Growth Hacking Espainia

Growth Hacker Enpresak enpresa baten hazkundea lehenesteko zerbitzua da, beste metrika guztien gainetik.

Gure Growth Hacking estrategiak taktikak, metrikak eta KPIak dira, hazkunde azeleratuan argi eta garbi arreta jartzeko.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Growth Hacking hazteko

Zer da Growth Hacking?

Lehenik eta behin, argitu behar da Growth Hacking eta marketin digitala eskutik doazela eta negozio bat azkar hazten lagun dezakeen taktika bat dela.

Gure Growth Hacker Enpresak zerbitzuak marketin digitaleko estrategiatzat hartzen ditu, bezeroen oinarria eraikitzeko edo hedatzeko berariaz diseinatutakoak.

Herrialde bakoitzeko txostenen bidez, bezeroari adieraziko diogu zer produktu eraiki eta hobetu behar dituen. Informazio horretatik abiatuta, lan-plan bat eta merkataritza-plan zehatz bat sortuko dira.

KPIs y Metrika Definituak

Plan de Trabajo Definido para Crecimiento Acelerado

Gure lana egiturari dagokionez % 80an definituta dago. % 20 gehigarria xehetasunez berrikusiko dugu enpresarekin eta haren errealitatearekin. Horren barruan sartzen da:

Lan metodologia

  • Marketin-plana eta KPIen berrikuspena eta segmentu edo helburu publikoaren balorazioa
  • Helburu publikoak benetan behar dituen produktuak edo zerbitzuak sortzen ari dela ziurtatzeko egitura
  • Hazkunde-ereduaren hautaketa
  • Aktibazio Biraletarako eta Gizarte Erantzukizunetarako Proposamena eta Betearazpena
  • Epe luzerako erabiltzaileak jasotzeko proposamena eta exekuzioa
  • Proposamena eta exekuzioa, Oinarrizko Segmentuak produktu edo zerbitzurako irispide zuzena izan dezan
  • Arazorik gabeko bezeroak sartzeko produktuen edo zerbitzuen tutoretzak sortzeko proposamena eta exekuzioa
  • Remarketineko edo errentako kanal eta zelai guztietan mezuak konbinatuz erabiltzaileak hartzeko proposamena eta exekuzioa.
  • Ustiapen bidezko Cash Flow hoberenaren proposamena eta exekuzioa
  • Produktu edo Zerbitzuaren Erreferentzia Potentziala Aurreikusteko Metrikak aplikatzea
  • Produktu edo zerbitzuen hobekuntzak aplikatzea

Helburuak

  • Zure enpresako marketina eta produktua ikuskatuko ditugu, goitik behera hitzez hitz.
  • Hornitzaileekin merkataritza-konpromiso luzeari ekin aurretik egin ditzakeen aukerak eta konponbideak aurkituko ditugu.
  • Haien gaitasuna ikertuko dugu, eta haien indarguneak eta ahuleziak edo ahuleziak zein diren jakingo dugu.
  • Marketin-nahasketa bat egingo dugu, eta zure enpresarentzat eta merkataritza-ingurunearentzat zentzua duten kanalak baino ez ditugu erabiliko. Anbiguotasunik ez.
  • Atzeraelikatze-ziklo orokorrak sortzeko prozesuak ezarriko ditugu, guztiei laguntzeko “pilotu automtikoan” egindako ahaleginak optimizatzen.
  • Eraginkortasuna 5x-z biderkatzen lagunduko duten prozesuak eta tresnak aurkeztuko ditugu.

Baldintzak

  • Marketineko aurrekontu bat esleitzea publizitate- eta marketin-aktibazioetako gastuetarako. Bata RRSSrentzat (sare sozialak) eta bestea Googlerentzat (Google Ads, Google Shopping, Publizitatea Youtuben edo beste batzuk).
  • Marketin eta Publizitateko lanaren lidergoa esleitutako Growth Hackerri esleitzea, edozein agentziaren arabera.

Hazkunde bizkorrerako definitutako lan plana

Gure lana egituraz% 80 definitzen da. % 20 osagarria konpainiarekin eta bere errealitatearekin zehatz-mehatz aztertzen dugu. Honen barruan kontuan hartzen dira:

