Avantatges
Google AdMob: Tot el Suport de Google
Google porta més d’una dècada ajudant a milions de desenvolupadors a millorar els seus negocis digitals i AdMob té tot el suport de Google per a la Publicitat a Android i IOS.
Compatible amb Diferents Plataformes
AdMob pot usar-se amb les principals plataformes: Android i iOS i, a més, és compatible amb els principals motors de videojocs, com Unity i Cocos2D-x.
Actualització Automàtiques amb Google Play
La integració de Google AdMob amb els serveis de Google Play i la Publicitat en Android li permet incorporar millores automàtiques de rendiment per a les aplicacions d’Android sense canvis addicionals en el SDK.
Promoció d’Altres Apps de Formació Gratuïta
Google AdMob permet vendre i oferir altres aplicacions de la mateixa companyia gràcies als anuncis interns d’AdMob.
Ofertes Directes
Google AdMob permet negociar directament les ofertes publicitàries amb anunciants mitjançant les campanyes d’AdMob.
Pagaments Directes
Google AdMob opera amb pagaments en pesos o una altra moneda de forma ràpida i de manera fiable; en AdMob no s’apliquen tarifes per transferència
Google AdMob i Firebase
Google AdMob permet enllaçar les aplicacions d’AdMob amb Google Firebase i així poder prendre decisions més intel·ligents sobre l’empresa. D’aquesta manera es pot obtenir informació valuosa sobre les aplicacions per a la Publicitat en Android i IOS amb Firebase Analytics. (En aquest cas cal crear audiències a Google Firebase per dirigir-se als usuaris i consultar els informes per saber quins us aporten més ingressos).
Tipus d'Anuncis
Banners
Els banners apareixen a la part superior o inferior de la pantalla de l’aplicació i poden sol·licitar als usuaris que instal·lin aplicacions, visitar llocs web, obtinguin indicacions per arribar a una botiga, vegin productes o truquin a un número de telèfon.
Els anuncis interactius en l’aplicació s’amplien a pantalla completa quan es toca la pancarta. Els banners intel·ligents canvien de mida de forma automàtica per adaptar-se a diferents mides de pantalla quan l’usuari gira el dispositiu.
Anuncis Intersticials
Els anuncis intersticials de Google AdMob ocupen tota la pàgina i apareixen en l’app quan es produeix una pausa natural o en punts de transició.
Per exemple, solen usar-se en completar un nivell d’un videojoc. Els anunciants fan servir els intersticials per crear experiències de marca interactives o fomentar accions, com la descàrrega d’una aplicació.
Anuncis de Vídeo
Els anuncis de vídeo de Google AdMob ofereixen experiències de marca interactives en l’aplicació, amb la flexibilitat de permetre als usuaris saltar el vídeo després de 5 segons.
Altres Beneficis
Filtrar Tipus de Publicitat
Amb Google AdMob es pot controlar quins tipus d’anuncis es mostren usant filtres de categoria i d’anunci específics i així decidir quan i on es mostraran els anuncis a la app.
Per exemple, es poden bloquejar anuncis en categories generals com Roba, Internet, Mercat immobiliari i Vehicles. O bé es pot usar el Centre de Revisió d’Anuncis per revisar anuncis individuals abans i després que es mostrin a l’aplicació.
Accedir a Tota la Xarxa de Google
Amb Google AdMob es tindrà accés instantani a totes les fonts de demanda de Google, el que inclou més d’1 milió d’anunciants de Google i compradors que liciten en temps real a través de DoubleClick Ad Exchange i Google Ads.
Google AdMob en altres Mercats
Google AdMob i la Publicitat en Android a Altres Mercats
Si t’interessa contactar amb nosaltres des d’altres països, comunica’t amb nosaltres per aquí: