G Suite per a Empreses

El paquet complet de Google per al treball en el núvol en una empresa.

La G Suite inclou correus corporatius, espai il·limitat en el núvol, sistemes de gestió i administració col·laborativa.

Envia'ns un WhatsApp

Assistència immediat +34 603 813 875

Compartir:

Què és G Suite?

G Suite el Poder Cloud de Google

G Suite és un paquet de serveis basats en el núvol desenvolupat per Google, que poden proporcionar a la seva empresa o entitat una nova forma de treballar junts en línia, no només mitjançant el correu electrònic i el xat, sinó també a través de videoconferències, xarxes socials, col·laboracions de documents en temps real, etc.

Més de 100 milions d’empreses utilitzen actualment la G Suite. La G Suite ha col·laborat moltíssim a millorar l’estructura comercial d’una empresa de forma ràpida i eficient. La familiaritat amb l’estètica i les plataformes de Google facilita que la G Suite sigui un canvi fàcil d’adoptar.

Per un baix cost, la seva empresa pot obtenir el poder de traslladar les operacions a qualsevol lloc en format Cloud, mentre que les dades de la seva empresa es mantenen segurs.

Avantatges

Reducció de Despeses

Altres eines en el núvol que competeixen amb G Suite té mensualitats altíssimes per usuaris i pateixen constantment de problemes d’adaptació al programari com més usuaris té l’empreses.

La G Suite ofereix un conjunt d’aplicacions familiars com Gmail, Docs, Drive i Calendari adaptades i personalitzades per a una empresa, però a més amb més funcions.

Però en plans bàsics, per a les empreses amb un pressupost limitat, la G Suite definitivament no pot ser superada. Fins i tot, la conversió d’un servidor d’oficina a G Suite elimina les costoses ordres de treball i les interrupcions.

Col·laboració en Equip Eficient

El conjunt d’aplicacions intel·ligents de G Suite permet que els membres d’un equip treballin junts en documents al mateix temps, en temps real. Es poden veure les edicions i canvis que cadascú va fent en temps real i la G Suite les guarda automàticament en el núvol.

Es poden atorgar capacitats d’edició a tots els membres de l’equip o només a uns pocs seleccionats. A mesura que els empleats treballin en els documents, poden utilitzar la funció de xat incorporada per intercanviar idees i comunicar-se (Hangouts).

Aquesta característica intel·ligent permet als membres del seu equip completar projectes de forma més ràpida i precisa. També elimina la necessitat d’enviar nombrosos correus electrònics amb les últimes versions de documents.

Seguretat de Dades

G Suite ve amb Google Drive, la plataforma d’emmagatzematge en el núvol més popular del món. Amb Google Drive un equip de treball pot emmagatzemar dades de forma segura i accedir-hi des de qualsevol dispositiu.

A diferència d’un servidor d’oficina típic, la G Suite emmagatzema informació en els centres de dades de Google que s’estenen per tot el món. Això garanteix que si un o més servidors fallen, la seva informació no es perdrà i podrà accedir-hi fàcilment quan ho necessiti.

Atès que la informació roman en el núvol, la G Suite elimina la necessitat de descarregar documents a dispositius, computadors o portàtils, on es poden perdre, robar o fer malbé. L’administrador del compte G Suite pot mantenir el control del que els seus empleats accedeixen des de la G Suite en els seus dispositius.

Els empleats poden accedir als documents sobre la marxa, quan viatgen o si treballen de forma remota.

comunicació Simplificada

Amb la G Suite una empresa podrà enviar i rebre correus electrònics amb Gmail. Però addicionalment, amb la G Suite es poden obtenir algunes característiques addicionals.

Un dels avantatges més atractives és la possibilitat de rebre un correu electrònic personalitzat amb el seu nom de domini, en el format: nombre@empresa.com. Això farà que la comunicació empresarial sembli més professional als ulls dels seus clients. També es pot accedir des de 30 GB d’emmagatzematge fins il·limitat.

