Google AdMob Publizitatea Enpresak

Google teknologia aplikazioak errentagarri bihurtzeko.

Google AdMob Googleren plataforma bat da, bezeroen ezaugarriak sakon ezagutzeko eta aplikazio mugikor bat errentagarri bihurtzeko.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

AdMob Publizitatea Android iOSen

Google AdMob Publizitatea

Google AdMob Googlek publizitate mugikorreko soluzioetarako duen plataforma da, Android eta iOS barne.

Tresna horrek teknologiarik onenak plataforma bakar batean biltzen ditu, enpresak bere bezeroak eta erabiltzaileak hobeto ezagutzeko eta, aldi berean, aparteko publizitateko diru-sarrerak lortzeko. Dagoeneko ez da hainbat tresnaren mende egon beharko, eta ez da programazio-baliabide baliotsurik erabili beharko irtenbide propio eta bakar bat sortzeko.

Abantailak

Google AdMob: Google euskarri guztia

Googlek hamarkada bat baino gehiago darama milioika garatzaileri negozio digitalak hobetzen laguntzen eta AdMobek Googleren babes osoa du Android eta IOS publizitaterako.

Plataforma desberdinekin bateragarria

AdMob plataforma nagusiekin erabil daiteke: Android eta iOS eta, horrez gain, bateragarria da bideojokoen motor nagusiekin, hala nola Unity eta Cocos2d-x.

Eguneratze automatikoak Google Playrekin

Google AdMob Google Play zerbitzuekin eta Android Publizitatearekin bateratzeak Android aplikazioetarako errendimendu hobekuntza automatikoak sartzea ahalbidetzen du SDKn aldaketa gehigarririk egin gabe.

Beste aplikazio batzuk doan sustatzea

Google AdMobek konpainia bereko beste aplikazio batzuk saltzeko eta eskaintzeko aukera ematen du barne AdMob iragarkiei esker.

Eskaintza zuzenak

Google AdMobek iragarkiekin eskaintzak zuzenean negoziatzeko aukera ematen du iragarkiekin AdMob kanpainen bidez.

Ordainketa zuzenak

Google AdMob programak publizitate-eskaintzak iragarleekin zuzenean negoziatzeko aukera ematen du AdMob kanpainen bidez.

Google AdMob eta Firebase

Google AdMob-ek aukera ematen du AdMob aplikazioak Google Firebase aplikazioarekin lotzeko eta, horrela, enpresari buruzko erabaki adimentsuagoak hartzeko. Horrela, publizitaterako aplikazioei buruzko informazio baliotsua lor daiteke Androiden eta IOSen, Firebase Analytics erabilita. (Kasu horretan, audientziak sortu behar dira Google Firebasen, erabiltzaileengana jotzeko eta txostenak kontsultatzeko, diru-sarrera gehien zeinek ekartzen dizkizun jakiteko).

Iragarki motak

Bannerrak

Bannerrak aplikazioaren pantailaren goiko edo beheko aldean agertzen dira, eta aplikazioak instalatzeko, webguneak bisitatzeko, denda batera iristeko argibideak lortzeko, produktuak ikusteko edo telefono-zenbaki batera deitzeko eska diezaiekete erabiltzaileei.

Aplikazioko iragarki interaktiboak pantaila osora zabaltzen dira bannerra jotzen denean. Banner adimendunak automatikoki aldatzen dira tamainaz, erabiltzaileak gailua biratzen duenean pantaila-tamaina desberdinetara egokitzeko.

Iragarki interstizialak

Google AdMob-en iragarki interstizialek orrialde osoa hartzen dute eta app-ean agertzen dira etenaldi natural bat gertatzen denean edo trantsizio-puntuetan.

Adibidez, bideojoko baten maila bat osatzean erabiltzen dira. Iragarleek interstizialak erabiltzen dituzte marka-esperientzia interaktiboak sortzeko edo ekintzak sustatzeko, hala nola aplikazio bat deskargatzeko.

Bideo iragarkiak

Google AdMob-en bideo iragarkiek aplikazioan marka interaktiboen esperientziak eskaintzen dituzte, erabiltzaileek 5 segundoren ondoren bideoa saltatu ahal izateko malgutasunarekin.

Beste batzuk

Iragazi iragarki motak

Google AdMob erabiliz, zer iragarki mota erakusten diren kontrola daiteke, kategoria- eta iragarki-iragazki espezifikoak erabiliz, eta, horrela, iragarkiak app-ean noiz eta non erakutsiko diren erabaki.

Adibidez, iragarkiak blokeatu daitezke kategoria orokorretan: arropa, Internet, higiezinen merkatua eta ibilgailuak. Edo Iragarkiak Berrikusteko Zentroa erabil daiteke banakako iragarkiak berrikusteko aplikazioan erakutsi aurretik eta ondoren.

Sartu Google sare osora

Google AdMob bidez, Googleren eskari-iturri guztiak eskura izango dira berehala, hau da, Googleren milioi bat iragarle baino gehiago eta DoubleClick Ad Exchange eta Google Ads bidez denbora errealean eskaintzen duten erosleak.

AdMob beste merkatu batzuetan

Google Admob eta Android iragarkiak beste merkatu batzuetan

Beste herrialde batzuekin harremanetan jartzeko interesa baduzu, jarri gurekin harremanetan hemen:

  • Txile: bisita gaitzazu esteka honetan
  • Peru: Perun, hemen gaude
  • Kolonbia: Kolonbiako jendearentzat hau da lotura
  • AdMob Publizitatea Android iOSen

    Google AdMob Publizitatea

    Google AdMob Googlek publizitate mugikorreko soluzioetarako duen plataforma da, Android eta iOS barne.

