ASO Apps Empresas

Es necessita molt esforç, temps, treball i diners per crear una app de qualitat, però si aquesta no és visible de res serveix. Per això hi ha l'ASO d'Apps.

Un bon treball de “App Store Optimization” permet augmentar la visibilitat i fomentar les descàrregues de les aplicacions mòbils. Contacti'ns i ho ajudarem!

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

App Store Optimization Què és l'ASO?

App Store Optimization: Què és l’ASO?

App Store Optimization. El mercat d?aplicacions creix de manera exponencial fa anys. Només a Espanya hi ha al voltant de 5 milions d’aplicacions a les botigues de Google i Apple IOS.

L’ASO d’Apps (o App Store Optimization, que en castellà és “Optimització a les botigues d’aplicacions”) és el treball que s’enfoca a fer que una aplicació mòbil es mostri als primers llocs, en forma orgànica, millorant-ne la visibilitat i classificació. Un símil al que fa el posicionament SEO de pàgines web a Google.

En aquest sentit, l’ASO d’Apps és un exercici clau per a una campanya de màrqueting de qualsevol aplicació mòbil.

El seu objectiu i propòsit primari és augmentar la visibilitat d’una app, tant a Google Play Store com a Apple App Store.

Definitivament cap aplicació arribarà gaire lluny si no compta amb un bon pla ASO.

Amb una bona feina d’ASO augmentaran, per conseqüència, les descàrregues i les compres a l’aplicació.

Avantatges

L’App Store Optimization Permet Enfocar l’App al Públic Objectiu Més Fàcilment

Com més rellevant sigui una aplicació per als usuaris, més gran serà la seva classificació. També estalvien temps perquè no s’han de desplaçar pels resultats d’una cerca.

A més, pel fet que la quantitat de descàrregues està directament relacionada amb el rang, com més alt sigui el rang, més descàrregues.

L’Aplicació es farà més explorable

Quan es fa un treball d’ASO, l’app apareixerà recordentment a les cerques de resultats de la seva categoria, cosa que encoratjarà a la seva exploració i viralització.

App Store Optimization: Més Impulsos de Trànsit

Com que està més amunt orgànicament, el trànsit de visita a l’aplicació mòbil serà igualment creixent.

App Store Optimization: Major Nombre de Descàrregues i Usuaris

Això és evident. Com que té més protagonisme en una botiga d’aplicacions, l’app començarà a tenir moltíssimes més descàrregues i, com a conseqüència, més usuaris.

SEO vs ASO

Similituds entre SEO i ASO

Si bé el SEO i ASO aposten per un treball orgànic i les paraules clau són una part essencial de tots dos, la metodologia és diferent.

A les pàgines web es treballa el SEO dacord als algorismes de Google i el seu motor de cerca; en el cas de les aplicacions, s’estructura el treball d’ASO per optimitzar-se segons les botigues d’aplicacions, un algorisme totalment diferent.

Els resultats de la cerca, per tant, difereixen dramàticament.

Altres Formes de SEO

Altres Plataformes de Posicionament SEO

Hi ha altres eines per al SEO. Entre aquestes:

  • SEO Local: El SEO Local és l’eina ideal per a les empreses que volen posicionar-se a Google a la seva comunitat autònoma o ciutat.
  • SEO a Google Notícies: El SEO a Google Notícies apunta a posicionar temes web al portal de notícies de Google.
  • SEO de Pàgines Web: El Posicionament Web SEO de Pàgines Web permet loptimització dun lloc web a Google, dacord a les paraules comercials i algorismes més eficients per a linteressat.
  • YouTube SEO: El SEO a YouTube permet loptimització dun vídeo al motor de cerca de Youtube i així rankear primer en una categoria o paraula clau.

Altres Mercats

Treball d’ASO Apps a Altres Mercats

Si voleu contactar-nos a altres mercats per a un treball d’optimització en una botiga d’aplicacions, contacteu-nos de la següent manera:

  • Xile: A Xile ens pot contactar deixant-nos un missatge a través d’aquest enllaç.
  • Colòmbia: A Colòmbia ens pot escriure fent clic aquí.
  • Mèxic: A Mèxic estem en aquest link
  • Perú: Al Perú estem a través d’aquest enllaç.
  • App Store Optimization Què és l'ASO?

