Avantatges
Google Performance Max Espanya: Campanya Enfocada en Objectius
Google Performance Max Espanya permet, com mai, orientar tot el pressupost exactament els objectius de màrqueting digital que es predeterminen en un inici. Ja sigui conversions, vendes, branding, impressions, etc.
L’interessant és que segons els objectius que es tracen, l’aprenentatge automàtic de Google trobarà els clients potencials, on siguin a les diferents plataformes de Google.
Performance Max: Millor Interpretació
Performance Max de Google està dissenyat per utilitzar la millor tecnologia d’atribució de Google i el vostre aprenentatge automàtic. Tot per trobar el client en el moment adequat, amb lanunci adequat i aconseguir un rendiment encara millor a les campanyes publicitàries tradicionals.
Google Performance Max Espanya i Signals: Automatització de Direcció
Si sumem l’aportació de les noves Audience Signals de Google, podem crear per als nostres clients campanyes que accelerin encara més els resultats i oferir millors resultats més ràpid.
Unica Eina Totalment Omnicanal de Google
Google Performance Max Espanya considera mostrar i captar prospectes comercials o vendes a través de totes les xarxes de Google. Dins d’aquestes, el Cercador de Google, YouTube, Xarxa Display, Google El meu negoci, Google Maps i Gmail.
El Cercador de Google
La gent busca allò que vol. Les campanyes Performance Max posaran els seus productes davant dels compradors que busquen el que ven a Google. La millor part? Només es gastarà pressupost quan feu clic
Google Discovery
Amb la publicitat a Google Discovery, Performance Max mostrarà els seus productes davant dels milions de compradors espanyols que diàriament utilitzen el mòbil o naveguen per Internet, sense necessitat de fer una consulta de cerca.
YouTube
Més del 40% dels compradors espanyols diu que van comprar productes que van descobrir a YouTube. Amb aquesta eina podrem arribar als potencials prospectes compradors directament.
Display de Google
Amb anuncis a la Xarxa Display podem connectar la seva marca amb els compradors fins i tot abans que busquin el que ofereix. Com? fent aparèixer banners al seu públic objectiu mentre navega per internet, llegeix blocs, mira vídeos o utilitza una app.
Anuncis a Gmail
Milions d’usuaris a Espanya fan servir Gmail. Aquesta publicitat mostrarà els seus productes a clients potencials quan estiguin revisant el correu.
Publicitat a Google Maps
Aquesta plataforma farà visible la seva marca quan els prospectes o possibles clients estiguin a prop geogràficament al punt de venda i mostrin interès per ubicacions com la de la seva empresa, mentre busquen o naveguen.
Google Perfil d’Empresa
Amb la publicitat activa podrem promocionar productes i ofertes especials disponibles a la botiga del vostre perfil de Google.