Google Surveys España – Enquisas de Google

Google Surveys España, a mellor ferramenta de Google para a investigación de mercado.

Solicite agora e faga unha avaliación completa do seu entorno empresarial, dos seus clientes e onde está o seu mercado obxectivo!

Envíanos un whatsapp

Asistencia inmediata +34 603 813 875

Compartir:

Que é Google Surveys España?

Google Surveys España é a ferramenta de Google para a investigación de mercado. Con Google Surveys España podes chegar a miles de entrevistados validados e representativos ao 100% dunha segmentación desexada.

Personalizado

Con Google Surveys España podes determinar o público obxectivo, personalizar a pregunta e ver os resultados aparecen nun par de horas. Todo dun xeito moi dinámico.

Rápido

En Marketing Branding podemos crear e lanzar enquisas en minutos e acceder aos informes, gráficos e ideas de Google que están dispoñibles case ao instante. E é preciso, porque obtén resultados estadísticamente significativos e válidos a escala de persoas reais, non de paneis inclinados.

Un exemplo

Exemplo: a súa empresa comercializa alimentos para animais e quere lanzar un novo produto. ¿Necesitas saber de antemán a reacción do teu público obxectivo? ¿Quere saber canto estarías disposto a pagar por el? Sabes que os produtos de produto son os que máis valoran os teus consumidores?

Con Google Surveys España podes facer todo iso e moito máis. Desde a valoración do coñecemento dunha marca, ata descubrir o que a xente pensa do seu novo logotipo ou as características do produto que lle interesan ás mulleres, aos nenos, aos seus vinte anos, etc … todo por unha fracción do custo da investigación de mercado tradicional. .

Vantaxes

Google Surveys España: toma mellores decisións coa investigación de mercado

Google Surveys facilita obter información rápida e fiable dos consumidores a través de Internet e dispositivos móbiles, o que finalmente che permitirá tomar decisións empresariais máis informadas, comprender o seu impacto en mercadotecnia e manter un pulso na saúde do seu. Empresa e marca.

Respostas en tempo real

Coa tecnoloxía de Google Surveys España, a túa empresa poderá responder a centos de preguntas en tempo real, dándolle á súa empresa un valor e un poder para tomar decisións dun xeito máis intelixente e limitar os riscos.

Alta segmentación

Segmentación alta e profunda

Use as nosas opcións de orientación avanzadas para atopar o público específico que precisa. Obxectivo por idade, sexo, país, estado ou provincia, lingua e criterios demográficos acordes coa realidade actual, como a identidade racial (hispánica / latina); usuarios de aplicacións de citas (aplicacións); propietarios e / ou socios de pemes; usuarios de redes sociais; usuarios de plataformas de vídeo en streaming como Netflix, Google Play, Hulu, Amazon; estudantes

Defina as túas preguntas personalizadas

Con Google Surveys España podes escoller entre varios tipos de preguntas diferentes coas propias ferramentas e produtos de Google.

Segmentación de usuarios de PC, móbil ou Android

Con Google Surveys España podes aplicar a un amplo universo de visitantes a sitios web, xa sexa a través de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e persoas coa aplicación Google Opinion Rewards en Android.

Para a segmentación de estudos detallados están dispoñibles os seguintes países: Estados Unidos, Canadá, Holanda, Reino Unido, Alemaña, México, Xapón, Australia, Brasil, Francia, España.

Segmento especial de recompensas de segmento de Google

Tamén pode facer unha segmentación especial para persoas que teñan a aplicación Google Opinion Rewards (dispoñible en Android), cuxa orientación é para: Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, Alemaña, Italia, Holanda, Xapón, México e Brasil .

Resultados excelentes con Google Analytics

Combinando as propiedades da ferramenta con Google Analytics e Google Tag Manager, os resultados permiten cruzar información ideal para proxectar decisións empresariais.

Casos de Exito

Orbitz: Escoitando a voz do cliente

Por que a xente toma as decisións que toma?

Con Google Surveys, a compañía de billetes aérea Orbitz afondou nisto e aplicou Google Surveys para comprender esa pregunta co seu público obxectivo e o que aprendeu nas respostas, comezou a aplicarse, captando rapidamente o éxito nas súas decisións comerciais, mellorando aínda máis a experiencia global do cliente. Link

Google Surveys España noutros Países

Enquisas de Google noutros mercados

Se estás interesado en contactar con nós desde outros países, ponte en contacto connosco aquí:

Chile: Visítanos nesta ligazón.
Perú: En Perú, estamos aquí.
Colombia: Para a xente de Colombia, esta é a ligazón.

