Campanyes Discovery

Les Campanyes Discovery permeten mostrar publicitat exclusivament al públic objectiu amb alta intenció comercial.

Els anuncis de Discovery estan basats 100% en l'aprenentatge automàtic de Google. L'algorisme de Google utilitza diverses combinacions per arribar de la manera més directa i correcta als prospectes.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Què són les Campanyes Discovery?

Campanyes Discovery: El Millor de la Intel·ligència Artificial de Google

Les Campanyes Discovery o també anomenats “anuncis de descobriment” de Google són un altre dels productes de la xarxa de Google Ads.

Si bé semblen un símil a la Xarxa Display de Google Ads, en realitat són un mix del millor de Google: anuncis de text i imatge, però a cost CPC, i el millor: es mostren en xarxes exclusives de Google: mòbils Android i IOS amb Google Discover, a Gmail ia YouTube.

Quant al funcionament, les campanyes Discovery utilitzen l’algorisme de Google per mostrar anuncis rellevants als usuaris, cosa que augmenta les probabilitats d’un clic i una conversió. Això és possible utilitzant la tecnologia d’“intenció personalitzada” de la plataforma.

A la pràctica Discovery utilitza una combinació de “senyals”, com l’historial de consultes de cerca de les persones, les descàrregues d’aplicacions, els vídeos vistos, les visites a pàgines webs i altres comportaments per analitzar la intenció de les persones.

D’aquesta manera seleccioneu anuncis i missatges rellevants per mostrar.

Un altre punt a favor és que els anuncis Discovery són visualment atractius i canvien de format segons la plataforma on mostrin. Allà on aparegui, mostra contingut visualment ric per atraure els usuaris.

Avantatges

Quins són els Beneficis dels Anuncis de les Campanyes Discovery?

Hi ha diverses raons per preferir-les, per sobre d’altres de la xarxa de Google o altres formes publicitàries a xarxes socials.

Campanyes Discovery: Experiència Publicitària Immersiva i Interactiva

Als consumidors no els agrada ser bombardejats amb anuncis.

La publicitat disruptiva és una tàctica de la vella escola que ja no funciona (per això l’alt ús de bloquejadors d’anuncis). Els anuncis de Google Discovery adopten un enfocament de publicitat fàcil dutilitzar que és atractiu i no disruptiu.

De fet, si mai es va desplaçar pel feed de Google Discover, probablement va fer clic a 1 o 2 anuncis sense adonar-se’n. I si ho va fer sabent, tampoc no va importar, ja que possiblement l’anunci era altament rellevant. Tot això és clau per impulsar el trànsit i les conversions duna pàgina web.

En certa manera aquesta és la mateixa tècnica que fa servir Facebook amb el seu propi feed. Tots els vostres anuncis s’assemblen a qualsevol altra publicació de Facebook, per la qual cosa és més difícil diferenciar-los a primera vista.

Aprenentatge Automàtic Intel·ligent

Els anuncis de Discovery estan basats 100% en l’aprenentatge automàtic de Google.

L’algorisme de Google utilitza diverses combinacions per arribar de la manera més directa i correcta als prospectes.

A diferència d’altres formats publicitaris més “estàtics, les campanyes Discovery són molt sensible al cercador i la plataforma on es troba la persona objectiu. Aquest nivell d’optimització automatitzada facilita que els nostres clients obtinguin millors resultats.

Major Abast a Espanya

D’acord amb aquestes xifres de Google amb les Campanyes Discovery podem a prop de 30 milions d’usuaris a Espanya, amb anuncis rellevants i segmentats.

Trànsit més Qualificat

Amb Discovery les campanyes estan altament orientades per garantir que es mostrin anuncis només a aquells prospectes que tenen més probabilitats de comprar un producte o servei.

Per fer-ho, podem triar l’orientació de l’audiència en funció de la demografia, la geografia i els idiomes.

