Publicitat Google Shopping Espanya

Google Shopping Espanya ofereix una vitrina virtual de tots els seus productes. Tot el seu catàleg de productes en els resultats de cerca de Google!

Publicitat Google Shopping Espanya. Si necessita un venedor 24 hores que mostri els seus productes, Google Shopping Espanya és l'eina indicada.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Què és Google Shopping?

Publicitat Google Shopping Espanya el Gran Mercat de l’Retail

Google Shopping Espanya és un producte de Google ideal per a empreses que necessiten vendre a através de la seva pàgina web.

L’operativa de Google Shopping Espanya és la següent: les empreses es donen d’alta a Google, pugen el seu catàleg de productes i després s’obriran els resultats de cerca cada vegada que algú busqui aquest article o un de similar.

Funciona molt semblant a Google Ads, però la diferència és que els anuncis a Google Shopping van sempre acompanyats d’una foto del producte dins el mateix resultat de recerques a Google, lliurant-los una gran visibilitat als productes i la possibilitat d’iniciar el procés de compra des del mateix resultat de cerca.

Avantatges

Augmenti les seves vendes

Google Shopping Espanya és la millor opció per als retail que vulguin atreure ràpidament nous visitants al seu lloc web, augmentar les seves vendes en línia i fer que li diguin.

Major Trànsit en la seva Botiga Virtual

Si busca generar més trucades, contactes o comandes, podem situar anuncis gràfics davant dels usuaris en el moment exacte en el qual estiguin buscant el producte i vincular-així directament amb la seva pàgina web; o fixar extensions d’anuncis que condueixin directament a comandes en el seu lloc web. Tot això li permetrà a més mesurar el ROI de la seva publicitat.

Publicitat Google Shopping: Capti Leads o Possibles Clients Millor Qualificats

Simplement buscant informació d’un producte o servei a Google podem fer que trobin el seu catàleg de productes.

Millori Els seus Conversions

Amb Google Shopping Espanya podem posar anuncis d’acord al seu propi interès geogràfic, ja sigui una regió, una determinada ciutat o el país complet.

Major Presència a les Recerques i Google

Podem igualment promocionar el seu negoci, producte o servei amb avisos de vídeo a Youtube, la major xarxa mundial de vídeos. Més informació aquí.

Costos

Publicitat Google Shopping: Vostè Defineix el que Gasta

A Google Shopping Espanya vostè defineix el seu pressupost. No hi ha més ni menys. Pot sol·licitar aturar o cancel·lar la publicació de l’anunci en qualsevol moment.

Si no el visiten, no gasta del seu Pressupost

Només gastarà del seu pressupost quan algú faci clic al vostre anunci per visitar el seu lloc web o cridar-ho. És a dir, quan el seu avís sigui reeixit.

Polítiques de Google

Només Retailers

Els clients han de ser retailers per poder aplicar a Google Shopping. Poden revisar aquí el contingut no admès. Exemple: serveis, productes financers, etc.

Contingut Original i Exacte

El contingut del lloc web per estar d’alta a Google Shopping ha de ser original (no còpia) i l’usuari ha de poder completar el procediment de compra. A més, ha de mostrar informació de contacte suficient i exacte, inclòs un número de telèfon o un correu electrònic.

Comercialització en Tot al País

El producte a Shopping ha de poder comercialitzar-se a tot el país (per més que la campanya es promocioni només en una ciutat).

Procés de Pagament Clar i complet

Per estar d’alta en el programa de Shopping, l’òptim és que el visitant pugui afegir correctament productes a la cistella de compres i puguin completar el procés de pagament.

Mitjans de Pagament

Per activar Shopping Espanya els mitjans de pagament han d’aclarir-se abans de començar amb el procés de compra: targeta (quins), transferència, efectiu, etc.

Procediment

S’ha de poder comprar el producte al lloc web o ser derivat a un tercer (Ex. Mercat Pagament). Si l’usuari no pot comprar el producte en línia no pot anunciar a Google Shopping Espanya.

