Prestazioa
Google Ads: bezero berriak, inoiz baino azkarrago
Google Ads Espainia programaren abantaila nagusiena SEO baino azkarrago funtzionatzen duela da. SEO eta Google AdWords bilaketa-motorren marketin-estrategiak dira, trafiko eta bezero potentzial gehiago sortzeko pentsatuak. Hala ere, ondo optimizatutako Google Adwordsak askoz azkarrago funtziona dezake enpresak bilaketan posizionamendu ona lortu ahal izateko.
Gainditu Interneteko lehiakideak modu azkarrean
Google Ads Espainiarekin zure enpresak eskaintzen dituen zerbitzuen edo produktuen bilaketa egiten dutenean, bilaketa-emaitzean lehena izan dezakezu. Hala ere, zure enpresak Google Ads erabiltzen ez badu, litekeena da publiko objektibo hori bere lehiakideak jasotzea.
Aprobetxatu Google Ads-ekin lortutako abantailak eta nabarmendu zure lehiakindeengandik.
Google Ads Espainia: Herrialde osorako edo Hiritarako iragarkiak
Zure herrian, hirian, autonomia erkidegoan edo Espainia osoan bilaketa-emaitzetan lehenengoa izatea bilatzen al duzu? Google Ads Espainiarekin zure kanpaina konfiguratu dezakezu herrialde osoan edo gehien interesatzen zaizun hirietan, zure erostailearen perfilaren arabera.
Google Ads %100 neurgarria da
Oso zaila da iragarki tradizionalen (hala nola egunkariak, irratia, telebista irekia, kable bidezko telebista, kanpoko kartelak, liburuxkak, etab…) emaitza edo hemen egindako inbertsioaren onura neurtzea. Gainera, iragarki tradizional hauek Google Ads Espainia programaren kanpaina bat egitea baino askoz ere garestiagoak dira.
Google Ads Espainiarekin honako ezaugarri heuk jakingo duzu: Nork egin zuen klik zure iragarkian, zenbat mezu edo telefono dei sortu diren, Google Ads-ek zure webgunera eramaten duen trafikoa, zein hitzg gakok sortzen duen trafiko gehiago, bezero potentzialak etab. Dena da neurgarria.
Markarekiko sentsibilizazioa areagotzea
Google-eko tresna honek, trafikoa, klikak eta bezeroak handitzeaz gain, jendeari zure markaren berri modu eraginkorrean emateko balio du. 2018an Google, Ipsos Espainiarekin elkartu zen eta 12 bertikaletako ikerkuntza bat egin zuten zuten , autoetatik txikizkako saltokietara. Google bilatzailean argitaratutako iragarkiek urtebetean markaren kontzientzia % 26.6 handitu zutela ondorioztatu zuten.