Abantailak
Aplikazioen ASOk aukera ematen du APP xede-publikoari lotzeko.
Aplikazio bat erabiltzaileentzat zenbat eta garrantzitsuagoa izan, orduan eta handiagoa izango da haren sailkapena. Denbora ere aurrezten dute, ez baitute mugitu behar bilaketa baten emaitzengatik.
Gainera, deskarga kopuruak lotura zuzena duenez tartearekin, zenbat eta handiagoa izan tartea, orduan eta deskarga gehiago.
App Store Optimization ASO: Aplikazioa arakatuago bihurtuko da
ASOren lan bat egiten denean, app-a bere kategoriako arakatze-bilaketetan agertuko da, eta horrek hura arakatu eta biralizatzera bultzatuko du.
Trafiko bultzada gehiago
Organikoki altuagoa izanik, mugikorretarako aplikaziorako bisita trafikoa berdin haziko da.
Deskarga eta erabiltzaile kopuru handiagoa
Hori begi bistakoa da. Aplikazioen dendan protagonismo handiagoa izanez gero, aplikazioak askoz deskarga gehiago egiten hasiko da eta, ondorioz, erabiltzaile gehiago.
SEO vs ASO
SEO eta ASOren arteko antzekotasunak
SEOk eta ASOk lan organiko baten aldeko apustua egiten badute ere, eta gako-hitzak bien funtsezko zatiak badira ere, haien metodologia desberdina da.
Web-orrietan, Googleren algoritmoen eta haren bilaketa-motorraren arabera lantzen da SEO; aplikazioen kasuan, aplikazioen denden arabera optimizatzeko ASOren lana egituratzen da, algoritmo guztiz desberdina.
Bilaketaren emaitzak, beraz, dramatikoki ezberdinak dira.
Beste merkatu batzuk
ASO aplikazioak beste merkatu batzuetan funtzionatzen du
Aplikazio denda batean optimizatzeko beste merkatu batzuetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela: