Local SEO a Google Espanya

El pla de SEO Local per a Empreses és ideal per figurar més freqüentment en una Ciutat i Comunitat Autònoma determinada i liderar a Google de la zona.

A més d'augmentar potencialment les visites, els leads i les vendes, s'expandirà el coneixement i el branding de la seva marca a la seva zona.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 910 05 39 37

Compartir:

Què és el Local SEO?

Local SEO: La Nova Tendència que Exigeix Google

SEO Local o SEO Tradicional?

El SEO és essencialment la pràctica de millorar la classificació natural i orgànica a Google duna pàgina web. D’aquesta manera, poder aparèixer a dalt de tot dels resultats de cerca. D’això se n’encarrega el SEO Web Tradicional.

El SEO local és un tipus específic de SEO que és especialment beneficiós per a les empreses que més que apuntar a nivell nacional, busquen posicionament a la seva zona.

Daquesta manera, lobjectiu principal del SEO local és facilitar que les persones de làrea poder trobar fàcilment una empresa.

Com els resultats de Google sorienten majorment en la ubicació geogràfica de la persona que fa la cerca, aquest tipus de SEO és ideal per a una empresa que vol liderar la seva zona.

Avantatges

El SEO Local Ajuda a Impulsar el Coneixement de Marca

L’impacte directe del SEO local és que ajuda a fer que una pàgina web sigui més visible per als usuaris locals, versus empreses orientades a nivell “nacional”.

Permet Augmentar el Trànsit Qualificat a un Pàgina Web

Un dels principals resultats de fer un bon SEO és augmentar el trànsit qualificat a un lloc web. I això hauria de resultar en millors prospectes i vendes.

Si bé no tots els visitants d’un lloc web acaben fent una “compra” o “cotització”, l’augment del trànsit a la llarga sempre genera beneficis, ja que és un senyal positiu per al GoogleBot que ranqueja les pàgines, que el lloc web en qüestió és coherent amb una temàtica i té suport de la gent.

El SEO Local Millora les Taxes de Conversió

Relacionat amb això, invertir en el SEO local pot ajudar moltíssim a millorar les taxes de conversió de prospectes.

Com? Orienta una web cap al seu públic objectiu local, cosa que és molt més eficient que els webs que apunten a nivell nacional. Trànsit web rellevant significa una oportunitat més gran de convertir prospectes en clients.

Permet Reduir les Despeses de publicitat

Tenir una excel·lent classificació en SEO (sigui Local o Nacional) permet que els prospectes puguin trobar fàcilment una marca a Google. Moltes vegades tot això permet viure sense haver de pagar per anuncis de Google Ads.

Tot això farà reduir despeses de màrqueting i, per tant, estalvi de diners.

És de Resultats Duradors, A Diferència de la Publicitat

El SEO Local o el Tradicional són solucions de màrqueting duradors, a diferència dels anuncis de publicitat, que només fan visible una marca mentre la campanya estigui activa.

Daquesta manera, es pot dir que el SEO genera un creixement comercial continu. Això fa que valgui la pena invertir, especialment si sou propietari d’una petita empresa amb un pressupost de publicitat ajustat.

Lliurament Dades Utiles

El SEO local i la seva vinculació amb Google Search Console i Google Analytics 4 permet tenir accés a dades rellevants altament rellevants sobre el rendiment d’un lloc web. Aquest pot ser un gran benefici, ja que aquestes dades poden col·laborar a determinar què funciona, què no i com millorar encara més un negoci en línia.

Permet fer que la seva marca Figure com el líder

Optimitzar el SEO local dun negoci també pot lliurar un avantatge sobre la competència, fent que més persones triïn un negoci per sobre els que estan més avall en la classificació.

Altres Eines Publicitàries

Altres Eines de per al Posicionament Orgànic SEO

Hi ha altres eines per al SEO. Entre aquestes:

  • SEO a Youtube: El SEO a Youtube és la millor manera d’augmentar dramàticament el branding d’una marca i pujar al rànquing a YouTube Espanya.
  • SEO a Google Notícies: El SEO a Google Notícies apunta a posicionar temes web al portal de notícies de Google.
  • ASO o App Store Optimization: L’ASO o App Store Optimization és la millor eina per fer rankear bé i posicionar una app als llistats de Google Play Store i/o IOS Store.
  • SEO de Pàgines Web: El Posicionament Web SEO de Pàgines Web permet loptimització dun lloc web a Google, dacord a les paraules comercials i algorismes més eficients per a linteressat.

Altres Mercats

Desenvolupament de SEO Local a Altres Mercats

Si voleu contactar-nos des d’altres països, deixeu-nos un missatge de la següent manera:

  • Xile: A Xile ens pot contactar fent clic en aquest enllaç.
  • Colòmbia: A Colòmbia faci clic en aquest link per ubicar-nos.
  • Mèxic: A Mèxic estem en aquest link.
  • Perú: Al Perú fent clic aquí es posarà en contacte amb nosaltres.
  • Què és el Local SEO?

    Local SEO: La Nova Tendència que Exigeix Google

    SEO Local o SEO Tradicional?

    El SEO és essencialment la pràctica de millorar la classificació natural i orgànica a Google duna pàgina web. D’aquesta manera, poder aparèixer a dalt de tot dels resultats de cerca. D’això se n’encarrega el SEO Web Tradicional.

    El SEO local és un tipus específic de SEO que és especialment beneficiós per a les empreses que més que apuntar a nivell nacional, busquen posicionament a la seva zona.

    Daquesta manera, lobjectiu principal del SEO local és facilitar que les persones de làrea poder trobar fàcilment una empresa.

    Com els resultats de Google sorienten majorment en la ubicació geogràfica de la persona que fa la cerca, aquest tipus de SEO és ideal per a una empresa que vol liderar la seva zona.

  • Avantatges

    El SEO Local Ajuda a Impulsar el Coneixement de Marca

    L’impacte directe del SEO local és que ajuda a fer que una pàgina web sigui més visible per als usuaris locals, versus empreses orientades a nivell “nacional”.

    Permet Augmentar el Trànsit Qualificat a un Pàgina Web

    Un dels principals resultats de fer un bon SEO és augmentar el trànsit qualificat a un lloc web. I això hauria de resultar en millors prospectes i vendes.

    Si bé no tots els visitants d’un lloc web acaben fent una “compra” o “cotització”, l’augment del trànsit a la llarga sempre genera beneficis, ja que és un senyal positiu per al GoogleBot que ranqueja les pàgines, que el lloc web en qüestió és coherent amb una temàtica i té suport de la gent.

    El SEO Local Millora les Taxes de Conversió

    Relacionat amb això, invertir en el SEO local pot ajudar moltíssim a millorar les taxes de conversió de prospectes.

    Com? Orienta una web cap al seu públic objectiu local, cosa que és molt més eficient que els webs que apunten a nivell nacional. Trànsit web rellevant significa una oportunitat més gran de convertir prospectes en clients.

    Permet Reduir les Despeses de publicitat

    Tenir una excel·lent classificació en SEO (sigui Local o Nacional) permet que els prospectes puguin trobar fàcilment una marca a Google. Moltes vegades tot això permet viure sense haver de pagar per anuncis de Google Ads.

    Tot això farà reduir despeses de màrqueting i, per tant, estalvi de diners.

    És de Resultats Duradors, A Diferència de la Publicitat

    El SEO Local o el Tradicional són solucions de màrqueting duradors, a diferència dels anuncis de publicitat, que només fan visible una marca mentre la campanya estigui activa.

    Daquesta manera, es pot dir que el SEO genera un creixement comercial continu. Això fa que valgui la pena invertir, especialment si sou propietari d’una petita empresa amb un pressupost de publicitat ajustat.

    Lliurament Dades Utiles

    El SEO local i la seva vinculació amb Google Search Console i Google Analytics 4 permet tenir accés a dades rellevants altament rellevants sobre el rendiment d’un lloc web. Aquest pot ser un gran benefici, ja que aquestes dades poden col·laborar a determinar què funciona, què no i com millorar encara més un negoci en línia.

    Permet fer que la seva marca Figure com el líder

    Optimitzar el SEO local dun negoci també pot lliurar un avantatge sobre la competència, fent que més persones triïn un negoci per sobre els que estan més avall en la classificació.

  • Altres Eines Publicitàries

    Altres Eines de per al Posicionament Orgànic SEO

    Hi ha altres eines per al SEO. Entre aquestes:

    • SEO a Youtube: El SEO a Youtube és la millor manera d’augmentar dramàticament el branding d’una marca i pujar al rànquing a YouTube Espanya.
    • SEO a Google Notícies: El SEO a Google Notícies apunta a posicionar temes web al portal de notícies de Google.
    • ASO o App Store Optimization: L’ASO o App Store Optimization és la millor eina per fer rankear bé i posicionar una app als llistats de Google Play Store i/o IOS Store.
    • SEO de Pàgines Web: El Posicionament Web SEO de Pàgines Web permet loptimització dun lloc web a Google, dacord a les paraules comercials i algorismes més eficients per a linteressat.
  • Altres Mercats

    Desenvolupament de SEO Local a Altres Mercats

    Si voleu contactar-nos des d’altres països, deixeu-nos un missatge de la següent manera:

    • Xile: A Xile ens pot contactar fent clic en aquest enllaç.
    • Colòmbia: A Colòmbia faci clic en aquest link per ubicar-nos.
    • Mèxic: A Mèxic estem en aquest link.
    • Perú: Al Perú fent clic aquí es posarà en contacte amb nosaltres.