La G Suite també incorpora l’aplicació Hangouts Meet per fer videoconferència i comunicar-se fàcilment amb els empleats i clients. Aquesta versió de Hangouts Meet pot permetre que fins a 25 persones s’uneixin a la crida i poden connectar des de qualsevol dispositiu i fins i tot fer-la servir directament des de Gmail.

Organització més Fàcil

La G Suite incorpora Google Calendar. Google Calendar facilita l’organitzar reunions, planificar projectes, fer seguiment dels terminis i programar cites. Google Calendar és un planificador únic que tota l’empresa pot veure, actualitzar i publicar per marcar dates límit, horaris de reunions i fites del projecte.

Calendari té una interfície molt amigable que permet que tot l’equip pugui mantenir-se al dia fàcilment, com per exemple, amb funcions com la codificació per colors per assenyalar els canvis i els recordatoris d’esdeveniments enviats directament al correu electrònic. El calendari està integrat amb Gmail, el que li permet programar esdeveniments directament a la safata d’entrada.

Per administrar usuaris i dispositius que es connecten a les seves aplicacions de la G Suite, es pot usar la consola d’administració. Aquesta consola permet donar accés als membres de l’equip, crear configuracions d’accessibilitat i integrar altres aplicacions empresarials. També integrar i administrar dispositius mòbils, contactes i configuracions de seguretat.

També la G Suite incorpora el Mobile Device Management, una per mantenir les dades de la seva empresa assegurances. La G Suite és compatible amb Android, iOS, Windows i altres telèfons intel·ligents.

Tipus de plans

G Suite: Tipus de plans

Pla Bàsic

El pla bàsic costa US $ 6 per usuari per mes (o US $ 50 per usuari a l’any, més impostos) i inclou les versions corporatives i exclusives de Gmail empresa, Hangouts Meet, Hangouts Xat, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, Google Slides , Google Forms, Google Sites, Google Drive (Emmagatzematge de fins a 30 GB), Assistència i Administrador.

Pla Business

El pla professional és d’USD $ 12 per usuari al mes (o US $ 120 per usuari a l’any, més impostos) i més del que ofert pel Pla Bàsic ofereix a la seva empresa emmagatzematge en el núvol il·limitat o 1TB per usuari si són menys de 5 usuaris, l’accés al App Maker de Google, el Vault, l’administrador amb més funcions i la capacitat d’arxivar i establir polítiques de retenció per correus electrònics i xats.

Pla Enterprise

El pla Enterprise és d’USD $ 25 per usuari al mes (o US $ 300 per usuari a l’any, més impostos) i més de tot l’anterior dels plans Bàsic i Business, considera les versions full de Vault i Administrador.

Migracions

Microsoft Active Directory

La subunitat Google Cloud Directory Sync (GCDS) permet sincronitzar les dades d’un domini de Google amb el servidor Active Directory o LDAP. En fer la sincronització, els usuaris, grups i contactes compartits de Google es sincronitzaran perquè coincideixin amb la informació que figura al servidor LDAP.

Com configurar Thunderbird perquè funcioni amb G-Suite / GMail?

Configuració del correu electrònic

  1. Habilitar “Aplicacions menys segures” en a https://myaccount.google.com/lesssecureapps
  2. Habilitar l’accés IMAP en G-Suite
    1. Inicia una sessió al https://mail.google.com amb el nom d’usuari i contrasenya de la seva companyia
    2. Anar a la part superior dreta i fer clic a la femella i després a “configuració”
    3. Seleccionar i habilitar la pestanya “IMAP”
    4. Fer clic a guardar canvis
  3. obrir Thunderbird
  4. Anar a Eines -> Configuració del compte
  5. Fer clic a Accions de compte -> Afegeix un compte de correu existent
  6. Completar amb el nom, adreça de correu electrònic i contrasenya, després fer clic a continuar
  7. Clicar al botó Configuració manual.
  8. Entrada la següent informació:
    1. Incoming (entrant): IMAP; imap.gmail.com
    2. Outgoing (sortint): IMAP; smtp.gmail.com
  9. Fer clic a Fet i llest

Millores Exclusives G Suite

Protecció dels missatges de Gmail a Mode Confidencial

Els clients de G Suite poden protegir la informació confidencial d’accessos no autoritzats utilitzant la manera confidencial de G Suite. Els destinataris dels missatges en mode confidencial no tenen l’opció de tornar a enviar, copiar, imprimir o descarregar missatges, inclosos els arxius adjunts. Els usuaris poden establir una data de venciment del missatge, revocar l’accés al missatge en qualsevol moment i sol·licitar un codi de verificació de SMS per accedir als missatges.

Encara que la manera confidencial impedeix que els destinataris comparteixin accidentalment un correu electrònic, no evita que els destinataris prenguin captures de pantalla o fotos dels seus missatges o arxius adjunts.

G Suite Permet Correus Electrònics Dinàmics

Aquest format exclusiu de G Suite admet les versions AMP dels correus electrònics. D’aquesta manera els usuaris poden actualitzar el seu contingut de forma dinàmica, a més d’incloure elements interactius.

Google One

Google One: Comprar Espai Extra al Núvol

Google One permet als usuaris que estiguin amb l’espai ple el poder accedir a un extra d’emmagatzematge en el núvol, més altres beneficis de Google.

Google One: Desar Tot el que es Vulgui

Amb Google One es pot guardar tot. Des vídeos fins arxius de música i documents, amb la facilitat que es pot gestionar a través de Google Drive. Tots els arxius es guarden de manera segura i automàtica en el núvol, amb la practicitat que es pot accedir a ells des de qualsevol ordinador o dispositiu.

Google One: Diferents Plans

Per als usuaris de G Suite Bàsica, Google One és una excel·lent opció per augmentar l’espai. Els plans van des dels 100 GB, 200 GB, 2TB, 10TB i 20TB i 30TB.

Links d'Interès

Certificacions G suite – Google Cloud

  • Què és G Suite?

    G Suite el Poder Cloud de Google

    G Suite és un paquet de serveis basats en el núvol desenvolupat per Google, que poden proporcionar a la seva empresa o entitat una nova forma de treballar junts en línia, no només mitjançant el correu electrònic i el xat, sinó també a través de videoconferències, xarxes socials, col·laboracions de documents en temps real, etc.

    Més de 100 milions d’empreses utilitzen actualment la G Suite. La G Suite ha col·laborat moltíssim a millorar l’estructura comercial d’una empresa de forma ràpida i eficient. La familiaritat amb l’estètica i les plataformes de Google facilita que la G Suite sigui un canvi fàcil d’adoptar.

    Per un baix cost, la seva empresa pot obtenir el poder de traslladar les operacions a qualsevol lloc en format Cloud, mentre que les dades de la seva empresa es mantenen segurs.

  • Avantatges

    Reducció de Despeses

    Altres eines en el núvol que competeixen amb G Suite té mensualitats altíssimes per usuaris i pateixen constantment de problemes d’adaptació al programari com més usuaris té l’empreses.

    La G Suite ofereix un conjunt d’aplicacions familiars com Gmail, Docs, Drive i Calendari adaptades i personalitzades per a una empresa, però a més amb més funcions.

    Però en plans bàsics, per a les empreses amb un pressupost limitat, la G Suite definitivament no pot ser superada. Fins i tot, la conversió d’un servidor d’oficina a G Suite elimina les costoses ordres de treball i les interrupcions.

    Col·laboració en Equip Eficient

    El conjunt d’aplicacions intel·ligents de G Suite permet que els membres d’un equip treballin junts en documents al mateix temps, en temps real. Es poden veure les edicions i canvis que cadascú va fent en temps real i la G Suite les guarda automàticament en el núvol.

