Publicitat en Android IOS Google AdMob

La tecnologia de Google per rentabilitzar les apps.

Google AdMob és la plataforma de Google per conèixer en profunditat les caracteristiques dels clients i paral.lelamente rentabilitzar una aplicació móbil.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Publicitat en Android iOS

Google AdMob és la plataforma de Google per solucions de publicitat mòbil, incloent Android i iOS.

Aquesta eina reuneix les millors tecnologies en una sola plataforma perquè l’empresa pugui conèixer millor als seus clients i usuaris i paral·lelament obtenir ingressos publicitaris extres. Ja no s’haurà de dependre de diverses eines ni utilitzar valuosos recursos de programació per a crear una pròpia i única solució.

Avantatges

Google AdMob: Tot el Suport de Google

Google porta més d’una dècada ajudant a milions de desenvolupadors a millorar els seus negocis digitals i AdMob té tot el suport de Google per a la Publicitat a Android i IOS.

Compatible amb Diferents Plataformes

AdMob pot usar-se amb les principals plataformes: Android i iOS i, a més, és compatible amb els principals motors de videojocs, com Unity i Cocos2D-x.

Actualització Automàtiques amb Google Play

La integració de Google AdMob amb els serveis de Google Play i la Publicitat en Android li permet incorporar millores automàtiques de rendiment per a les aplicacions d’Android sense canvis addicionals en el SDK.

Promoció d’Altres Apps de Formació Gratuïta

Google AdMob permet vendre i oferir altres aplicacions de la mateixa companyia gràcies als anuncis interns d’AdMob.

Ofertes Directes

Google AdMob permet negociar directament les ofertes publicitàries amb anunciants mitjançant les campanyes d’AdMob.

Pagaments Directes

Google AdMob opera amb pagaments en pesos o una altra moneda de forma ràpida i de manera fiable; en AdMob no s’apliquen tarifes per transferència

Google AdMob i Firebase

Google AdMob permet enllaçar les aplicacions d’AdMob amb Google Firebase i així poder prendre decisions més intel·ligents sobre l’empresa. D’aquesta manera es pot obtenir informació valuosa sobre les aplicacions per a la Publicitat en Android i IOS amb Firebase Analytics. (En aquest cas cal crear audiències a Google Firebase per dirigir-se als usuaris i consultar els informes per saber quins us aporten més ingressos).

Tipus d'Anuncis

Banners

Els banners apareixen a la part superior o inferior de la pantalla de l’aplicació i poden sol·licitar als usuaris que instal·lin aplicacions, visitar llocs web, obtinguin indicacions per arribar a una botiga, vegin productes o truquin a un número de telèfon.

Els anuncis interactius en l’aplicació s’amplien a pantalla completa quan es toca la pancarta. Els banners intel·ligents canvien de mida de forma automàtica per adaptar-se a diferents mides de pantalla quan l’usuari gira el dispositiu.

Anuncis Intersticials

Els anuncis intersticials de Google AdMob ocupen tota la pàgina i apareixen en l’app quan es produeix una pausa natural o en punts de transició.

Per exemple, solen usar-se en completar un nivell d’un videojoc. Els anunciants fan servir els intersticials per crear experiències de marca interactives o fomentar accions, com la descàrrega d’una aplicació.

Anuncis de Vídeo

Els anuncis de vídeo de Google AdMob ofereixen experiències de marca interactives en l’aplicació, amb la flexibilitat de permetre als usuaris saltar el vídeo després de 5 segons.

Altres Beneficis

Filtrar Tipus de Publicitat

Amb Google AdMob es pot controlar quins tipus d’anuncis es mostren usant filtres de categoria i d’anunci específics i així decidir quan i on es mostraran els anuncis a la app.

Per exemple, es poden bloquejar anuncis en categories generals com Roba, Internet, Mercat immobiliari i Vehicles. O bé es pot usar el Centre de Revisió d’Anuncis per revisar anuncis individuals abans i després que es mostrin a l’aplicació.

Accedir a Tota la Xarxa de Google

Amb Google AdMob es tindrà accés instantani a totes les fonts de demanda de Google, el que inclou més d’1 milió d’anunciants de Google i compradors que liciten en temps real a través de DoubleClick Ad Exchange i Google Ads.

