Abantailak
Google AdMob: Google euskarri guztia
Googlek hamarkada bat baino gehiago darama milioika garatzaileri negozio digitalak hobetzen laguntzen eta AdMobek Googleren babes osoa du Android eta IOS publizitaterako.
Plataforma desberdinekin bateragarria
AdMob plataforma nagusiekin erabil daiteke: Android eta iOS eta, horrez gain, bateragarria da bideojokoen motor nagusiekin, hala nola Unity eta Cocos2d-x.
Eguneratze automatikoak Google Playrekin
Google AdMob Google Play zerbitzuekin eta Android Publizitatearekin bateratzeak Android aplikazioetarako errendimendu hobekuntza automatikoak sartzea ahalbidetzen du SDKn aldaketa gehigarririk egin gabe.
Beste aplikazio batzuk doan sustatzea
Google AdMobek konpainia bereko beste aplikazio batzuk saltzeko eta eskaintzeko aukera ematen du barne AdMob iragarkiei esker.
Eskaintza zuzenak
Google AdMobek iragarkiekin eskaintzak zuzenean negoziatzeko aukera ematen du iragarkiekin AdMob kanpainen bidez.
Ordainketa zuzenak
Google AdMob programak publizitate-eskaintzak iragarleekin zuzenean negoziatzeko aukera ematen du AdMob kanpainen bidez.
Google AdMob eta Firebase
Google AdMob-ek aukera ematen du AdMob aplikazioak Google Firebase aplikazioarekin lotzeko eta, horrela, enpresari buruzko erabaki adimentsuagoak hartzeko. Horrela, publizitaterako aplikazioei buruzko informazio baliotsua lor daiteke Androiden eta IOSen, Firebase Analytics erabilita. (Kasu horretan, audientziak sortu behar dira Google Firebasen, erabiltzaileengana jotzeko eta txostenak kontsultatzeko, diru-sarrera gehien zeinek ekartzen dizkizun jakiteko).
Iragarki motak
Bannerrak
Bannerrak aplikazioaren pantailaren goiko edo beheko aldean agertzen dira, eta aplikazioak instalatzeko, webguneak bisitatzeko, denda batera iristeko argibideak lortzeko, produktuak ikusteko edo telefono-zenbaki batera deitzeko eska diezaiekete erabiltzaileei.
Aplikazioko iragarki interaktiboak pantaila osora zabaltzen dira bannerra jotzen denean. Banner adimendunak automatikoki aldatzen dira tamainaz, erabiltzaileak gailua biratzen duenean pantaila-tamaina desberdinetara egokitzeko.
Iragarki interstizialak
Google AdMob-en iragarki interstizialek orrialde osoa hartzen dute eta app-ean agertzen dira etenaldi natural bat gertatzen denean edo trantsizio-puntuetan.
Adibidez, bideojoko baten maila bat osatzean erabiltzen dira. Iragarleek interstizialak erabiltzen dituzte marka-esperientzia interaktiboak sortzeko edo ekintzak sustatzeko, hala nola aplikazio bat deskargatzeko.
Bideo iragarkiak
Google AdMob-en bideo iragarkiek aplikazioan marka interaktiboen esperientziak eskaintzen dituzte, erabiltzaileek 5 segundoren ondoren bideoa saltatu ahal izateko malgutasunarekin.
Beste batzuk
Iragazi iragarki motak
Google AdMob erabiliz, zer iragarki mota erakusten diren kontrola daiteke, kategoria- eta iragarki-iragazki espezifikoak erabiliz, eta, horrela, iragarkiak app-ean noiz eta non erakutsiko diren erabaki.
Adibidez, iragarkiak blokeatu daitezke kategoria orokorretan: arropa, Internet, higiezinen merkatua eta ibilgailuak. Edo Iragarkiak Berrikusteko Zentroa erabil daiteke banakako iragarkiak berrikusteko aplikazioan erakutsi aurretik eta ondoren.
Sartu Google sare osora
Google AdMob bidez, Googleren eskari-iturri guztiak eskura izango dira berehala, hau da, Googleren milioi bat iragarle baino gehiago eta DoubleClick Ad Exchange eta Google Ads bidez denbora errealean eskaintzen duten erosleak.
AdMob beste merkatu batzuetan
Google Admob eta Android iragarkiak beste merkatu batzuetan
Beste herrialde batzuekin harremanetan jartzeko interesa baduzu, jarri gurekin harremanetan hemen:
- Txile: bisita gaitzazu esteka honetan
- Peru: Perun, hemen gaude
- Kolonbia: Kolonbiako jendearentzat hau da lotura