Lan metodologia

  • Marketin-plana eta KPIen berrikuspena eta segmentuaren edo xede-audientziaren baliozkotzea
  • Xede-audientziak benetan behar dituen produktuak edo zerbitzuak sortzen direla bermatzeko egitura
  • Hazkunde eredu egokiena hautatzea
  • Aktibazio birikoen eta RRSSren proposamena eta exekuzioa
  • Erabiltzailea epe luzera atxikitzeko proposamena eta exekuzioa
  • Produktu edo zerbitzura azkar sartzeko oinarrizko segmentuaren proposamena eta exekuzioa
  • Bezeroak arazorik gabe sartzeko produktu edo zerbitzuen tutorialak sortzeko proposamena eta gauzatzea
  • Erabiltzaileen atxikipena proposatzea eta gauzatzea, kanal guztietan eta birsalmentako edo birsalmentako kanpainetako mezuen konbinazioaren bidez.
  • Ustiapenaren bidez kutxako fluxu hobea proposatzea eta gauzatzea
  • Produktuaren edo zerbitzuaren erreferentzia-potentziala aurreikusteko metrikak aplikatzea
  • Aplikatu produktuaren edo zerbitzuaren hobekuntzak

Helburuak

  • Zure enpresaren produktua eta marketina ikuskatuko ditugu, literalki goitik behera.
  • Hornitzaileekin epe luzeko negozio konpromisoa hartu aurretik egin ditzakezun aukerak eta konponbide azkarrak aurkituko ditugu.
  • Zure lehiaketa ikertuko dugu eta zure indarguneak eta ahulguneak zein diren jakingo dugu.
  • Marketinaren eta ITren nahasketa diseinatuko dugu zure negoziorako eta zure negozio ingurunerako zentzua duten kanalak soilik erabiliz. Anbiguotasunik ez.
  • Denok “pilotu automatikoa” ahaleginak optimizatzen lagunduko duten iritzi azkarreko begiztak sortzeko prozesuak ezarriko ditugu.
  • Zure eraginkortasuna 5ez biderkatzen lagunduko duten prozesuak eta tresnak aurkeztuko ditugu.

Baldintzak

  • Iragarkien gastuak eta marketin aktibazioak merkaturatzeko aurrekontua bideratu. Bata RRSSrako (sare sozialak) eta beste bat Googlerentzat (esaterako, Google Ads, Google Shopping, YouTubeko Publizitatea edo beste batzuk).
  • Esleitu marketineko eta publizitatearen laneko lidergoa esleitutako Growth Hacker-i, edozein agentziaren gainetik.

Growth Hacking Beste Herrialde batzuetan

Hazkuntza Hacker Zerbitzua Beste Merkatuetako Enpresekin harremanetan jarri

Beste herrialde edo merkatu batzuetan zerbitzua lortzeko gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

  • Txile: Txilen gurekin harremanetan jar zaitezke esteka honen bidez.
  • Kolonbia: Kolonbiarentzat esteka honetan idatz diezagukezu.
  • Peru: Perun gurekin harremanetan jarri behar baduzu, hau da esteka.

.

  • Growth Hacking hazteko

    Zer da Growth Hacking?

    Lehenik eta behin, argitu behar da Growth Hacking eta marketin digitala eskutik doazela eta negozio bat azkar hazten lagun dezakeen taktika bat dela.

    Gure Growth Hacker Enpresak zerbitzuak marketin digitaleko estrategiatzat hartzen ditu, bezeroen oinarria eraikitzeko edo hedatzeko berariaz diseinatutakoak.

    Herrialde bakoitzeko txostenen bidez, bezeroari adieraziko diogu zer produktu eraiki eta hobetu behar dituen. Informazio horretatik abiatuta, lan-plan bat eta merkataritza-plan zehatz bat sortuko dira.

  • KPIs y Metrika Definituak

    Plan de Trabajo Definido para Crecimiento Acelerado

    Gure lana egiturari dagokionez % 80an definituta dago. % 20 gehigarria xehetasunez berrikusiko dugu enpresarekin eta haren errealitatearekin. Horren barruan sartzen da:

    Lan metodologia

    • Marketin-plana eta KPIen berrikuspena eta segmentu edo helburu publikoaren balorazioa
    • Helburu publikoak benetan behar dituen produktuak edo zerbitzuak sortzen ari dela ziurtatzeko egitura
    • Hazkunde-ereduaren hautaketa
    • Aktibazio Biraletarako eta Gizarte Erantzukizunetarako Proposamena eta Betearazpena
    • Epe luzerako erabiltzaileak jasotzeko proposamena eta exekuzioa
    • Proposamena eta exekuzioa, Oinarrizko Segmentuak produktu edo zerbitzurako irispide zuzena izan dezan
    • Arazorik gabeko bezeroak sartzeko produktuen edo zerbitzuen tutoretzak sortzeko proposamena eta exekuzioa
    • Remarketineko edo errentako kanal eta zelai guztietan mezuak konbinatuz erabiltzaileak hartzeko proposamena eta exekuzioa.
    • Ustiapen bidezko Cash Flow hoberenaren proposamena eta exekuzioa
    • Produktu edo Zerbitzuaren Erreferentzia Potentziala Aurreikusteko Metrikak aplikatzea
    • Produktu edo zerbitzuen hobekuntzak aplikatzea

    Helburuak

    • Zure enpresako marketina eta produktua ikuskatuko ditugu, goitik behera hitzez hitz.
    • Hornitzaileekin merkataritza-konpromiso luzeari ekin aurretik egin ditzakeen aukerak eta konponbideak aurkituko ditugu.
    • Haien gaitasuna ikertuko dugu, eta haien indarguneak eta ahuleziak edo ahuleziak zein diren jakingo dugu.
    • Marketin-nahasketa bat egingo dugu, eta zure enpresarentzat eta merkataritza-ingurunearentzat zentzua duten kanalak baino ez ditugu erabiliko. Anbiguotasunik ez.
    • Atzeraelikatze-ziklo orokorrak sortzeko prozesuak ezarriko ditugu, guztiei laguntzeko “pilotu automtikoan” egindako ahaleginak optimizatzen.
    • Eraginkortasuna 5x-z biderkatzen lagunduko duten prozesuak eta tresnak aurkeztuko ditugu.

    Baldintzak

    • Marketineko aurrekontu bat esleitzea publizitate- eta marketin-aktibazioetako gastuetarako. Bata RRSSrentzat (sare sozialak) eta bestea Googlerentzat (Google Ads, Google Shopping, Publizitatea Youtuben edo beste batzuk).
    • Marketin eta Publizitateko lanaren lidergoa esleitutako Growth Hackerri esleitzea, edozein agentziaren arabera.

    Hazkunde bizkorrerako definitutako lan plana

    Gure lana egituraz% 80 definitzen da. % 20 osagarria konpainiarekin eta bere errealitatearekin zehatz-mehatz aztertzen dugu. Honen barruan kontuan hartzen dira:

    Lan metodologia

    • Marketin-plana eta KPIen berrikuspena eta segmentuaren edo xede-audientziaren baliozkotzea
    • Xede-audientziak benetan behar dituen produktuak edo zerbitzuak sortzen direla bermatzeko egitura
    • Hazkunde eredu egokiena hautatzea
    • Aktibazio birikoen eta RRSSren proposamena eta exekuzioa
    • Erabiltzailea epe luzera atxikitzeko proposamena eta exekuzioa
    • Produktu edo zerbitzura azkar sartzeko oinarrizko segmentuaren proposamena eta exekuzioa
    • Bezeroak arazorik gabe sartzeko produktu edo zerbitzuen tutorialak sortzeko proposamena eta gauzatzea
    • Erabiltzaileen atxikipena proposatzea eta gauzatzea, kanal guztietan eta birsalmentako edo birsalmentako kanpainetako mezuen konbinazioaren bidez.
    • Ustiapenaren bidez kutxako fluxu hobea proposatzea eta gauzatzea
    • Produktuaren edo zerbitzuaren erreferentzia-potentziala aurreikusteko metrikak aplikatzea
    • Aplikatu produktuaren edo zerbitzuaren hobekuntzak

    Helburuak

    • Zure enpresaren produktua eta marketina ikuskatuko ditugu, literalki goitik behera.
    • Hornitzaileekin epe luzeko negozio konpromisoa hartu aurretik egin ditzakezun aukerak eta konponbide azkarrak aurkituko ditugu.
    • Zure lehiaketa ikertuko dugu eta zure indarguneak eta ahulguneak zein diren jakingo dugu.
    • Marketinaren eta ITren nahasketa diseinatuko dugu zure negoziorako eta zure negozio ingurunerako zentzua duten kanalak soilik erabiliz. Anbiguotasunik ez.
    • Denok “pilotu automatikoa” ahaleginak optimizatzen lagunduko duten iritzi azkarreko begiztak sortzeko prozesuak ezarriko ditugu.
    • Zure eraginkortasuna 5ez biderkatzen lagunduko duten prozesuak eta tresnak aurkeztuko ditugu.

    Baldintzak

    • Iragarkien gastuak eta marketin aktibazioak merkaturatzeko aurrekontua bideratu. Bata RRSSrako (sare sozialak) eta beste bat Googlerentzat (esaterako, Google Ads, Google Shopping, YouTubeko Publizitatea edo beste batzuk).
    • Esleitu marketineko eta publizitatearen laneko lidergoa esleitutako Growth Hacker-i, edozein agentziaren gainetik.
  • Growth Hacking Beste Herrialde batzuetan

    Hazkuntza Hacker Zerbitzua Beste Merkatuetako Enpresekin harremanetan jarri

    Beste herrialde edo merkatu batzuetan zerbitzua lortzeko gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

    • Txile: Txilen gurekin harremanetan jar zaitezke esteka honen bidez.
    • Kolonbia: Kolonbiarentzat esteka honetan idatz diezagukezu.
    • Peru: Perun gurekin harremanetan jarri behar baduzu, hau da esteka.
  • .