App Store Optimization ASO

Ahalegin, denbora, lan eta diru asko behar da kalitatezko app bat sortzeko, baina ezin bada ikusi, ez du ezertarako balio. Horretarako dago app-en ASO.

App Store Optimization ASO. ASOren lan on bati esker, ikusgarritasuna handitu eta aplikazio mugikorren deskargak sustatu daitezke. Kontaktatu eta lagunduko dizugu!

Bidal iezaguzu whatsapp bat

Berehalako laguntza +34 910 05 39 37

Compartir:

Zer da ASO?

App Store Optimization ASO: Zer da posizionamendu organikoa app dendetan?

App Store Optimization ASO. AAplikazioen merkatua esponentzialki hazten ari da duela urte batzuk. Espainian soilik 5 milioi aplikazio inguru daude Google eta Apple IOS dendetan.

App Store Optimization edo App Store Optimization (gaztelaniaz, “Optimizazioa aplikazioen dendetan”) aplikazio mugikor bat lehen lekuetan, organikoki, agertzera bultzatzen duen lana da, haren ikusgarritasuna eta sailkapena hobetuz. Googlen webguneen SEO posizionamenduak egiten duenaren antzekoa.

Zentzu horretan, APPen ASO funtsezko ariketa da edozein aplikazio mugikorren marketin-kanpaina baterako.

Google Play Store-n eta Apple App Store-n aplikazio baten ikusgarritasuna handitzea du helburu.

Aplikazio bat bera ere ez da oso urrun iritsiko ASO plan on bat ez badu.

ASOren lan on batekin, beraz, aplikazioko deskargak eta erosketak areagotu egingo dira.

Abantailak

Aplikazioen ASOk aukera ematen du APP xede-publikoari lotzeko.

Aplikazio bat erabiltzaileentzat zenbat eta garrantzitsuagoa izan, orduan eta handiagoa izango da haren sailkapena. Denbora ere aurrezten dute, ez baitute mugitu behar bilaketa baten emaitzengatik.

Gainera, deskarga kopuruak lotura zuzena duenez tartearekin, zenbat eta handiagoa izan tartea, orduan eta deskarga gehiago.

App Store Optimization ASO: Aplikazioa arakatuago bihurtuko da

ASOren lan bat egiten denean, app-a bere kategoriako arakatze-bilaketetan agertuko da, eta horrek hura arakatu eta biralizatzera bultzatuko du.

Trafiko bultzada gehiago

Organikoki altuagoa izanik, mugikorretarako aplikaziorako bisita trafikoa berdin haziko da.

Deskarga eta erabiltzaile kopuru handiagoa

Hori begi bistakoa da. Aplikazioen dendan protagonismo handiagoa izanez gero, aplikazioak askoz deskarga gehiago egiten hasiko da eta, ondorioz, erabiltzaile gehiago.

SEO vs ASO

SEO eta ASOren arteko antzekotasunak

SEOk eta ASOk lan organiko baten aldeko apustua egiten badute ere, eta gako-hitzak bien funtsezko zatiak badira ere, haien metodologia desberdina da.

Web-orrietan, Googleren algoritmoen eta haren bilaketa-motorraren arabera lantzen da SEO; aplikazioen kasuan, aplikazioen denden arabera optimizatzeko ASOren lana egituratzen da, algoritmo guztiz desberdina.

Bilaketaren emaitzak, beraz, dramatikoki ezberdinak dira.

Beste merkatu batzuk

ASO aplikazioak beste merkatu batzuetan funtzionatzen du

Aplikazio denda batean optimizatzeko beste merkatu batzuetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela:

  • Zer da ASO?

    App Store Optimization ASO: Zer da posizionamendu organikoa app dendetan?

    App Store Optimization ASO. AAplikazioen merkatua esponentzialki hazten ari da duela urte batzuk. Espainian soilik 5 milioi aplikazio inguru daude Google eta Apple IOS dendetan.

    App Store Optimization edo App Store Optimization (gaztelaniaz, “Optimizazioa aplikazioen dendetan”) aplikazio mugikor bat lehen lekuetan, organikoki, agertzera bultzatzen duen lana da, haren ikusgarritasuna eta sailkapena hobetuz. Googlen webguneen SEO posizionamenduak egiten duenaren antzekoa.

    Zentzu horretan, APPen ASO funtsezko ariketa da edozein aplikazio mugikorren marketin-kanpaina baterako.

    Google Play Store-n eta Apple App Store-n aplikazio baten ikusgarritasuna handitzea du helburu.

    Aplikazio bat bera ere ez da oso urrun iritsiko ASO plan on bat ez badu.

    ASOren lan on batekin, beraz, aplikazioko deskargak eta erosketak areagotu egingo dira.

  • Abantailak

    Aplikazioen ASOk aukera ematen du APP xede-publikoari lotzeko.

    Aplikazio bat erabiltzaileentzat zenbat eta garrantzitsuagoa izan, orduan eta handiagoa izango da haren sailkapena. Denbora ere aurrezten dute, ez baitute mugitu behar bilaketa baten emaitzengatik.

    Gainera, deskarga kopuruak lotura zuzena duenez tartearekin, zenbat eta handiagoa izan tartea, orduan eta deskarga gehiago.

    App Store Optimization ASO: Aplikazioa arakatuago bihurtuko da

    ASOren lan bat egiten denean, app-a bere kategoriako arakatze-bilaketetan agertuko da, eta horrek hura arakatu eta biralizatzera bultzatuko du.

    Trafiko bultzada gehiago

    Organikoki altuagoa izanik, mugikorretarako aplikaziorako bisita trafikoa berdin haziko da.

    Deskarga eta erabiltzaile kopuru handiagoa

    Hori begi bistakoa da. Aplikazioen dendan protagonismo handiagoa izanez gero, aplikazioak askoz deskarga gehiago egiten hasiko da eta, ondorioz, erabiltzaile gehiago.

  • SEO vs ASO

    SEO eta ASOren arteko antzekotasunak

    SEOk eta ASOk lan organiko baten aldeko apustua egiten badute ere, eta gako-hitzak bien funtsezko zatiak badira ere, haien metodologia desberdina da.

    Web-orrietan, Googleren algoritmoen eta haren bilaketa-motorraren arabera lantzen da SEO; aplikazioen kasuan, aplikazioen denden arabera optimizatzeko ASOren lana egituratzen da, algoritmo guztiz desberdina.

    Bilaketaren emaitzak, beraz, dramatikoki ezberdinak dira.

  • Beste merkatu batzuk

    ASO aplikazioak beste merkatu batzuetan funtzionatzen du

    Aplikazio denda batean optimizatzeko beste merkatu batzuetan gurekin harremanetan jarri nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan honela: