
Marketing Branding Espainia Euskal Marketing Agentzia
Marketing Branding España zerbitzu osoko marketin digitaleko agentzia bat da, Espainia osoko enpresei emaitzetara bideratutako interneteko marketin irtenbideak eskaintzen espezializatua. Gure marketin-soluzio interaktiboak zure markaren ezagutza hobetzeko, trafikoa, salmentak eta irabaziak handitzeko, gastuak murrizteko eta bihurketa-tasak maximizatzeko diseinatuta daude.
Google-ren ziurtagiria duen enpresa bat gara, emaitza frogatuak dituena eta zure aukerak maximiza ditzakegu eta zure enpresaren ospea eta gizarte-aginpidea babestu ditzakegu.
Erabat pertsonaliza daitezkeen marketin-irtenbide sorta zabalarekin, gure bezero bakoitzari marketin-kanpaina pertsonalizatua eskaintzen diogu, bere marketin-behar espezifikoetara egokitutakoa.
utzi mezu bat

KPI, metrika eta datuetan oinarritutako marketin digitala
KPI, metrika eta datuetan oinarritutako marketin digitalak marketin-kanpaina guztiak neurtu daitezkeela bermatzen du, eta horrek modu naturalean dirua eta denbora galtzea saihesten du, eta, batez ere, zure ROAS hobeto definituko du.
Joerekin eta aldaketekin beti eguneratuta
Google eta marketin digitalaren munduan izandako aldaketa azkarrak direla eta, industria ezberdinetako joerak azkar aldatzen ari dira. Sektoreko azken joerekin eguneratuta egoten gara marketin kanpainak hobeak eta garrantzitsuagoak izan daitezen.
Adimen Artifizialaren (AI) euskarriaren analisia
Adimen artifiziala gero eta joera handiagoa da. Google-ren Adimen Artifizialaren tresnen laguntzaz, ziur gaude zure negoziorako marketin-erabaki hobeak har ditzakegula.
Interes-gatazkarik ez
Zenbateko "laua" edo finko bat kobratzen dugu zerbitzu-kuota gisa. Horrela, zure enpresak aktibo digitaletarako esleitutako aurrekontua haietara bideratzen dela ziurtatu dezake.
Ikusi zerbitzu guztiakBizitzan gertatzen den guztia bezala, marketin digitalean burua erabili behar duzu "zer den eta ez" bereizteko. Zure enpresa B2B salmentetara bideratzen bada, zergatik galdu zure dirua eta denbora zuretzako balio ez duten tresnetan? Eta zure markak gehienbat zure hirian edo/eta autonomia erkidegoan saltzen badu eta hortik kanpo saltzeko gaitasunik ez baduzu, zertarako balio du nazio mailan posizionamendu organikoa lantzeak? Jarri gurekin harremanetan eta hau eta askoz gehiago aholkatuko dizugu.
Felipe González, Marketing Branding-eko zuzendari komertziala Espainiarako
Google Analytics 4: Agentzia aditua gara Espainian
Google Analytics 4 hemen dago. Google Analytics 4 (GA4) ezin hobeto integratzen da Google-ren beste produktu batzuekin, hala nola Google Ads eta Google BigQuery, zure marketin digitalaren ahaleginen ikuspegi osoago bat lortzeko aukera ematen dizu. GA4-k Google-ren beste tresna eta produktu batzuekin integrazioa hobetzen duen moduetako batzuk hauek dira:
✅ Google Ads integrazioa.
GA4 Google Ads-ekin integratzen da, eta txostenen panel sakonagoa eskaintzen du, zure ordainpeko bilaketa-kanpainen errendimendua zehatzago ikusi ahal izateko eta zure webgunera trafikoa nola bideratzen duten.
✅ Google BigQuery integrazioa
GA4 Google BigQuery-rekin integratzen da, hodeian oinarritutako datu biltegiarekin, datu multzo handiak denbora errealean aztertzeko aukera ematen duena. Horri esker, zure webgunearen errendimendua hobeto ulertzen lagunduko dizugu eta GA4 txosten estandarretan agerikoak ez diren joerak eta ereduak identifikatzen lagunduko dizugu.
✅ Neurri eta neurri pertsonalizatuak
GA4-k dimentsio eta neurketa pertsonalizatuak definitzeko aukera ematen digu, zure enpresari zure negoziorako garrantzitsuak diren datu-puntu zehatzei jarraipena eman diezaiekeenak. Dimentsio eta neurketa hauek ere erabil ditzakegu txosten pertsonalizatuak sortzeko eta zure datuak segmentatzeko zure negozioarentzat esanguratsua den moduan.
Laburbilduz, GA4-k eskaintzen dituen Google-ren beste tresna eta produktu batzuekin integrazio hobeak zure enpresari zure marketin digitalaren ahaleginei buruzko ikuspegi osoago bat lortzen lagunduko digu eta erabaki hobeto hartzen lagunduko digu.
Jarri gurekin harremanetan aurrekontua lortzeko

Aprobetxatu zure enpresari Google tresnetatik
Marketina etengabe aldatzen ari da. Espainian, markek telebistako iragarki, iragarki, eskuorri, irrati eta egunkarien bidez bilatzen zituzten bezeroak. Gero, sare sozialen ingurukoa zen, Facebook bezala.
Gaur egun, bilaketak sofistikatuagoak dira. Enpresek zuzeneko harremana behar dute. Batez ere enpresa-enpresa (B2B) enpresak. Google eta bere publizitate-plataforma guztien etorrerak aukera gehiago ireki ditu markek Espainia osoko urruneko eremuetan iragartzeko eta jendearengana eta publikoarengana iristeko.
Google Ads, YouTube eta Google-ren tresna guztiek irauli dute publizitate digitala oro har.
Ikusi publizitate-aukera guztiak