Altres Formats Publicitaris

Altres Plataformes de Google per a Empreses

A Marketing Branding España treballem totes les eines publicitàries de Google. Aquí altres alternatives:

  • Google AdsGoogle Ads és la millor eina publicitària per a empreses. Permet que una empresa aparegui al primer lloc de Google just quan cerquin algun producte o servei.
  • Google ShoppingGoogle Shopping és la plataforma per excel·lència per a empreses de retail o que venen al detall amb portals ecommerce. Permet col·locar publicitat dirigida i vendre productes directament des de Google.
  • Google Merchant CenterGoogle Merchant Center presenta una plataforma per gestionar tot l’inventari de productes d’una empresa de retail. D’aquesta manera es pot pujar tot el catàleg a Google i així millorar-ne notablement el branding.
  • Google Manufacturer Center: Google Manufacturer Center és la millor plataforma per a fabricants. Permet gestionar com es mostra una marca a Google.
  • Publicitat a YouTube: La Publicitat a Youtube la millor eina per a empreses que requereixin arribar a un ampli espectre de públic, a la xarxa social de vídeo més gran d’Espanya i el món.
  • Publicitat a Waze: La publicitat a Waze permet col·locar una empresa en els resultats de Waze i destacar-la per sobre d’altres empreses. A més, ajuda portant gent al punt de venda o botiga comercial. Altament eficient a Espanya a causa de l’enorme ús de Waze al país.
  • Publicitat a Google Maps: La Publicitat a Google Maps permet que les empreses espanyoles apareguin vistosament al principal mapa del país. Ideal per augmentar el branding i copsar l’interès cap a un punt de venda.
  • Anuncis a Gmail: La publicitat a Gmail permet col·locar anuncis segmentats al públic objectiu, directament al Gmail de les persones, però sense spam i 100% eficient.
  • Google Ad GrantsAd Grants és una eina de Google que permet a les ONG i organitzacions sense ànim de lucre fer publicitat gratuïta a Google.
  • Campanya d’Aplicacions: La Campanya d’Aplicacions de Google permet a les empreses que tenen apps massificar ràpidament la descàrrega, des de centenars a milers de descàrregues diàries.
  • Google Hotel Ads: Amb les campanyes de Google Hotel Ads podem augmentar el trànsit directe al seu establiment, incrementar els seus llits ocupats, ingressos i generar una relació directa amb els seus hostes.

Discovery Ads a Altres Països

Google Discovery a Altres Països

Si voleu activar una campanya de Discovery de Google a altres països, contacteu amb aquests mitjans:

  • Xile: A Xile, estem en aquest enllaç.
  • Colòmbia: A Colòmbia ens pot contactar a través d’aquest enllaç.
  • Mèxic: Per a un contacte des de Mèxic, feu clic en aquest link.
  • Perú: Al Perú contacteu-nos a través d’aquest link.
  • Què són les Campanyes Discovery?

    Campanyes Discovery: El Millor de la Intel·ligència Artificial de Google

    Les Campanyes Discovery o també anomenats “anuncis de descobriment” de Google són un altre dels productes de la xarxa de Google Ads.

    Si bé semblen un símil a la Xarxa Display de Google Ads, en realitat són un mix del millor de Google: anuncis de text i imatge, però a cost CPC, i el millor: es mostren en xarxes exclusives de Google: mòbils Android i IOS amb Google Discover, a Gmail ia YouTube.

    Quant al funcionament, les campanyes Discovery utilitzen l’algorisme de Google per mostrar anuncis rellevants als usuaris, cosa que augmenta les probabilitats d’un clic i una conversió. Això és possible utilitzant la tecnologia d’“intenció personalitzada” de la plataforma.

    A la pràctica Discovery utilitza una combinació de “senyals”, com l’historial de consultes de cerca de les persones, les descàrregues d’aplicacions, els vídeos vistos, les visites a pàgines webs i altres comportaments per analitzar la intenció de les persones.

    D’aquesta manera seleccioneu anuncis i missatges rellevants per mostrar.

    Un altre punt a favor és que els anuncis Discovery són visualment atractius i canvien de format segons la plataforma on mostrin. Allà on aparegui, mostra contingut visualment ric per atraure els usuaris.

  • Avantatges

    Quins són els Beneficis dels Anuncis de les Campanyes Discovery?

    Hi ha diverses raons per preferir-les, per sobre d’altres de la xarxa de Google o altres formes publicitàries a xarxes socials.

    Campanyes Discovery: Experiència Publicitària Immersiva i Interactiva

    Als consumidors no els agrada ser bombardejats amb anuncis.

    La publicitat disruptiva és una tàctica de la vella escola que ja no funciona (per això l’alt ús de bloquejadors d’anuncis). Els anuncis de Google Discovery adopten un enfocament de publicitat fàcil dutilitzar que és atractiu i no disruptiu.

    De fet, si mai es va desplaçar pel feed de Google Discover, probablement va fer clic a 1 o 2 anuncis sense adonar-se’n. I si ho va fer sabent, tampoc no va importar, ja que possiblement l’anunci era altament rellevant. Tot això és clau per impulsar el trànsit i les conversions duna pàgina web.

    En certa manera aquesta és la mateixa tècnica que fa servir Facebook amb el seu propi feed. Tots els vostres anuncis s’assemblen a qualsevol altra publicació de Facebook, per la qual cosa és més difícil diferenciar-los a primera vista.

    Aprenentatge Automàtic Intel·ligent

    Els anuncis de Discovery estan basats 100% en l’aprenentatge automàtic de Google.

    L’algorisme de Google utilitza diverses combinacions per arribar de la manera més directa i correcta als prospectes.

    A diferència d’altres formats publicitaris més “estàtics, les campanyes Discovery són molt sensible al cercador i la plataforma on es troba la persona objectiu. Aquest nivell d’optimització automatitzada facilita que els nostres clients obtinguin millors resultats.

    Major Abast a Espanya

    D’acord amb aquestes xifres de Google amb les Campanyes Discovery podem a prop de 30 milions d’usuaris a Espanya, amb anuncis rellevants i segmentats.

    Trànsit més Qualificat

    Amb Discovery les campanyes estan altament orientades per garantir que es mostrin anuncis només a aquells prospectes que tenen més probabilitats de comprar un producte o servei.

    Per fer-ho, podem triar l’orientació de l’audiència en funció de la demografia, la geografia i els idiomes.

  • Altres Formats Publicitaris

    Altres Plataformes de Google per a Empreses

    A Marketing Branding España treballem totes les eines publicitàries de Google. Aquí altres alternatives:

    • Google AdsGoogle Ads és la millor eina publicitària per a empreses. Permet que una empresa aparegui al primer lloc de Google just quan cerquin algun producte o servei.
    • Google ShoppingGoogle Shopping és la plataforma per excel·lència per a empreses de retail o que venen al detall amb portals ecommerce. Permet col·locar publicitat dirigida i vendre productes directament des de Google.
    • Google Merchant CenterGoogle Merchant Center presenta una plataforma per gestionar tot l’inventari de productes d’una empresa de retail. D’aquesta manera es pot pujar tot el catàleg a Google i així millorar-ne notablement el branding.
    • Google Manufacturer Center: Google Manufacturer Center és la millor plataforma per a fabricants. Permet gestionar com es mostra una marca a Google.
    • Publicitat a YouTube: La Publicitat a Youtube la millor eina per a empreses que requereixin arribar a un ampli espectre de públic, a la xarxa social de vídeo més gran d’Espanya i el món.
    • Publicitat a Waze: La publicitat a Waze permet col·locar una empresa en els resultats de Waze i destacar-la per sobre d’altres empreses. A més, ajuda portant gent al punt de venda o botiga comercial. Altament eficient a Espanya a causa de l’enorme ús de Waze al país.
    • Publicitat a Google Maps: La Publicitat a Google Maps permet que les empreses espanyoles apareguin vistosament al principal mapa del país. Ideal per augmentar el branding i copsar l’interès cap a un punt de venda.
    • Anuncis a Gmail: La publicitat a Gmail permet col·locar anuncis segmentats al públic objectiu, directament al Gmail de les persones, però sense spam i 100% eficient.
    • Google Ad GrantsAd Grants és una eina de Google que permet a les ONG i organitzacions sense ànim de lucre fer publicitat gratuïta a Google.
    • Campanya d’Aplicacions: La Campanya d’Aplicacions de Google permet a les empreses que tenen apps massificar ràpidament la descàrrega, des de centenars a milers de descàrregues diàries.
    • Google Hotel Ads: Amb les campanyes de Google Hotel Ads podem augmentar el trànsit directe al seu establiment, incrementar els seus llits ocupats, ingressos i generar una relació directa amb els seus hostes.
  • Discovery Ads a Altres Països

    Google Discovery a Altres Països

    Si voleu activar una campanya de Discovery de Google a altres països, contacteu amb aquests mitjans:

    • Xile: A Xile, estem en aquest enllaç.
    • Colòmbia: A Colòmbia ens pot contactar a través d’aquest enllaç.
    • Mèxic: Per a un contacte des de Mèxic, feu clic en aquest link.
    • Perú: Al Perú contacteu-nos a través d’aquest link.