Vantaxes
Mkt Dixital: Estudos de mercado
Os informes de marcas de mercadotecnia permitiranche ter unha idea máis clara do seu mercado e do seu posicionamento.
Máis información sobre o seu cliente e competencia
Necesidades, gustos e preferencias. Onde atacar Podemos facer unha revisión completa das ferramentas de Google, desde Trends, ata estudos en profundidade con Google Analytics 360.
Intelixencia empresarial en Mkt Dixital
Analízase en detalle o ambiente que rodea a empresa, a competencia, clientes, provedores e partes interesadas. todo para atopar as oportunidades e ameazas que poidan afectar aos intereses do cliente e darlle unha vantaxe competitiva.
Orientación ás vendas, ao cliente ou ao servizo
Os mercados, as industrias e o público obxectivo son diferentes, polo que os nosos consultores de mercadotecnia poden axudarche a orientar mellor o teu negocio: cara ao cliente, cara ás vendas ou cara ao servizo. Todo co fin de xerar unha marca de valor e posicionamento na túa industria.
Mkt Consultoría dixital para vender máis e mellor
As estratexias suxeridas nestas consultas dixitais mkt teñen como obxectivo mellorar a estratexia comercial co público obxectivo, preparando así un produto que se encargue de satisfacer as necesidades, gustos, preferencias e desexos e que, ao mesmo tempo, poida competir ou diferenciarse do produtos competitivos.
Determine o MIX
O informe dará unha idea máis clara do Marketing Mix que precisa a túa empresa … ¿É que o seu prezo non é correcto? O punto de venda non cumpre cos requisitos que busca o seu nicho?
Diagnóstico de situación
Marketing Branding fará un diagnóstico da situación tipo, finalmente presentará liñas de acción baseadas nun diagnóstico estratéxico, un diagnóstico operativo e un diagnóstico de segmentación. Responderemos a preguntas como: ¿Que facer para mellorar ?, ¿ten solución ?, onde fallou?