen esan bezala, publizitate mota honen formatuak oso ezberdinak dira, baina beti ere, markaren irismena zabaltzeko diseinatutako bideo iragarkiak izanik.

  • Abantailak YouTube bideoetan

    Lortu bezero berriak

    YouTube-n publizitateak arrakasta handia du, zure bezeroarengana zuzenean iristen baita.

    YouTube Publizitate bideoak zure marka kokatuko du

    Iragarkiak YouTube-n kokatzeak zure markaren posizionamendu ona lortzen lagunduko dizu eta zure produktua edo zerbitzua bezeroaren gogoan ezartzea ahalbidetuko du.

    Zure lineako salmentak bultzatu

    Marketing Branding-en zure markako iragarkiak YouTube bilaketa egiten ari zaren une berean koka ditzakegu eta zuzenean lotu zure webgunera.

    Bezeroak erakartzea une egokian

    Googlen produktu edo zerbitzu bati buruzko informazioa bilatuz gero, zure enpresa aurki dezaketen egin dezakegu.

    Osagarri ezin hobea Telebistako kanpaina baterako

    Marka komertzial askok YouTube publizitatearen zabalkundea aprobetxatu dute BTL hedabideetan kanpaina osatzeko, telebista adibidez.

    Youtubeko iragarkiak telebista gutxi ikusten duen publikoarentzat dira

    Espainian, marka txikiek nahiz handiek aprobetxatu dute kate honek dituen abantailak, telebista gutxiago ikusten eta bideoak sarean ikusten dituenarentzako.

    Zure Markaren Sentsibilizazioa handituko du = Erosketa asmoa

    Bideo bat erakusteak bere marka kontzeptu edo zerbitzu jakin batekin lotzea erraztu dezake. Horrek, noski, erosteko asmoa piztuko du.

    Iragarkia modu eraginkorrean eta nahi duzun hirietan bakarrik

    Iragarkiak zeure interes geografikoaren arabera jar ditzazkezu.

  • Kostuak

    YouTubeko Publizitatea: Zer gastatuko duzun definitzen duzu

    YouTube iragarkien prezioak? Zuk definitzen duzu zure aurrekontua. Ez dago ez gehiago ez gutxiago. Edozein unetan eska dezakezu zure iragarkien argitaratzea gelditzeko edo bertan behera uztea.

    Bisitatzen ez baduzu, ez duzu zure aurrekontua gastatuko

    Norbaitek iragarkian webgunera joateko edo deitzeko klik egiten duenean soilik gastatuko duzu zure aurrekontua. Hau da, zure iragarkia arrakastatsua denean.

  • Arrakasta istorioak eta Google ziurtagiriak

    Google ziurtagiriak

    YouTubeko ziurtagiria Aktiboen Monetizazioa

    Publizitatea YouTuben: YouTube Creative Essentials ziurtagiria

    Ziurtagiria Youtuben Videos de Google Ads

    YouTube Bideoak Video de Google Adsen Ziurtagiria

    YouTube bideoetan Video de Google Adsen ziurtagiria

    Kasu arrakastatxuak

    YouTube Bideotan publizitatea: Kasu arrakastaxua Universidad de Chile

  • YouTube Beste Google tresnekin

    YouTube eta beste Google tresnak Emaitza Onenak lortzeko

    Google tresna honen publizitatea ezin hobea da beren produktua edo zerbitzua masifikatu nahi duten enpresentzat. Baina dena are komertzialagoa da Google Ads kanpainarekin bat egiten baduzu.

    Beste alternatiba Google Shopping da, handizkako fabrikatzailea edo txikizkako enpresa den ala ez kontuan izanik. Lehenengo kasuan, hobe da Google Manufacturer Center-en erregistratzea. Google Merchant Center-en aurkako kasuan.
    Jar zaitez gurekin harremanetan!

  • Beste herrialde batzuetan egindako kanpainak

    Beste herrialde batzuetako YouTube bideoetan publizitatea

    Beste herrialde batzuetako YouTube kanpainetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, idatzi hau:

    • Txilen jarri gurekin harremanetan esteka honen bidez.
    • Kolonbian idatzi iezaguzu esteka honen bidez.
    • Perun kokapen honetan gaude.