Polítiques de Google
Només Retailers
Els clients han de ser retailers per poder aplicar a Google Shopping. Poden revisar aquí el contingut no admès. Exemple: serveis, productes financers, etc.
Contingut Original i Exacte
El contingut del lloc web per estar d’alta a Google Shopping ha de ser original (no còpia) i l’usuari ha de poder completar el procediment de compra. A més, ha de mostrar informació de contacte suficient i exacte, inclòs un número de telèfon o un correu electrònic.
Comercialització en Tot al País
El producte a Shopping ha de poder comercialitzar-se a tot el país (per més que la campanya es promocioni només en una ciutat).
Procés de Pagament Clar i complet
Per estar d’alta en el programa de Shopping, l’òptim és que el visitant pugui afegir correctament productes a la cistella de compres i puguin completar el procés de pagament.
Mitjans de Pagament
Per activar Shopping Espanya els mitjans de pagament han d’aclarir-se abans de començar amb el procés de compra: targeta (quins), transferència, efectiu, etc.
Procediment
S’ha de poder comprar el producte al lloc web o ser derivat a un tercer (Ex. Mercat Pagament). Si l’usuari no pot comprar el producte en línia no pot anunciar a Google Shopping Espanya.
Facturació
El lloc web que treballi Shopping ha de proporcionar termes i condicions de facturació clars i evidents.
Termes i Condicions
Aquest programa exigeix que els termes i condicions han d’estar a la vista de tots.
Check Out Segur
Tant el pagament com la transacció, així com la recopilació de qualsevol dada personal confidencial o financera de l’usuari, s’han de dur a terme a través d’un servidor de processament segur (protegit per SSL, amb un certificat SSL vàlid, és a dir, https: / /).
Política de reemborsament
Què devolucions es permeten i en quines situacions són possibles (Si només és possible amb els productes defectuosos, aclarir-ho).
Quina política té per als productes defectuosos.
Quina política existeix per als productes que no estan defectuosos però el client els vol tornar.
Com és el procediment per sol·licitar un reemborsament i els temps límits per sol·licitar-los.
A qui contactar per iniciar un reemborsament i com fer-ho.
Quins són els temps de demora en acabar de efectuar-se.
Costos addicionals que aquest procés de reemborsament pot arribar a tenir (si no el té, aclarir).
Malware
Els termes i condicions han d’estar a la vista de tots. (en castellà)