Avantatges
El SEO Local Ajuda a Impulsar el Coneixement de Marca
L’impacte directe del SEO local és que ajuda a fer que una pàgina web sigui més visible per als usuaris locals, versus empreses orientades a nivell “nacional”.
Permet Augmentar el Trànsit Qualificat a un Pàgina Web
Un dels principals resultats de fer un bon SEO és augmentar el trànsit qualificat a un lloc web. I això hauria de resultar en millors prospectes i vendes.
Si bé no tots els visitants d’un lloc web acaben fent una “compra” o “cotització”, l’augment del trànsit a la llarga sempre genera beneficis, ja que és un senyal positiu per al GoogleBot que ranqueja les pàgines, que el lloc web en qüestió és coherent amb una temàtica i té suport de la gent.
El SEO Local Millora les Taxes de Conversió
Relacionat amb això, invertir en el SEO local pot ajudar moltíssim a millorar les taxes de conversió de prospectes.
Com? Orienta una web cap al seu públic objectiu local, cosa que és molt més eficient que els webs que apunten a nivell nacional. Trànsit web rellevant significa una oportunitat més gran de convertir prospectes en clients.
Permet Reduir les Despeses de publicitat
Tenir una excel·lent classificació en SEO (sigui Local o Nacional) permet que els prospectes puguin trobar fàcilment una marca a Google. Moltes vegades tot això permet viure sense haver de pagar per anuncis de Google Ads.
Tot això farà reduir despeses de màrqueting i, per tant, estalvi de diners.
És de Resultats Duradors, A Diferència de la Publicitat
El SEO Local o el Tradicional són solucions de màrqueting duradors, a diferència dels anuncis de publicitat, que només fan visible una marca mentre la campanya estigui activa.
Daquesta manera, es pot dir que el SEO genera un creixement comercial continu. Això fa que valgui la pena invertir, especialment si sou propietari d’una petita empresa amb un pressupost de publicitat ajustat.
Lliurament Dades Utiles
El SEO local i la seva vinculació amb Google Search Console i Google Analytics 4 permet tenir accés a dades rellevants altament rellevants sobre el rendiment d’un lloc web. Aquest pot ser un gran benefici, ja que aquestes dades poden col·laborar a determinar què funciona, què no i com millorar encara més un negoci en línia.
Permet fer que la seva marca Figure com el líder
Optimitzar el SEO local dun negoci també pot lliurar un avantatge sobre la competència, fent que més persones triïn un negoci per sobre els que estan més avall en la classificació.