Abantailak
Helburuak ezarri
Azterketek zure helburuak irtenbide errealistetan finkatzeko aukera emango dizute.
Estrategia berriak
Helburu-merkatuetan hautatzeko, sartzeko eta jarduteko iradokitako estrategiek marka-posizionamendua hobeto bilatzen lagunduko dizute.
Errentagarritasuna eta merkatu-kuota handitzea
Gure marketin estrategikoko planen plangintza eta pentsamendu estrategikoaren bidez, sakon aztertu ahal izango ditu bezeroen segmentuak, merkatuaren baldintzak eta marka gisa duten merkataritza-posizioa. Mix, matrize eta merkatu-azterketen laguntzarekin, ikuspegi osoa izango du, eta, horri esker, erabakirik onena hartu ahal izango du bere kuota eta/edo errentagarritasuna hobetzeko.
Optimizatu denbora
Nola inbertitu behar duzu zuk eta zure langileek zure denbora? Zer egin nahi duen, zer behar duen eta nola lortu argi izatea da Marketing Brandingen eskaintzen ditugun marketin estrategikoko planen egituraren gakoetako bat.
Produktu bat indartu behar duzu?
Gure aholkularitzarekin definizio serio eta garrantzitsuak lor ditzakezu, hala nola produktu edo zerbitzu bat babestea edo behin betiko uztea.
Merkatuak bereiziko ditu
Zure nitxoa onartzean, hobeto inbertituko duzu. Horretarako tresna ugari ditugu, esate baterako Google Surveys Espainia, Google Trends Espainia, SEO Posizionamendua Google Espainian, besteak beste.
Marketin Estrategikoa: Biluztu zure lehiakideak
Ingurunearen azterketak, merkatu-kuotek eta MIXak aukera emango diote merkatuan nor den eta zein puntutan defendatu edo eraso behar duen aitortzeko.
Marketin Estrategikoa: Zuzendaritza zehaztuko du
Gure marketin estrategikoko planek erakundearen helburua argi definitu nahi dute, baita helburu errealistak eta helburu koherenteak ezarri ere, argi eta garbi komunikatu ahal izateko. Azken emaitzak oinarri bat eman beharko lioke, merkataritza-zuzendaritza antolatzeko, aurrerapenak neurtzeko eta erabakiak hartzeko espazioak mugatzeko.
Marketin estrategikoa balio-posizionamendu gisa
Marketing Brandingek aholkuak eman diezazkioke merkatuan duen balio-posizionamendua sendotzeko eta irudi korporatiboa indartzeko.