Publizitate Google Ads

Publizitate Google Ads. Enpresentzat ezinbestekoa den eta Google baitan dagoen tresna. Erakarri bezeroak Google-en bilaketa egiten ari diren unean!

Google AdWords (Google Ads) Espainiar merkatuko tresna eraginkorrena eta merkeena da bezero berriak erakartzeko eta Interneteko salmentak biderkatzeko.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Zer da Google AdWords? (Google Ads)

Publizitate Google Ads Espainia

Google AdWords (orain “Google Ads”) Google-eko tresna da, enpresei beren iragarkiak Google bilaketa-emaitzetan kokatzeko aukera ematen diena.

Metodologia oso erraza da: pertsona batek “kontabilitate enpresak Madrilen” bilatzen badu, Google Ads Espainia programan  enpresa aipagarriena agertuko da lehenengo posizioetan.

Google Ads: Bideo tutoriala. Azalpen laburra

Google Ads: Nola saihesten ditu Google-ek iruzurrezko klikak?

Prestazioa

Google Ads: bezero berriak, inoiz baino azkarrago

Google Ads Espainia programaren abantaila nagusiena SEO baino azkarrago funtzionatzen duela da. SEO eta Google AdWords bilaketa-motorren marketin-estrategiak dira, trafiko eta bezero potentzial gehiago sortzeko pentsatuak. Hala ere, ondo optimizatutako Google Adwordsak askoz azkarrago funtziona dezake enpresak bilaketan posizionamendu ona lortu ahal izateko.

Gainditu Interneteko lehiakideak modu azkarrean

Google Ads Espainiarekin zure enpresak eskaintzen dituen zerbitzuen edo produktuen bilaketa egiten dutenean, bilaketa-emaitzean lehena izan dezakezu. Hala ere, zure enpresak Google Ads erabiltzen ez badu, litekeena da publiko objektibo hori bere lehiakideak jasotzea.

Aprobetxatu Google Ads-ekin lortutako abantailak eta nabarmendu zure lehiakindeengandik.

Google Ads Espainia: Herrialde osorako edo Hiritarako iragarkiak

Zure herrian, hirian, autonomia erkidegoan edo Espainia osoan bilaketa-emaitzetan lehenengoa izatea bilatzen al duzu? Google Ads Espainiarekin zure kanpaina konfiguratu dezakezu herrialde osoan edo gehien interesatzen zaizun hirietan, zure erostailearen perfilaren arabera.

Google Ads %100 neurgarria da

Oso zaila da iragarki tradizionalen (hala nola egunkariak, irratia, telebista irekia, kable bidezko telebista, kanpoko kartelak, liburuxkak, etab…) emaitza edo hemen egindako inbertsioaren onura neurtzea. Gainera, iragarki tradizional hauek Google Ads Espainia programaren kanpaina bat egitea baino askoz ere garestiagoak dira.

Google Ads Espainiarekin honako ezaugarri heuk jakingo duzu: Nork egin zuen klik zure iragarkian, zenbat mezu edo telefono dei sortu diren, Google Ads-ek zure webgunera eramaten duen trafikoa, zein hitzg gakok sortzen duen trafiko gehiago, bezero potentzialak etab. Dena da neurgarria.

Markarekiko sentsibilizazioa areagotzea

Google-eko tresna honek, trafikoa, klikak eta bezeroak handitzeaz gain, jendeari zure markaren berri modu eraginkorrean emateko balio du. 2018an Google, Ipsos Espainiarekin elkartu zen eta 12 bertikaletako ikerkuntza bat egin zuten zuten , autoetatik txikizkako saltokietara. Google bilatzailean argitaratutako iragarkiek urtebetean markaren kontzientzia % 26.6 handitu zutela ondorioztatu zuten.

Kostuak

Enpresak zehazten du aurrekontua

Ez al dakizu zenbat inbertitu? Google Ads Espainian ezarritako iragarkiekin enpresek zehazten dute zenbat gastatu, zenbat eta zein egunetan nahiko luketen iragarki hori ezartzea. Ez dago ez gehiago eta ez gutxiago. Gainera, edozein unetan eska dezakezu zure iragarkiak argitaratzea, edo bertan behera uztea.

Abantaila hoberena: bisitatzen ez badute, ez duzu ezer gastatuko

Google Ads Espainiako kanpainarekin, zure webgunera joateko edo deitzeko norbaitek iragarkian klik egiten duenean bakarrik ordainduko duzu. Zure iragarkia arrakastatsua denean, alegia.

Google Partner

Google Partners: Espainia eta Latinoamerika

Marketing Branding enpresentzako Google zerbitzuetan espezializatutako enpresa da. Espainian eta Latinoamerikan gara Google-eko bazkide.

Horrela, Marketing Branding-en kudeaketaren eta esperientziaren kalitatearekin, bezeroak  estrategikoki kokatuta eta segmentatutako iragarkiak izango ditu beraien udientziari zuzendutarikoak.

google partners, certificacion google

Google Ziurtagiriak

Arrakasta Kasuak

Google 2020 Bideo Ziurtagiria

Google Ads Search kanpainetako ziurtagiria

Google Ads YouTube Creative Essentials Ziurtagiria

Google Shopping Google Ads ziurtagiria

Google Ads Video ziurtagiria (YouTube)

Google Ads Video ziurtagiria (Youtube)

Google Ads Display publizitatearen bistaratze ziurtagiria

Google Ads Search iragarkiaren ziurtagiria

Google Shopping Ziurtagiria

Publizitate Ziurtagiria Google Ads

Google Ads iragarkiaren ziurtagiria

Google Ads Video ziurtagiria (YouTube)

Google Ads ziurtagiria

Ziurtagiriak

Opcional: Red Display

Zer da Red Display?

Red Display beste webgune, aplikazio, Gmail edo sare sozialetan agertzen den publizitate grafikoa (argazkia eta testua) da; testu, irudi, bideo eta audioekin egindako iragarkietan oinarrita dago. Google Red Display-en helburu nagusia marken iragarkiak eta mezuak entregatzea da leialtasuna eraikitzeko eta nabigatzaileen gogoan atxikipena lortzeko.

Google-en datu ofizialen arabera, gaur egun, display kanpainak Interneteko erabiltzaile globalen % 80ra iristen dira.

Iragarki motak

Red Displayen baitan 4 iragarki mota aurki genitzazke:

  • Oinarrizko erantzun arduratsuak. Testu eta irudi iragarkiak eta logotipoa.
  • Igotako irudiak dituzten iragarkiak. Iragarkiak tamaina desberdinetako argazkiak edo HTML5 formatukoak.
  • Parte-hartze iragarkiak. Irudiak eta bideoak dituzten iragarkiak.
  • Gmail iragarkiak. Iragarki hedagarriak Gmail-eko erabiltzaileen goiko sarrerako ontziko fitxetan.

Beste Herrialde Batzuk

Google Ads beste herrialde batzuetan

Beste herrialde batzuetan kanpainak eraikitzeko eta kontaktuak jartzeko, idatzi iezaguzu:

  • Kolonbian, jar zaitez gurekin kontaktuan esteka honen bidez.
  • Txilen jarri gurekin harremanetan esteka honen bidez.
  • Perun esteka honen bidez idatz dezakezu.
  • Zer da Google AdWords? (Google Ads)

    Publizitate Google Ads Espainia

    Google AdWords (orain “Google Ads”) Google-eko tresna da, enpresei beren iragarkiak Google bilaketa-emaitzetan kokatzeko aukera ematen diena.

    Metodologia oso erraza da: pertsona batek “kontabilitate enpresak Madrilen” bilatzen badu, Google Ads Espainia programan  enpresa aipagarriena agertuko da lehenengo posizioetan.

    Google Ads: Bideo tutoriala. Azalpen laburra

    Google Ads: Nola saihesten ditu Google-ek iruzurrezko klikak?

  • Prestazioa

    Google Ads: bezero berriak, inoiz baino azkarrago

    Google Ads Espainia programaren abantaila nagusiena SEO baino azkarrago funtzionatzen duela da. SEO eta Google AdWords bilaketa-motorren marketin-estrategiak dira, trafiko eta bezero potentzial gehiago sortzeko pentsatuak. Hala ere, ondo optimizatutako Google Adwordsak askoz azkarrago funtziona dezake enpresak bilaketan posizionamendu ona lortu ahal izateko.

    Gainditu Interneteko lehiakideak modu azkarrean

    Google Ads Espainiarekin zure enpresak eskaintzen dituen zerbitzuen edo produktuen bilaketa egiten dutenean, bilaketa-emaitzean lehena izan dezakezu. Hala ere, zure enpresak Google Ads erabiltzen ez badu, litekeena da publiko objektibo hori bere lehiakideak jasotzea.

    Aprobetxatu Google Ads-ekin lortutako abantailak eta nabarmendu zure lehiakindeengandik.

    Google Ads Espainia: Herrialde osorako edo Hiritarako iragarkiak

    Zure herrian, hirian, autonomia erkidegoan edo Espainia osoan bilaketa-emaitzetan lehenengoa izatea bilatzen al duzu? Google Ads Espainiarekin zure kanpaina konfiguratu dezakezu herrialde osoan edo gehien interesatzen zaizun hirietan, zure erostailearen perfilaren arabera.

    Google Ads %100 neurgarria da

    Oso zaila da iragarki tradizionalen (hala nola egunkariak, irratia, telebista irekia, kable bidezko telebista, kanpoko kartelak, liburuxkak, etab…) emaitza edo hemen egindako inbertsioaren onura neurtzea. Gainera, iragarki tradizional hauek Google Ads Espainia programaren kanpaina bat egitea baino askoz ere garestiagoak dira.

    Google Ads Espainiarekin honako ezaugarri heuk jakingo duzu: Nork egin zuen klik zure iragarkian, zenbat mezu edo telefono dei sortu diren, Google Ads-ek zure webgunera eramaten duen trafikoa, zein hitzg gakok sortzen duen trafiko gehiago, bezero potentzialak etab. Dena da neurgarria.

    Markarekiko sentsibilizazioa areagotzea

    Google-eko tresna honek, trafikoa, klikak eta bezeroak handitzeaz gain, jendeari zure markaren berri modu eraginkorrean emateko balio du. 2018an Google, Ipsos Espainiarekin elkartu zen eta 12 bertikaletako ikerkuntza bat egin zuten zuten , autoetatik txikizkako saltokietara. Google bilatzailean argitaratutako iragarkiek urtebetean markaren kontzientzia % 26.6 handitu zutela ondorioztatu zuten.

  • Kostuak

    Enpresak zehazten du aurrekontua

    Ez al dakizu zenbat inbertitu? Google Ads Espainian ezarritako iragarkiekin enpresek zehazten dute zenbat gastatu, zenbat eta zein egunetan nahiko luketen iragarki hori ezartzea. Ez dago ez gehiago eta ez gutxiago. Gainera, edozein unetan eska dezakezu zure iragarkiak argitaratzea, edo bertan behera uztea.

    Abantaila hoberena: bisitatzen ez badute, ez duzu ezer gastatuko

    Google Ads Espainiako kanpainarekin, zure webgunera joateko edo deitzeko norbaitek iragarkian klik egiten duenean bakarrik ordainduko duzu. Zure iragarkia arrakastatsua denean, alegia.

  • Google Partner

    Google Partners: Espainia eta Latinoamerika

    Marketing Branding enpresentzako Google zerbitzuetan espezializatutako enpresa da. Espainian eta Latinoamerikan gara Google-eko bazkide.

    Horrela, Marketing Branding-en kudeaketaren eta esperientziaren kalitatearekin, bezeroak  estrategikoki kokatuta eta segmentatutako iragarkiak izango ditu beraien udientziari zuzendutarikoak.

    google partners, certificacion google

  • Google Ziurtagiriak

    Arrakasta Kasuak

    Google 2020 Bideo Ziurtagiria

    Google Ads Search kanpainetako ziurtagiria

    Google Ads YouTube Creative Essentials Ziurtagiria

    Google Shopping Google Ads ziurtagiria

    Google Ads Video ziurtagiria (YouTube)

    Google Ads Video ziurtagiria (Youtube)

    Google Ads Display publizitatearen bistaratze ziurtagiria

    Google Ads Search iragarkiaren ziurtagiria

    Google Shopping Ziurtagiria

    Publizitate Ziurtagiria Google Ads

    Google Ads iragarkiaren ziurtagiria

    Google Ads Video ziurtagiria (YouTube)

    Google Ads ziurtagiria

    Ziurtagiriak

  • Opcional: Red Display

    Zer da Red Display?

    Red Display beste webgune, aplikazio, Gmail edo sare sozialetan agertzen den publizitate grafikoa (argazkia eta testua) da; testu, irudi, bideo eta audioekin egindako iragarkietan oinarrita dago. Google Red Display-en helburu nagusia marken iragarkiak eta mezuak entregatzea da leialtasuna eraikitzeko eta nabigatzaileen gogoan atxikipena lortzeko.

    Google-en datu ofizialen arabera, gaur egun, display kanpainak Interneteko erabiltzaile globalen % 80ra iristen dira.

    Iragarki motak

    Red Displayen baitan 4 iragarki mota aurki genitzazke:

    • Oinarrizko erantzun arduratsuak. Testu eta irudi iragarkiak eta logotipoa.
    • Igotako irudiak dituzten iragarkiak. Iragarkiak tamaina desberdinetako argazkiak edo HTML5 formatukoak.
    • Parte-hartze iragarkiak. Irudiak eta bideoak dituzten iragarkiak.
    • Gmail iragarkiak. Iragarki hedagarriak Gmail-eko erabiltzaileen goiko sarrerako ontziko fitxetan.
  • Beste Herrialde Batzuk

    Google Ads beste herrialde batzuetan

    Beste herrialde batzuetan kanpainak eraikitzeko eta kontaktuak jartzeko, idatzi iezaguzu:

    • Kolonbian, jar zaitez gurekin kontaktuan esteka honen bidez.
    • Txilen jarri gurekin harremanetan esteka honen bidez.
    • Perun esteka honen bidez idatz dezakezu.