    App Store Optimization: Què és l’ASO?

    App Store Optimization. El mercat d?aplicacions creix de manera exponencial fa anys. Només a Espanya hi ha al voltant de 5 milions d’aplicacions a les botigues de Google i Apple IOS.

    L’ASO d’Apps (o App Store Optimization, que en castellà és “Optimització a les botigues d’aplicacions”) és el treball que s’enfoca a fer que una aplicació mòbil es mostri als primers llocs, en forma orgànica, millorant-ne la visibilitat i classificació. Un símil al que fa el posicionament SEO de pàgines web a Google.

    En aquest sentit, l’ASO d’Apps és un exercici clau per a una campanya de màrqueting de qualsevol aplicació mòbil.

    El seu objectiu i propòsit primari és augmentar la visibilitat d’una app, tant a Google Play Store com a Apple App Store.

    Definitivament cap aplicació arribarà gaire lluny si no compta amb un bon pla ASO.

    Amb una bona feina d’ASO augmentaran, per conseqüència, les descàrregues i les compres a l’aplicació.

  • Avantatges

    L’App Store Optimization Permet Enfocar l’App al Públic Objectiu Més Fàcilment

    Com més rellevant sigui una aplicació per als usuaris, més gran serà la seva classificació. També estalvien temps perquè no s’han de desplaçar pels resultats d’una cerca.

    A més, pel fet que la quantitat de descàrregues està directament relacionada amb el rang, com més alt sigui el rang, més descàrregues.

    L’Aplicació es farà més explorable

    Quan es fa un treball d’ASO, l’app apareixerà recordentment a les cerques de resultats de la seva categoria, cosa que encoratjarà a la seva exploració i viralització.

    App Store Optimization: Més Impulsos de Trànsit

    Com que està més amunt orgànicament, el trànsit de visita a l’aplicació mòbil serà igualment creixent.

    App Store Optimization: Major Nombre de Descàrregues i Usuaris

    Això és evident. Com que té més protagonisme en una botiga d’aplicacions, l’app començarà a tenir moltíssimes més descàrregues i, com a conseqüència, més usuaris.

  • SEO vs ASO

    Similituds entre SEO i ASO

    Si bé el SEO i ASO aposten per un treball orgànic i les paraules clau són una part essencial de tots dos, la metodologia és diferent.

    A les pàgines web es treballa el SEO dacord als algorismes de Google i el seu motor de cerca; en el cas de les aplicacions, s’estructura el treball d’ASO per optimitzar-se segons les botigues d’aplicacions, un algorisme totalment diferent.

    Els resultats de la cerca, per tant, difereixen dramàticament.

  • Altres Formes de SEO

    Altres Plataformes de Posicionament SEO

    Hi ha altres eines per al SEO. Entre aquestes:

    • SEO Local: El SEO Local és l’eina ideal per a les empreses que volen posicionar-se a Google a la seva comunitat autònoma o ciutat.
    • SEO a Google Notícies: El SEO a Google Notícies apunta a posicionar temes web al portal de notícies de Google.
    • SEO de Pàgines Web: El Posicionament Web SEO de Pàgines Web permet loptimització dun lloc web a Google, dacord a les paraules comercials i algorismes més eficients per a linteressat.
    • YouTube SEO: El SEO a YouTube permet loptimització dun vídeo al motor de cerca de Youtube i així rankear primer en una categoria o paraula clau.
  • Altres Mercats

    Treball d’ASO Apps a Altres Mercats

    Si voleu contactar-nos a altres mercats per a un treball d’optimització en una botiga d’aplicacions, contacteu-nos de la següent manera:

    • Xile: A Xile ens pot contactar deixant-nos un missatge a través d’aquest enllaç.
    • Colòmbia: A Colòmbia ens pot escriure fent clic aquí.
    • Mèxic: A Mèxic estem en aquest link
    • Perú: Al Perú estem a través d’aquest enllaç.