Avantatges
Quins són els Beneficis dels Anuncis de les Campanyes Discovery?
Hi ha diverses raons per preferir-les, per sobre d’altres de la xarxa de Google o altres formes publicitàries a xarxes socials.
Campanyes Discovery: Experiència Publicitària Immersiva i Interactiva
Als consumidors no els agrada ser bombardejats amb anuncis.
La publicitat disruptiva és una tàctica de la vella escola que ja no funciona (per això l’alt ús de bloquejadors d’anuncis). Els anuncis de Google Discovery adopten un enfocament de publicitat fàcil dutilitzar que és atractiu i no disruptiu.
De fet, si mai es va desplaçar pel feed de Google Discover, probablement va fer clic a 1 o 2 anuncis sense adonar-se’n. I si ho va fer sabent, tampoc no va importar, ja que possiblement l’anunci era altament rellevant. Tot això és clau per impulsar el trànsit i les conversions duna pàgina web.
En certa manera aquesta és la mateixa tècnica que fa servir Facebook amb el seu propi feed. Tots els vostres anuncis s’assemblen a qualsevol altra publicació de Facebook, per la qual cosa és més difícil diferenciar-los a primera vista.
Aprenentatge Automàtic Intel·ligent
Els anuncis de Discovery estan basats 100% en l’aprenentatge automàtic de Google.
L’algorisme de Google utilitza diverses combinacions per arribar de la manera més directa i correcta als prospectes.
A diferència d’altres formats publicitaris més “estàtics, les campanyes Discovery són molt sensible al cercador i la plataforma on es troba la persona objectiu. Aquest nivell d’optimització automatitzada facilita que els nostres clients obtinguin millors resultats.
Major Abast a Espanya
D’acord amb aquestes xifres de Google amb les Campanyes Discovery podem a prop de 30 milions d’usuaris a Espanya, amb anuncis rellevants i segmentats.
Trànsit més Qualificat
Amb Discovery les campanyes estan altament orientades per garantir que es mostrin anuncis només a aquells prospectes que tenen més probabilitats de comprar un producte o servei.
Per fer-ho, podem triar l’orientació de l’audiència en funció de la demografia, la geografia i els idiomes.