Google AdMob en altres Mercats

Google AdMob i la Publicitat en Android a Altres Mercats

Si t’interessa contactar amb nosaltres des d’altres països, comunica’t amb nosaltres per aquí:

  • Publicitat en Android iOS

    Google AdMob és la plataforma de Google per solucions de publicitat mòbil, incloent Android i iOS.

    Aquesta eina reuneix les millors tecnologies en una sola plataforma perquè l’empresa pugui conèixer millor als seus clients i usuaris i paral·lelament obtenir ingressos publicitaris extres. Ja no s’haurà de dependre de diverses eines ni utilitzar valuosos recursos de programació per a crear una pròpia i única solució.

  • Avantatges

    Google AdMob: Tot el Suport de Google

    Google porta més d’una dècada ajudant a milions de desenvolupadors a millorar els seus negocis digitals i AdMob té tot el suport de Google per a la Publicitat a Android i IOS.

    Compatible amb Diferents Plataformes

    AdMob pot usar-se amb les principals plataformes: Android i iOS i, a més, és compatible amb els principals motors de videojocs, com Unity i Cocos2D-x.

    Actualització Automàtiques amb Google Play

    La integració de Google AdMob amb els serveis de Google Play i la Publicitat en Android li permet incorporar millores automàtiques de rendiment per a les aplicacions d’Android sense canvis addicionals en el SDK.

    Promoció d’Altres Apps de Formació Gratuïta

    Google AdMob permet vendre i oferir altres aplicacions de la mateixa companyia gràcies als anuncis interns d’AdMob.

    Ofertes Directes

    Google AdMob permet negociar directament les ofertes publicitàries amb anunciants mitjançant les campanyes d’AdMob.

    Pagaments Directes

    Google AdMob opera amb pagaments en pesos o una altra moneda de forma ràpida i de manera fiable; en AdMob no s’apliquen tarifes per transferència

    Google AdMob i Firebase

    Google AdMob permet enllaçar les aplicacions d’AdMob amb Google Firebase i així poder prendre decisions més intel·ligents sobre l’empresa. D’aquesta manera es pot obtenir informació valuosa sobre les aplicacions per a la Publicitat en Android i IOS amb Firebase Analytics. (En aquest cas cal crear audiències a Google Firebase per dirigir-se als usuaris i consultar els informes per saber quins us aporten més ingressos).

  • Tipus d'Anuncis

    Banners

    Els banners apareixen a la part superior o inferior de la pantalla de l’aplicació i poden sol·licitar als usuaris que instal·lin aplicacions, visitar llocs web, obtinguin indicacions per arribar a una botiga, vegin productes o truquin a un número de telèfon.

    Els anuncis interactius en l’aplicació s’amplien a pantalla completa quan es toca la pancarta. Els banners intel·ligents canvien de mida de forma automàtica per adaptar-se a diferents mides de pantalla quan l’usuari gira el dispositiu.

    Anuncis Intersticials

    Els anuncis intersticials de Google AdMob ocupen tota la pàgina i apareixen en l’app quan es produeix una pausa natural o en punts de transició.

    Per exemple, solen usar-se en completar un nivell d’un videojoc. Els anunciants fan servir els intersticials per crear experiències de marca interactives o fomentar accions, com la descàrrega d’una aplicació.

    Anuncis de Vídeo

    Els anuncis de vídeo de Google AdMob ofereixen experiències de marca interactives en l’aplicació, amb la flexibilitat de permetre als usuaris saltar el vídeo després de 5 segons.

  • Altres Beneficis

    Filtrar Tipus de Publicitat

    Amb Google AdMob es pot controlar quins tipus d’anuncis es mostren usant filtres de categoria i d’anunci específics i així decidir quan i on es mostraran els anuncis a la app.

    Per exemple, es poden bloquejar anuncis en categories generals com Roba, Internet, Mercat immobiliari i Vehicles. O bé es pot usar el Centre de Revisió d’Anuncis per revisar anuncis individuals abans i després que es mostrin a l’aplicació.

    Accedir a Tota la Xarxa de Google

    Amb Google AdMob es tindrà accés instantani a totes les fonts de demanda de Google, el que inclou més d’1 milió d’anunciants de Google i compradors que liciten en temps real a través de DoubleClick Ad Exchange i Google Ads.

  • Google AdMob en altres Mercats

    Google AdMob i la Publicitat en Android a Altres Mercats

    Si t’interessa contactar amb nosaltres des d’altres països, comunica’t amb nosaltres per aquí: