Google Hotel Ads Publicitat

Les dades mostren que Google Hotel Ads és el metacercador de més ràpid creixement a Espanya, amb el 64% del metamercat el 2019.

No perdeu l'oportunitat. Amb Google Hotel Ads Espanya podreu captar al moment turistes de tot Espanya, Europa i el Món.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Hotel Ads a Espanya

Google Hotel Ads Espanya i els seus Beneficis per als Hotels

El primer i notable benefici i utilitat de Google Hotel Ads és que permet que a qualsevol lloc del món un usuari pugui prendre decisions relacionades amb viatges i agafar el seu hotel. Així de simple. Google us mostrarà anuncis d’hotels orientats a la vostra ciutat, comoditat i necessitats a l’instant.

Sempre amb un enllaç directe, per reservar i pagar.

En línies generals, Hotel Ads mostra la informació de l’hotel, la disponibilitat i les tarifes. Però no només en els resultats de cerca, sinó que també a Google Maps. Fins i tot a l’assistent de Google.

Si bé en termes pràctics els hotelers poden treballar aquest posicionament hoteler de forma orgànica (SEO), el més ràpid i instantani és fer publicitat.

Mitjançant l’ús de les millors pràctiques de publicitat per a hotels, podrem exposar altament el seu hotel i així tenir una alta classificació a la pàgina de resultats del motor de cerca.

Però això no ho és tot. Hotel Ads ens permet controlar el que apareix sota els seus propis resultats de cerca. De fet, podem en qualsevol moment canviar les imatges que apareixen quan un usuari busca propietats com la seva, i també incorporar recorreguts interactius en pantalla.

Avantatges

Apareixen al Moment Just

Els anuncis d’Hotel Ads apareixen en aquell moment exacte en què l’interessat vol fer una habitació. Aquest tipus de publicitat és altament eficient perquè atrau viatgers que busquen activament un hotel en una àrea en particular.

Els anuncis no només contenen el nom de l’hotel o el preu, sinó que consideren espai per a textos destacats, on es poden ressaltar els “beneficis únics” del recinte hoteler.

Publicitat Altament Flexible

Hotel Ads no és publicitat estàtica, sinó dinàmica. La vostra configuració permet adaptar els preus d’un hotel segons la vostra disponibilitat i els itineraris dels viatgers.

Reserva Directa. Per Vendre Totes les Habitacions Ràpidament

Un altre dels èxits de l’Hotel Ads de Google és que no només fa l’enllaç directe amb l’hotel, sinó que permet igualment a la persona reservar directament a Google.

Pagar per Anunci… Només Quan Algú Reservi

Una mica eficient d’aquest tipus de publicitat és que, entre les seves opcions, considera pagar per l’anunci només quan algú reservi una habitació de l’hotel, o altres variables definides per l’hotel, com el tipus de dispositiu, el país del viatger o la durada de l’estada.

Tipus d’ofertes per als anuncis

Relacionat amb això, aquestes campanyes permeten oferir quan algú completi una reserva o quan feu clic a l’anunci. Actualment existeixen aquests formats publicitaris de pagament:

  • Comissió (per conversió): només es paga quan un viatger reserva a l’hotel, segons el model de pagament que trieu.
  • Comissió (per estadía): Aquesta opció només és vàlida a Espanya per a grans cadenes hoteleres. En aquest cas, només es paga quan un viatger completa una estada que va reservar mitjançant l’anunci de Google Hotel Ads Espanya.
  • Oferta de CPC màxim (fixa o percentual): Com ho diu el nom aquí el nostre client hoteler només pagarà quan un viatger faci clic a l’anunci (idèntic a l’operativa de Google Ads).
  • CPC millorat (ECPC): També similar a Google Ads. En aquest cas, podem crear anuncis automatitzant els paràmetres de l’oferta, de manera que el “sistema” seleccioneu una estratègia d’oferta de CPC màxim.