    Es poden atorgar capacitats d’edició a tots els membres de l’equip o només a uns pocs seleccionats. A mesura que els empleats treballin en els documents, poden utilitzar la funció de xat incorporada per intercanviar idees i comunicar-se (Hangouts).

    Aquesta característica intel·ligent permet als membres del seu equip completar projectes de forma més ràpida i precisa. També elimina la necessitat d’enviar nombrosos correus electrònics amb les últimes versions de documents.

    Seguretat de Dades

    G Suite ve amb Google Drive, la plataforma d’emmagatzematge en el núvol més popular del món. Amb Google Drive un equip de treball pot emmagatzemar dades de forma segura i accedir-hi des de qualsevol dispositiu.

    A diferència d’un servidor d’oficina típic, la G Suite emmagatzema informació en els centres de dades de Google que s’estenen per tot el món. Això garanteix que si un o més servidors fallen, la seva informació no es perdrà i podrà accedir-hi fàcilment quan ho necessiti.

    Atès que la informació roman en el núvol, la G Suite elimina la necessitat de descarregar documents a dispositius, computadors o portàtils, on es poden perdre, robar o fer malbé. L’administrador del compte G Suite pot mantenir el control del que els seus empleats accedeixen des de la G Suite en els seus dispositius.

    Els empleats poden accedir als documents sobre la marxa, quan viatgen o si treballen de forma remota.

    comunicació Simplificada

    Amb la G Suite una empresa podrà enviar i rebre correus electrònics amb Gmail. Però addicionalment, amb la G Suite es poden obtenir algunes característiques addicionals.

    Un dels avantatges més atractives és la possibilitat de rebre un correu electrònic personalitzat amb el seu nom de domini, en el format: nombre@empresa.com. Això farà que la comunicació empresarial sembli més professional als ulls dels seus clients. També es pot accedir des de 30 GB d’emmagatzematge fins il·limitat.

    La G Suite també incorpora l’aplicació Hangouts Meet per fer videoconferència i comunicar-se fàcilment amb els empleats i clients. Aquesta versió de Hangouts Meet pot permetre que fins a 25 persones s’uneixin a la crida i poden connectar des de qualsevol dispositiu i fins i tot fer-la servir directament des de Gmail.

    Organització més Fàcil

    La G Suite incorpora Google Calendar. Google Calendar facilita l’organitzar reunions, planificar projectes, fer seguiment dels terminis i programar cites. Google Calendar és un planificador únic que tota l’empresa pot veure, actualitzar i publicar per marcar dates límit, horaris de reunions i fites del projecte.

    Calendari té una interfície molt amigable que permet que tot l’equip pugui mantenir-se al dia fàcilment, com per exemple, amb funcions com la codificació per colors per assenyalar els canvis i els recordatoris d’esdeveniments enviats directament al correu electrònic. El calendari està integrat amb Gmail, el que li permet programar esdeveniments directament a la safata d’entrada.

    Per administrar usuaris i dispositius que es connecten a les seves aplicacions de la G Suite, es pot usar la consola d’administració. Aquesta consola permet donar accés als membres de l’equip, crear configuracions d’accessibilitat i integrar altres aplicacions empresarials. També integrar i administrar dispositius mòbils, contactes i configuracions de seguretat.

    També la G Suite incorpora el Mobile Device Management, una per mantenir les dades de la seva empresa assegurances. La G Suite és compatible amb Android, iOS, Windows i altres telèfons intel·ligents.

  • Tipus de plans

    G Suite: Tipus de plans

    Pla Bàsic

    El pla bàsic costa US $ 6 per usuari per mes (o US $ 50 per usuari a l’any, més impostos) i inclou les versions corporatives i exclusives de Gmail empresa, Hangouts Meet, Hangouts Xat, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, Google Slides , Google Forms, Google Sites, Google Drive (Emmagatzematge de fins a 30 GB), Assistència i Administrador.

    Pla Business

    El pla professional és d’USD $ 12 per usuari al mes (o US $ 120 per usuari a l’any, més impostos) i més del que ofert pel Pla Bàsic ofereix a la seva empresa emmagatzematge en el núvol il·limitat o 1TB per usuari si són menys de 5 usuaris, l’accés al App Maker de Google, el Vault, l’administrador amb més funcions i la capacitat d’arxivar i establir polítiques de retenció per correus electrònics i xats.

    Pla Enterprise

    El pla Enterprise és d’USD $ 25 per usuari al mes (o US $ 300 per usuari a l’any, més impostos) i més de tot l’anterior dels plans Bàsic i Business, considera les versions full de Vault i Administrador.

  • Migracions

    Microsoft Active Directory

    La subunitat Google Cloud Directory Sync (GCDS) permet sincronitzar les dades d’un domini de Google amb el servidor Active Directory o LDAP. En fer la sincronització, els usuaris, grups i contactes compartits de Google es sincronitzaran perquè coincideixin amb la informació que figura al servidor LDAP.

    Com configurar Thunderbird perquè funcioni amb G-Suite / GMail?

    Configuració del correu electrònic

    1. Habilitar “Aplicacions menys segures” en a https://myaccount.google.com/lesssecureapps
    2. Habilitar l’accés IMAP en G-Suite
      1. Inicia una sessió al https://mail.google.com amb el nom d’usuari i contrasenya de la seva companyia
      2. Anar a la part superior dreta i fer clic a la femella i després a “configuració”
      3. Seleccionar i habilitar la pestanya “IMAP”
      4. Fer clic a guardar canvis
    3. obrir Thunderbird
    4. Anar a Eines -> Configuració del compte
    5. Fer clic a Accions de compte -> Afegeix un compte de correu existent
    6. Completar amb el nom, adreça de correu electrònic i contrasenya, després fer clic a continuar
    7. Clicar al botó Configuració manual.
    8. Entrada la següent informació:
      1. Incoming (entrant): IMAP; imap.gmail.com
      2. Outgoing (sortint): IMAP; smtp.gmail.com
    9. Fer clic a Fet i llest
  • Millores Exclusives G Suite

    Protecció dels missatges de Gmail a Mode Confidencial

    Els clients de G Suite poden protegir la informació confidencial d’accessos no autoritzats utilitzant la manera confidencial de G Suite. Els destinataris dels missatges en mode confidencial no tenen l’opció de tornar a enviar, copiar, imprimir o descarregar missatges, inclosos els arxius adjunts. Els usuaris poden establir una data de venciment del missatge, revocar l’accés al missatge en qualsevol moment i sol·licitar un codi de verificació de SMS per accedir als missatges.

    Encara que la manera confidencial impedeix que els destinataris comparteixin accidentalment un correu electrònic, no evita que els destinataris prenguin captures de pantalla o fotos dels seus missatges o arxius adjunts.

    G Suite Permet Correus Electrònics Dinàmics

    Aquest format exclusiu de G Suite admet les versions AMP dels correus electrònics. D’aquesta manera els usuaris poden actualitzar el seu contingut de forma dinàmica, a més d’incloure elements interactius.

  • Google One

    Google One: Comprar Espai Extra al Núvol

    Google One permet als usuaris que estiguin amb l’espai ple el poder accedir a un extra d’emmagatzematge en el núvol, més altres beneficis de Google.

    Google One: Desar Tot el que es Vulgui

    Amb Google One es pot guardar tot. Des vídeos fins arxius de música i documents, amb la facilitat que es pot gestionar a través de Google Drive. Tots els arxius es guarden de manera segura i automàtica en el núvol, amb la practicitat que es pot accedir a ells des de qualsevol ordinador o dispositiu.

    Google One: Diferents Plans

    Per als usuaris de G Suite Bàsica, Google One és una excel·lent opció per augmentar l’espai. Els plans van des dels 100 GB, 200 GB, 2TB, 10TB i 20TB i 30TB.

  • Links d'Interès

    Certificacions G suite – Google Cloud