Gmail Publizitatea Enpresentzat

Gmail Publizitatea. Espainian, erabiltzaileen % 73k Gmail erabiltzen du posta elektroniko gisa.

Gmail bidezko publizitateak espainiarren unibertso osora iristea ahalbidetzen du, baina xede-publikora zuzenean iragaziz. % 100 efektiboa eta SPAM gabe.

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Gmail Publizitatea Enpresentzat

Enpresetarako Gmail iragarkiak

Espainian, erabiltzaileen % 73k Gmail erabiltzen du posta elektroniko gisa. Datu hori ez da txikiagoa, Gmailen publizitateak espainiarren unibertso osora iristea ahalbidetzen baitu, baina xede-publikora zuzenean iragaziz.

Publizitate-formatu horri esker, enpresa baten publizitate-iragarkiak jar daitezke posta-laukietan, SPAM gabe eta % 100 benetan.

Gaur egun, Google Ads edo Youtubeko publizitatea baino aukera hobea da B2C edo B2B enpresentzat. Kontaktatu eta aholkatuko dizugu!

Abantailak

Gmail iragarkiak: zuzeneko hartzaileari zuzenduta

Marketineko espezialista garen aldetik, gure bezeroentzako publizitate-plataformarik onenak aukeratzen ditugu beti.

Enpresentzako Gmailen publizitate-sarearen kasuan, horiek behar bezala pentsatuta daude xede-publiko oso zehatza behar duten enpresentzat. Eta oso modu eraginkorrean jarduten dute, lortu nahi den publikoa bakarrik erakusten baitute.

Denbora gehiago igarotzen den lekuetan ikusgai: posta elektronikoa

Gmailen iragarki digitalen ahalmena, xede-publikoa bilatzeko gaitasunean ez ezik, pertsonek denbora gehien ematen duten eta arreta gehien eskaintzen duten leku horretan aurkezteko publizitate-modu bakarra da: posta elektronikoa.

Gmail Publizitatea Enpresentzat: % 0 SPAM

Google-koa denez, Gmail iragarkiak %0 SPAM dira, posta elektroniko edo posta-kate masiboak ez bezala.

Gmail Publizitatea Enpresentzat: Orientazio eta Segmentazio Maila Handia

Gmail-en iragarki kanpaina batekin sektore eta industria bakoitza ezin hobeto zuzendu dezakezu, eredu hauen arabera:

  • Lotutako edo erlazionatutako audientziak
  • Helburu publikoaren hitz gakoak
  • Segmentazio automatizatua
  • Bezeroen segmentazioa
  • Demografia
  • Merkatuen audientziak
  • Bizitzako gertaerak

Beste Google Platform for Business

Marketing Branding España-en Google-ren publizitate-tresna guztiekin lan egiten dugu. Hona hemen beste alternatiba batzuk:

Google Ads: Google Ads enpresentzako publizitate tresnarik onena da. Enpresa bat Google-ren lehen postuan agertzea ahalbidetzen du, produktu edo zerbitzu baten bila ari direnean.

Google Shopping: Google Shopping plataforma bikaina da txikizkako enpresentzat edo merkataritza elektronikoko atariekin zehatz-mehatz saltzen dutenentzat. Google-tik zuzenean zuzendutako publizitatea jartzeko eta produktuak saltzeko aukera ematen du.

Beste merkatu batzuk

Iragarkiak Gmail-en beste merkatu batzuetan

Zerbitzua beste herrialde batzuetan kontratatu nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

  • Txile: Txilen jarri gurekin harremanetan esteka honetan klik eginez.
  • Kolonbia: Kolonbian esteka honetan sartuz aurki gaitzakezu.
  • Peru: Perurako idatzi iezaguzu hemen klik eginez.

 

  • Gmail Publizitatea Enpresentzat

    Enpresetarako Gmail iragarkiak

    Espainian, erabiltzaileen % 73k Gmail erabiltzen du posta elektroniko gisa. Datu hori ez da txikiagoa, Gmailen publizitateak espainiarren unibertso osora iristea ahalbidetzen baitu, baina xede-publikora zuzenean iragaziz.

    Publizitate-formatu horri esker, enpresa baten publizitate-iragarkiak jar daitezke posta-laukietan, SPAM gabe eta % 100 benetan.

    Gaur egun, Google Ads edo Youtubeko publizitatea baino aukera hobea da B2C edo B2B enpresentzat. Kontaktatu eta aholkatuko dizugu!

  • Abantailak

    Gmail iragarkiak: zuzeneko hartzaileari zuzenduta

    Marketineko espezialista garen aldetik, gure bezeroentzako publizitate-plataformarik onenak aukeratzen ditugu beti.

    Enpresentzako Gmailen publizitate-sarearen kasuan, horiek behar bezala pentsatuta daude xede-publiko oso zehatza behar duten enpresentzat. Eta oso modu eraginkorrean jarduten dute, lortu nahi den publikoa bakarrik erakusten baitute.

    Denbora gehiago igarotzen den lekuetan ikusgai: posta elektronikoa

    Gmailen iragarki digitalen ahalmena, xede-publikoa bilatzeko gaitasunean ez ezik, pertsonek denbora gehien ematen duten eta arreta gehien eskaintzen duten leku horretan aurkezteko publizitate-modu bakarra da: posta elektronikoa.

    Gmail Publizitatea Enpresentzat: % 0 SPAM

    Google-koa denez, Gmail iragarkiak %0 SPAM dira, posta elektroniko edo posta-kate masiboak ez bezala.

    Gmail Publizitatea Enpresentzat: Orientazio eta Segmentazio Maila Handia

    Gmail-en iragarki kanpaina batekin sektore eta industria bakoitza ezin hobeto zuzendu dezakezu, eredu hauen arabera:

    • Lotutako edo erlazionatutako audientziak
    • Helburu publikoaren hitz gakoak
    • Segmentazio automatizatua
    • Bezeroen segmentazioa
    • Demografia
    • Merkatuen audientziak
    • Bizitzako gertaerak

    Beste Google Platform for Business

    Marketing Branding España-en Google-ren publizitate-tresna guztiekin lan egiten dugu. Hona hemen beste alternatiba batzuk:

    Google Ads: Google Ads enpresentzako publizitate tresnarik onena da. Enpresa bat Google-ren lehen postuan agertzea ahalbidetzen du, produktu edo zerbitzu baten bila ari direnean.

    Google Shopping: Google Shopping plataforma bikaina da txikizkako enpresentzat edo merkataritza elektronikoko atariekin zehatz-mehatz saltzen dutenentzat. Google-tik zuzenean zuzendutako publizitatea jartzeko eta produktuak saltzeko aukera ematen du.

  • Beste merkatu batzuk

    Iragarkiak Gmail-en beste merkatu batzuetan

    Zerbitzua beste herrialde batzuetan kontratatu nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

    • Txile: Txilen jarri gurekin harremanetan esteka honetan klik eginez.
    • Kolonbia: Kolonbian esteka honetan sartuz aurki gaitzakezu.
    • Peru: Perurako idatzi iezaguzu hemen klik eginez.
  •