Altres Plataformes de Publicitat

Altres Eines de Google per a Empreses

Tenim diferents plataformes publicitàries per a empreses depenent del rubro o objectiu comercial de l’empresa:

  • Google Ads Espanya: La més reconeguda eina de Google per a empreses. Amb Google Ads podrem fer aparèixer la seva marca al primer lloc de Google, just quan busquin el que ven la seva empresa.
  • Google ShoppingGoogle Shopping és la plataforma ideal per a les empreses de retail espanyoles que vulguin vendre tots els seus productes a Internet.
  • Google Merchant Center: Google Merchant Center és la plataforma de distribuïdors. Amb aquesta eina podem pujar-vos tot l’inventari de productes de l’empresa a Google.
  • Google Manufacturer Center: Google Manufacturer Center és la plataforma per a fabricants. Amb aquesta plataforma podem gestionar la imatge i homogeneïtzar la manera com els distribuïdors mostren els productes a Google.
  • Publicitat a YouTube: La Publicitat a Youtube és altament eficient per fer branding amb anuncis de text o vídeos. És molt eficient per la forta popularitat d’aquesta xarxa social a tot Europa.
  • Google Street View Empreses: Google Street View ens permet generar recorreguts virtuals 360º d’alta qualitat, 100% Google-friendly i visibles a les diferents xarxes de Google.
  • Publicitat a Google Maps: Una alternativa a la publicitat a Waze. La Publicitat a Google Maps permet col·locar una empresa molt visible i per sobre dels seus competidors a Google Maps.
  • Gmail Ads Publicitat: Els anuncis a Gmail per a empreses són ideals com a alternativa a l’emailing o correu massiu. Permet col·locar publicitat directament al correu electrònic gmail del públic objectiu.
  • Google Ad Grants: Ad Grants és ideal perquè una ONG o organització sense ànim de lucre espanyola col·loqui publicitat i capti nous clients de forma gratuïta a Google.
  • Campanya d’Aplicacions: Les Campanyes d’Aplicacions ens permeten accelerar i multiplicar les descàrregues de la seva app corporativa. A Google Play i IOS Store.
  • Discovery Ads de Google: Les campanyes de Discovery Ads de Google ens permeten arribar al públic objectiu que té alta intenció d’adquisició o compra de serveis. Tot gràcies al motor d’IA que us proveeix Google.
  • Publicitat a Waze Espanya: Amb els anuncis a Waze Espanya podem augmentar el trànsit directe al vostre establiment, comerç o punt de venda. També la notorietat de marca. Tot gràcies a la gran penetració que té Waze a Espanya.

A Altres Països

Google Hotel Ads a altres països

Si us interessa contactar amb nosaltres des d’altres països, comuniqueu d’aquesta manera:

  • Xile: Visita’ns en aquest enllaç.
  • Colòmbia: Per contactar amb l’equip de Colòmbia, cliqueu aquest enllaç.
  • Mèxic: A Mèxic escriviu per mitjà d’aquest enllaç
  • Perú: Al Perú, som aquí.
  • Hotel Ads a Espanya

    Google Hotel Ads Espanya i els seus Beneficis per als Hotels

    El primer i notable benefici i utilitat de Google Hotel Ads és que permet que a qualsevol lloc del món un usuari pugui prendre decisions relacionades amb viatges i agafar el seu hotel. Així de simple. Google us mostrarà anuncis d’hotels orientats a la vostra ciutat, comoditat i necessitats a l’instant.

    Sempre amb un enllaç directe, per reservar i pagar.

    En línies generals, Hotel Ads mostra la informació de l’hotel, la disponibilitat i les tarifes. Però no només en els resultats de cerca, sinó que també a Google Maps. Fins i tot a l’assistent de Google.

    Si bé en termes pràctics els hotelers poden treballar aquest posicionament hoteler de forma orgànica (SEO), el més ràpid i instantani és fer publicitat.

    Mitjançant l’ús de les millors pràctiques de publicitat per a hotels, podrem exposar altament el seu hotel i així tenir una alta classificació a la pàgina de resultats del motor de cerca.

    Però això no ho és tot. Hotel Ads ens permet controlar el que apareix sota els seus propis resultats de cerca. De fet, podem en qualsevol moment canviar les imatges que apareixen quan un usuari busca propietats com la seva, i també incorporar recorreguts interactius en pantalla.

  • Avantatges

    Apareixen al Moment Just

    Els anuncis d’Hotel Ads apareixen en aquell moment exacte en què l’interessat vol fer una habitació. Aquest tipus de publicitat és altament eficient perquè atrau viatgers que busquen activament un hotel en una àrea en particular.

    Els anuncis no només contenen el nom de l’hotel o el preu, sinó que consideren espai per a textos destacats, on es poden ressaltar els “beneficis únics” del recinte hoteler.

    Publicitat Altament Flexible

    Hotel Ads no és publicitat estàtica, sinó dinàmica. La vostra configuració permet adaptar els preus d’un hotel segons la vostra disponibilitat i els itineraris dels viatgers.

    Reserva Directa. Per Vendre Totes les Habitacions Ràpidament

    Un altre dels èxits de l’Hotel Ads de Google és que no només fa l’enllaç directe amb l’hotel, sinó que permet igualment a la persona reservar directament a Google.

    Pagar per Anunci… Només Quan Algú Reservi

    Una mica eficient d’aquest tipus de publicitat és que, entre les seves opcions, considera pagar per l’anunci només quan algú reservi una habitació de l’hotel, o altres variables definides per l’hotel, com el tipus de dispositiu, el país del viatger o la durada de l’estada.

    Tipus d’ofertes per als anuncis

    Relacionat amb això, aquestes campanyes permeten oferir quan algú completi una reserva o quan feu clic a l’anunci. Actualment existeixen aquests formats publicitaris de pagament:

    • Comissió (per conversió): només es paga quan un viatger reserva a l’hotel, segons el model de pagament que trieu.
    • Comissió (per estadía): Aquesta opció només és vàlida a Espanya per a grans cadenes hoteleres. En aquest cas, només es paga quan un viatger completa una estada que va reservar mitjançant l’anunci de Google Hotel Ads Espanya.
    • Oferta de CPC màxim (fixa o percentual): Com ho diu el nom aquí el nostre client hoteler només pagarà quan un viatger faci clic a l’anunci (idèntic a l’operativa de Google Ads).
    • CPC millorat (ECPC): També similar a Google Ads. En aquest cas, podem crear anuncis automatitzant els paràmetres de l’oferta, de manera que el “sistema” seleccioneu una estratègia d’oferta de CPC màxim.
  • Altres Plataformes de Publicitat

    Altres Eines de Google per a Empreses

    Tenim diferents plataformes publicitàries per a empreses depenent del rubro o objectiu comercial de l’empresa:

    • Google Ads Espanya: La més reconeguda eina de Google per a empreses. Amb Google Ads podrem fer aparèixer la seva marca al primer lloc de Google, just quan busquin el que ven la seva empresa.
    • Google ShoppingGoogle Shopping és la plataforma ideal per a les empreses de retail espanyoles que vulguin vendre tots els seus productes a Internet.
    • Google Merchant Center: Google Merchant Center és la plataforma de distribuïdors. Amb aquesta eina podem pujar-vos tot l’inventari de productes de l’empresa a Google.
    • Google Manufacturer Center: Google Manufacturer Center és la plataforma per a fabricants. Amb aquesta plataforma podem gestionar la imatge i homogeneïtzar la manera com els distribuïdors mostren els productes a Google.
    • Publicitat a YouTube: La Publicitat a Youtube és altament eficient per fer branding amb anuncis de text o vídeos. És molt eficient per la forta popularitat d’aquesta xarxa social a tot Europa.
    • Google Street View Empreses: Google Street View ens permet generar recorreguts virtuals 360º d’alta qualitat, 100% Google-friendly i visibles a les diferents xarxes de Google.
    • Publicitat a Google Maps: Una alternativa a la publicitat a Waze. La Publicitat a Google Maps permet col·locar una empresa molt visible i per sobre dels seus competidors a Google Maps.
    • Gmail Ads Publicitat: Els anuncis a Gmail per a empreses són ideals com a alternativa a l’emailing o correu massiu. Permet col·locar publicitat directament al correu electrònic gmail del públic objectiu.
    • Google Ad Grants: Ad Grants és ideal perquè una ONG o organització sense ànim de lucre espanyola col·loqui publicitat i capti nous clients de forma gratuïta a Google.
    • Campanya d’Aplicacions: Les Campanyes d’Aplicacions ens permeten accelerar i multiplicar les descàrregues de la seva app corporativa. A Google Play i IOS Store.
    • Discovery Ads de Google: Les campanyes de Discovery Ads de Google ens permeten arribar al públic objectiu que té alta intenció d’adquisició o compra de serveis. Tot gràcies al motor d’IA que us proveeix Google.
    • Publicitat a Waze Espanya: Amb els anuncis a Waze Espanya podem augmentar el trànsit directe al vostre establiment, comerç o punt de venda. També la notorietat de marca. Tot gràcies a la gran penetració que té Waze a Espanya.
  • A Altres Països

    Google Hotel Ads a altres països

    Si us interessa contactar amb nosaltres des d’altres països, comuniqueu d’aquesta manera:

    • Xile: Visita’ns en aquest enllaç.
    • Colòmbia: Per contactar amb l’equip de Colòmbia, cliqueu aquest enllaç.
    • Mèxic: A Mèxic escriviu per mitjà d’aquest enllaç
    • Perú: Al Perú, som aquí.