Ventajas
Que produtos ou servizos son realmente atractivos da túa empresa?
Como cliente, pode solicitar a marca de marketing para un estudo estatístico de Google do seu sitio web, identificando así cales son os seus produtos ou servizos máis demandados.
Que conceptos da túa empresa son o gancho para atraer clientes?
Frases ou palabras introducidas nos motores de busca que provocaron unha visita ao sitio. Todo isto pode enviarse mediante Marketing Branding para coñecer que conceptos están marcando “unha necesidade” no seu mercado.
Como interactúan os teus visitantes?
Os nosos informes de análise de Google poden enviar informes para entender como os usuarios interactúan co seu sitio. Con esta información podes saber en que zonas da túa páxina hai máis clics ou visitas e onde a taxa de rebotes é moi alta.
De que país e cidade proceden os meus contactos?
Podemos facer un estudo estatístico diario, mensual e anual se lle gusta a orixe das súas visitas, para que poida tomar a mellor decisión comercial.
Que empresas a visitan? Google Analytics 4 é o que precisa
Marketing Branding tamén pode darche unha conta das empresas que están a visitar o seu sitio web. Na maioría dos casos, as visitas están ocultas, pero temos ferramentas innovadoras que nos permiten detectar a gran maioría.
Que repercusión ou importancia teñen as tabletas e teléfonos móbiles no meu negocio?
En Marketing Branding podemos segmentar as visitas de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e tabletas. Esta información de Google Analytics 4 indicaralle cal é o dispositivo máis empregado coa túa empresa e cara a onde orientar o seu investimento.
Como saber se é hora de investir nunha aplicación móbil para a túa marca?
Cos nosos informes podes ver segmentariamente o número de visitantes para o teu sitio web, os dispositivos que usan e o sistema operativo móbil que teñen para que tome unha decisión.
Que tipo de campaña publicitaria tivo máis impacto?
Co desenvolvemento en Google Analytics podemos cuantificar o número de visitas e oportunidades que chegaron ao teu sitio web grazas a unha campaña específica.
Custos
Diferentes plans
Os servizos de Google Analytics 4, Marketing Branding Informes están segmentados en plans básicos, avanzados e Premium, segundo os intereses e obxectivos que a empresa necesita.
Máis análise con Google Tag Manager
Google Analytics 4 e Google Tag Manager United
Engadindo o poder de Google Tag Manager, ambas as ferramentas de análise de Google permiten revisar os datos empresariais dun xeito moito máis eficiente, facilitando o traballo da investigación de mercado dunha empresa para a toma de decisións.
Casos de éxito e Certificacións
Caso da empresa de telecomunicacións
Caso da empresa TELCOM
Centro de estudo de casos
Caso universitario
Caso da empresa polo miúdo
Certificacións
Certificación de Google Analytics 2019
Certificación de Google Analytics 2017
Estudos de Google noutros países
Contacto noutros países
Se desexa un estudo ou informe Google Analytics noutro país, póñase en contacto connosco do seguinte xeito:
- Chile: En Chile escriba a seguinte ligazón.
- Perú: En Perú déixanos unha mensaxe a través desta ligazón.
- Colombia: En Colombia, escríbenos aquí.
- Ecuador: En Ecuador, podes contactar connosco nesta ligazón.
- México: En México, estamos aquí.