  • Que é Google Surveys España?

    Google Surveys España é a ferramenta de Google para a investigación de mercado. Con Google Surveys España podes chegar a miles de entrevistados validados e representativos ao 100% dunha segmentación desexada.

    Personalizado

    Con Google Surveys España podes determinar o público obxectivo, personalizar a pregunta e ver os resultados aparecen nun par de horas. Todo dun xeito moi dinámico.

    Rápido

    En Marketing Branding podemos crear e lanzar enquisas en minutos e acceder aos informes, gráficos e ideas de Google que están dispoñibles case ao instante. E é preciso, porque obtén resultados estadísticamente significativos e válidos a escala de persoas reais, non de paneis inclinados.

    Un exemplo

    Exemplo: a súa empresa comercializa alimentos para animais e quere lanzar un novo produto. ¿Necesitas saber de antemán a reacción do teu público obxectivo? ¿Quere saber canto estarías disposto a pagar por el? Sabes que os produtos de produto son os que máis valoran os teus consumidores?

    Con Google Surveys España podes facer todo iso e moito máis. Desde a valoración do coñecemento dunha marca, ata descubrir o que a xente pensa do seu novo logotipo ou as características do produto que lle interesan ás mulleres, aos nenos, aos seus vinte anos, etc … todo por unha fracción do custo da investigación de mercado tradicional. .

  • Vantaxes

    Google Surveys España: toma mellores decisións coa investigación de mercado

    Google Surveys facilita obter información rápida e fiable dos consumidores a través de Internet e dispositivos móbiles, o que finalmente che permitirá tomar decisións empresariais máis informadas, comprender o seu impacto en mercadotecnia e manter un pulso na saúde do seu. Empresa e marca.

    Respostas en tempo real

    Coa tecnoloxía de Google Surveys España, a túa empresa poderá responder a centos de preguntas en tempo real, dándolle á súa empresa un valor e un poder para tomar decisións dun xeito máis intelixente e limitar os riscos.

  • Alta segmentación

    Segmentación alta e profunda

    Use as nosas opcións de orientación avanzadas para atopar o público específico que precisa. Obxectivo por idade, sexo, país, estado ou provincia, lingua e criterios demográficos acordes coa realidade actual, como a identidade racial (hispánica / latina); usuarios de aplicacións de citas (aplicacións); propietarios e / ou socios de pemes; usuarios de redes sociais; usuarios de plataformas de vídeo en streaming como Netflix, Google Play, Hulu, Amazon; estudantes

    Defina as túas preguntas personalizadas

    Con Google Surveys España podes escoller entre varios tipos de preguntas diferentes coas propias ferramentas e produtos de Google.

    Segmentación de usuarios de PC, móbil ou Android

    Con Google Surveys España podes aplicar a un amplo universo de visitantes a sitios web, xa sexa a través de ordenadores de escritorio, teléfonos móbiles e persoas coa aplicación Google Opinion Rewards en Android.

    Para a segmentación de estudos detallados están dispoñibles os seguintes países: Estados Unidos, Canadá, Holanda, Reino Unido, Alemaña, México, Xapón, Australia, Brasil, Francia, España.

    Segmento especial de recompensas de segmento de Google

    Tamén pode facer unha segmentación especial para persoas que teñan a aplicación Google Opinion Rewards (dispoñible en Android), cuxa orientación é para: Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, Alemaña, Italia, Holanda, Xapón, México e Brasil .

    Resultados excelentes con Google Analytics

    Combinando as propiedades da ferramenta con Google Analytics e Google Tag Manager, os resultados permiten cruzar información ideal para proxectar decisións empresariais.

  • Casos de Exito

    Orbitz: Escoitando a voz do cliente

    Por que a xente toma as decisións que toma?

    Con Google Surveys, a compañía de billetes aérea Orbitz afondou nisto e aplicou Google Surveys para comprender esa pregunta co seu público obxectivo e o que aprendeu nas respostas, comezou a aplicarse, captando rapidamente o éxito nas súas decisións comerciais, mellorando aínda máis a experiencia global do cliente. Link

  • Google Surveys España noutros Países

    Enquisas de Google noutros mercados

    Se estás interesado en contactar con nós desde outros países, ponte en contacto connosco aquí:

    Chile: Visítanos nesta ligazón.
    Perú: En Perú, estamos aquí.
    Colombia: Para a xente de Colombia, esta é a ligazón.