    Tresna horrek teknologiarik onenak plataforma bakar batean biltzen ditu, enpresak bere bezeroak eta erabiltzaileak hobeto ezagutzeko eta, aldi berean, aparteko publizitateko diru-sarrerak lortzeko. Dagoeneko ez da hainbat tresnaren mende egon beharko, eta ez da programazio-baliabide baliotsurik erabili beharko irtenbide propio eta bakar bat sortzeko.

  • Abantailak

    Google AdMob: Google euskarri guztia

    Googlek hamarkada bat baino gehiago darama milioika garatzaileri negozio digitalak hobetzen laguntzen eta AdMobek Googleren babes osoa du Android eta IOS publizitaterako.

    Plataforma desberdinekin bateragarria

    AdMob plataforma nagusiekin erabil daiteke: Android eta iOS eta, horrez gain, bateragarria da bideojokoen motor nagusiekin, hala nola Unity eta Cocos2d-x.

    Eguneratze automatikoak Google Playrekin

    Google AdMob Google Play zerbitzuekin eta Android Publizitatearekin bateratzeak Android aplikazioetarako errendimendu hobekuntza automatikoak sartzea ahalbidetzen du SDKn aldaketa gehigarririk egin gabe.

    Beste aplikazio batzuk doan sustatzea

    Google AdMobek konpainia bereko beste aplikazio batzuk saltzeko eta eskaintzeko aukera ematen du barne AdMob iragarkiei esker.

    Eskaintza zuzenak

    Google AdMobek iragarkiekin eskaintzak zuzenean negoziatzeko aukera ematen du iragarkiekin AdMob kanpainen bidez.

    Ordainketa zuzenak

    Google AdMob programak publizitate-eskaintzak iragarleekin zuzenean negoziatzeko aukera ematen du AdMob kanpainen bidez.

    Google AdMob eta Firebase

    Google AdMob-ek aukera ematen du AdMob aplikazioak Google Firebase aplikazioarekin lotzeko eta, horrela, enpresari buruzko erabaki adimentsuagoak hartzeko. Horrela, publizitaterako aplikazioei buruzko informazio baliotsua lor daiteke Androiden eta IOSen, Firebase Analytics erabilita. (Kasu horretan, audientziak sortu behar dira Google Firebasen, erabiltzaileengana jotzeko eta txostenak kontsultatzeko, diru-sarrera gehien zeinek ekartzen dizkizun jakiteko).

  • Iragarki motak

    Bannerrak

    Bannerrak aplikazioaren pantailaren goiko edo beheko aldean agertzen dira, eta aplikazioak instalatzeko, webguneak bisitatzeko, denda batera iristeko argibideak lortzeko, produktuak ikusteko edo telefono-zenbaki batera deitzeko eska diezaiekete erabiltzaileei.

    Aplikazioko iragarki interaktiboak pantaila osora zabaltzen dira bannerra jotzen denean. Banner adimendunak automatikoki aldatzen dira tamainaz, erabiltzaileak gailua biratzen duenean pantaila-tamaina desberdinetara egokitzeko.

    Iragarki interstizialak

    Google AdMob-en iragarki interstizialek orrialde osoa hartzen dute eta app-ean agertzen dira etenaldi natural bat gertatzen denean edo trantsizio-puntuetan.

    Adibidez, bideojoko baten maila bat osatzean erabiltzen dira. Iragarleek interstizialak erabiltzen dituzte marka-esperientzia interaktiboak sortzeko edo ekintzak sustatzeko, hala nola aplikazio bat deskargatzeko.

    Bideo iragarkiak

    Google AdMob-en bideo iragarkiek aplikazioan marka interaktiboen esperientziak eskaintzen dituzte, erabiltzaileek 5 segundoren ondoren bideoa saltatu ahal izateko malgutasunarekin.

  • Beste batzuk

    Iragazi iragarki motak

    Google AdMob erabiliz, zer iragarki mota erakusten diren kontrola daiteke, kategoria- eta iragarki-iragazki espezifikoak erabiliz, eta, horrela, iragarkiak app-ean noiz eta non erakutsiko diren erabaki.

    Adibidez, iragarkiak blokeatu daitezke kategoria orokorretan: arropa, Internet, higiezinen merkatua eta ibilgailuak. Edo Iragarkiak Berrikusteko Zentroa erabil daiteke banakako iragarkiak berrikusteko aplikazioan erakutsi aurretik eta ondoren.

    Sartu Google sare osora

    Google AdMob bidez, Googleren eskari-iturri guztiak eskura izango dira berehala, hau da, Googleren milioi bat iragarle baino gehiago eta DoubleClick Ad Exchange eta Google Ads bidez denbora errealean eskaintzen duten erosleak.

  • AdMob beste merkatu batzuetan

    Google Admob eta Android iragarkiak beste merkatu batzuetan

    Beste herrialde batzuekin harremanetan jartzeko interesa baduzu, jarri gurekin harremanetan hemen:

    • Txile: bisita gaitzazu esteka honetan
    • Peru: Perun, hemen gaude
    • Kolonbia: Kolonbiako jendearentzat hau da lotura