Avantatges
El SEO a YouTube Ajuda a Millorar l’Experiència d’Usuari
Igual que el SEO a pàgines web, el SEO a YouTube col·labora a apuntalar un canal de marca, amb millors vídeos i millor experiència.
Tot això condueix a una millor experiència dusuari, que finalment es tradueix en més vistes i temps de retenció, més clients potencials, millor record de marca i majors taxes de conversió.
El SEO a YouTube Genera Altes Taxes de Fidelització
D’acord amb un estudi de Google, els canals de YouTube a Espanya que treballen més el contingut solen fidelitzar un 14,6% més que els canals de marca que no ho fan.
Resultats de SEO per a una Taxa de Conversió més Alta
La bona classificació duna pàgina web en qualsevol motor de cerca garanteix altes taxes de conversió. Les persones solen valorar més les marques que estan més ben posicionades sense publicitat. D’aquesta manera, amb un treball de SEO a YouTube Espanya farem que el vostre mercat objectiu estigui més conscient de la seva marca.
A mesura que les persones es familiaritzin més amb una marca i augmenti el seu coneixement sobre productes i/o serveis, hi ha una gran possibilitat que acabin tancant algun tracte o compra.
El SEO a YouTube Redueix Costos Publicitaris de Màrqueting i Branding
Un treball de SEO a YouTube per a Espanya o qualsevol país realment, redueix els costos publicitaris. I és que quan ja es té una classificació alta en els resultats a YouTube, no cal pagar per clic o fer una campanya de publicitat a YouTube.
De fet, després d’aconseguit el lloc de privilegi, és probable que la seva marca continuï per sobre de la resta dels resultats de cerca, sense més esforç.
Un Bon SEO a YouTube Espanya Sol Encoratjar els Espanyols a Visitar la Web
D’acord amb un estudi de Google Espanya, hi ha una alta tendència dels usuaris de YouTube a visitar el web d’una marca, després de navegar pel canal de YouTube. Si a això se suma que un estudi de ThinkWithGoogle indica que el 81% dels compradors a Espanya fan una investigació en línia abans d’anar a la botiga i fer la compra, el potencial és enorme.
El SEO a YouTube Genera Credibilitat de Marca a Espanya
Classificar en primer, segon o tercer lloc pot donar als seus clients la idea que és un dels millors jugadors de la indústria. Mostra que ets popular i molts usuaris també t’han investigat.
Daltra banda, els clients poden pensar que encara no és molt conegut o fins i tot un jugador nou a la indústria si es troba a la part inferior dels resultats del motor de cerca. Això també pot portar a alguns clients a pensar que no té pressupost per impulsar el vostre lloc web i obtenir millors resultats de cerca.