Facturació

El lloc web que treballi Shopping ha de proporcionar termes i condicions de facturació clars i evidents.

Termes i Condicions

Aquest programa exigeix ​​que els termes i condicions han d’estar a la vista de tots.

Check Out Segur

Tant el pagament com la transacció, així com la recopilació de qualsevol dada personal confidencial o financera de l’usuari, s’han de dur a terme a través d’un servidor de processament segur (protegit per SSL, amb un certificat SSL vàlid, és a dir, https: / /).

Política de reemborsament

Què devolucions es permeten i en quines situacions són possibles (Si només és possible amb els productes defectuosos, aclarir-ho).
Quina política té per als productes defectuosos.
Quina política existeix per als productes que no estan defectuosos però el client els vol tornar.
Com és el procediment per sol·licitar un reemborsament i els temps límits per sol·licitar-los.
A qui contactar per iniciar un reemborsament i com fer-ho.
Quins són els temps de demora en acabar de efectuar-se.
Costos addicionals que aquest procés de reemborsament pot arribar a tenir (si no el té, aclarir).

Malware

Els termes i condicions han d’estar a la vista de tots. (en castellà)

Certificacions i Casos d'Èxit

Certificació Google Shopping 2020

Certificació Google Shopping de Google Ads

Certificació Google Shopping de Google Ads 2017

Cas d’Èxit Empresa Bata

Cas d’Èxit Empresa BabyPoint

Google Shopping a Altres Països

Google Shopping a altres Mercats

Si t’interessa contactar amb nosaltres, des d’altres països, comunica’t amb nosaltres per aquí:

  • Xile: Visita’ns a aquest enllaçc.
  • Perú: A Perú, som aquí.
  • Colòmbia: Per a la gent de Colòmbia, aquest és l’enllaç.
  • Mèxic: A Mèxic ens pot contactar fent clic en aquest link.

Google Merchant i Manufacturer Center

Google shopping i Google Merchant i Google Manufacturer Center

Depenent de si és un fabricant o un minorista, les empreses a Espanya han de donar-se d’alta en algun d’aquests programes.

Per a més informació Google Manufacturer Center i Google Merchant Center.

  • Què és Google Shopping?

    Publicitat Google Shopping Espanya el Gran Mercat de l’Retail

    Google Shopping Espanya és un producte de Google ideal per a empreses que necessiten vendre a através de la seva pàgina web.

    L’operativa de Google Shopping Espanya és la següent: les empreses es donen d’alta a Google, pugen el seu catàleg de productes i després s’obriran els resultats de cerca cada vegada que algú busqui aquest article o un de similar.

    Funciona molt semblant a Google Ads, però la diferència és que els anuncis a Google Shopping van sempre acompanyats d’una foto del producte dins el mateix resultat de recerques a Google, lliurant-los una gran visibilitat als productes i la possibilitat d’iniciar el procés de compra des del mateix resultat de cerca.

  • Avantatges

    Augmenti les seves vendes

    Google Shopping Espanya és la millor opció per als retail que vulguin atreure ràpidament nous visitants al seu lloc web, augmentar les seves vendes en línia i fer que li diguin.

    Major Trànsit en la seva Botiga Virtual

    Si busca generar més trucades, contactes o comandes, podem situar anuncis gràfics davant dels usuaris en el moment exacte en el qual estiguin buscant el producte i vincular-així directament amb la seva pàgina web; o fixar extensions d’anuncis que condueixin directament a comandes en el seu lloc web. Tot això li permetrà a més mesurar el ROI de la seva publicitat.

    Publicitat Google Shopping: Capti Leads o Possibles Clients Millor Qualificats

    Simplement buscant informació d’un producte o servei a Google podem fer que trobin el seu catàleg de productes.

    Millori Els seus Conversions

    Amb Google Shopping Espanya podem posar anuncis d’acord al seu propi interès geogràfic, ja sigui una regió, una determinada ciutat o el país complet.

    Major Presència a les Recerques i Google

    Podem igualment promocionar el seu negoci, producte o servei amb avisos de vídeo a Youtube, la major xarxa mundial de vídeos. Més informació aquí.

  • Costos

    Publicitat Google Shopping: Vostè Defineix el que Gasta

    A Google Shopping Espanya vostè defineix el seu pressupost. No hi ha més ni menys. Pot sol·licitar aturar o cancel·lar la publicació de l’anunci en qualsevol moment.

    Si no el visiten, no gasta del seu Pressupost

    Només gastarà del seu pressupost quan algú faci clic al vostre anunci per visitar el seu lloc web o cridar-ho. És a dir, quan el seu avís sigui reeixit.

  • Polítiques de Google

    Només Retailers

    Els clients han de ser retailers per poder aplicar a Google Shopping. Poden revisar aquí el contingut no admès. Exemple: serveis, productes financers, etc.

    Contingut Original i Exacte

    El contingut del lloc web per estar d’alta a Google Shopping ha de ser original (no còpia) i l’usuari ha de poder completar el procediment de compra. A més, ha de mostrar informació de contacte suficient i exacte, inclòs un número de telèfon o un correu electrònic.

    Comercialització en Tot al País

    El producte a Shopping ha de poder comercialitzar-se a tot el país (per més que la campanya es promocioni només en una ciutat).

    Procés de Pagament Clar i complet

    Per estar d’alta en el programa de Shopping, l’òptim és que el visitant pugui afegir correctament productes a la cistella de compres i puguin completar el procés de pagament.

    Mitjans de Pagament

    Per activar Shopping Espanya els mitjans de pagament han d’aclarir-se abans de començar amb el procés de compra: targeta (quins), transferència, efectiu, etc.

    Procediment

    S’ha de poder comprar el producte al lloc web o ser derivat a un tercer (Ex. Mercat Pagament). Si l’usuari no pot comprar el producte en línia no pot anunciar a Google Shopping Espanya.

    Facturació

    El lloc web que treballi Shopping ha de proporcionar termes i condicions de facturació clars i evidents.

    Termes i Condicions

    Aquest programa exigeix ​​que els termes i condicions han d’estar a la vista de tots.

    Check Out Segur

    Tant el pagament com la transacció, així com la recopilació de qualsevol dada personal confidencial o financera de l’usuari, s’han de dur a terme a través d’un servidor de processament segur (protegit per SSL, amb un certificat SSL vàlid, és a dir, https: / /).

    Política de reemborsament

    Què devolucions es permeten i en quines situacions són possibles (Si només és possible amb els productes defectuosos, aclarir-ho).
    Quina política té per als productes defectuosos.
    Quina política existeix per als productes que no estan defectuosos però el client els vol tornar.
    Com és el procediment per sol·licitar un reemborsament i els temps límits per sol·licitar-los.
    A qui contactar per iniciar un reemborsament i com fer-ho.
    Quins són els temps de demora en acabar de efectuar-se.
    Costos addicionals que aquest procés de reemborsament pot arribar a tenir (si no el té, aclarir).

    Malware

    Els termes i condicions han d’estar a la vista de tots. (en castellà)

  • Certificacions i Casos d'Èxit

    Certificació Google Shopping 2020

    Certificació Google Shopping de Google Ads

    Certificació Google Shopping de Google Ads 2017

    Cas d’Èxit Empresa Bata

    Cas d’Èxit Empresa BabyPoint

  • Google Shopping a Altres Països

    Google Shopping a altres Mercats

    Si t’interessa contactar amb nosaltres, des d’altres països, comunica’t amb nosaltres per aquí:

    • Xile: Visita’ns a aquest enllaçc.
    • Perú: A Perú, som aquí.
    • Colòmbia: Per a la gent de Colòmbia, aquest és l’enllaç.
    • Mèxic: A Mèxic ens pot contactar fent clic en aquest link.
  • Google Merchant i Manufacturer Center

    Google shopping i Google Merchant i Google Manufacturer Center

    Depenent de si és un fabricant o un minorista, les empreses a Espanya han de donar-se d’alta en algun d’aquests programes.

    Per a més informació Google Manufacturer Center i Google Merchant Center.